וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "יש טעם אחר בניצחון על מכבי חיפה"

16.2.2014 / 22:33

מאמן בית"ר גאה אחרי הניצחון על האקסית. בית"ר תעמוד לדין בעקבות התפרצות האוהדים, טביב: "לא ניתן לאף אחד לפגוע בקבוצה"

צילום: ברני ארדוב, עריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים יכולה הערב (ראשון) לנשום אוויר. הקבוצה של רוני לוי השיגה ניצחון יוקרתי בטדי על מכבי חיפה 0:1 משער שהבקיע אבירם ברוכיאן בפנדל בדקה ה-65, כאשר הניצחון מעלה את בית"ר למקום השמיני בטבלה ומרחיק את הקבוצה ממאבקי התחתית, לפחות זמנית. חיפה שנעצרה אחרי שלושה ניצחונות איבדה את המקום השלישי לעירוני קרית שמונה, ויכולה להרגיש מקופחת על פסילת שער שהבקיע אלון תורג'מן בתוספת הזמן אחרי טענה לנגיעת יד של החלוץ בעת כיבוש השער. מצלמות הטלוויזיה לא הראו כי תורג'מן נגע בידו.

בית”ר ירושלים ניצחה 0:1 את מכבי חיפה

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
חגגות במשך דקות ארוכות עם הקהל. שחקני בית"ר ירושלים בסיום/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים תעמוד לדין בגין סעיף של התפרצות לשדה המשחק אחרי ששלושה אוהדים פרצו לדשא במהלך המשחק. בכוונת הנהלת בית"ר לתבוע אזרחית את האוהדים שפרצו לדשא. הבעלים אלי טביב אמר בנושא: "לא ניתן לאף אחד לפגוע בקבוצה. מושקעים מאמצים, כספים ואנרגיות ואין צורך להביע שום רגש באופן שעלול לפגוע במועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים, אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים חוגג. ברני ארדוב
מגיע לו. ברוכיאן חוגג, חיפה עגומה/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי, אמר בסיום: "זה ניצחון חשוב מאוד מול יריבה חזקה מאוד שהגיעה אחרי שלושה ניצחונות. יש להם ארטילריה ומבחינתנו היה חשוב מאוד לברוח כמה שיותר מהתחתית. אנחנו בשלבים של התחברות. אנחנו רואים שחלק מהשחקנים עדיין לא בשיא הכושר. עם קהל כזה מדהים זה כיף ואני במקומם גם אני הייתי רץ. יש מחויבות, יש הבנה, יש רצינות ומי שמלווה אותנו רואה שהקבוצה עובדת טוב מאוד וכנראה שזו התוצאה. חשוב לנצח ואם זה את מכבי חיפה, יש טעם אחר בניצחון כזה. רציתי לנצח בשביל הקבוצה שלי וכשאתה מנצח קבוצה גדולה כמו חיפה, זה כיף גדול".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"רציתי לנצח בשביל הקבוצה שלי וכשאתה מנצח קבוצה גדולה כמו חיפה, זה כיף גדול". רוני לוי/ברני ארדוב

אופיר קריאף שהצטיין הערב אמר בהתרגשות: "זה ניצחון משמח מאוד מאחר ואנחנו מתקדמים ומרגישים שינוי באוויר. מרגישים את השיפור ועכשיו אנחנו צריכים המשכיות. מאז שרוני לוי הגיע הוא ייצב אותנו, החדיר בנו אמונה וזה הפך להיות קל יותר לכל שחקן ושחקן וגם מבחינה קבוצתית. חבל שיש לנו סיכוי קלוש להגיע לפלייאוף העליון, אבל אנחנו צריכים להמשיך ממשחק למשחק. רוני עושה איתי עבודה גדולה. היה הרבה לחץ ממני, וזה השתחרר. זו בסך הכול השנה השנייה שלי פה, הניצחון הזה מוקדש למשפחה שלי".

האוהדים שפרצו לדשא בטדי במשחק בין בית"ר ירושלים לבין מכבי חיפה. ברני ארדוב
הקבוצה תעמוד לדין. האוהדים שפרצו לדשא/ברני ארדוב
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים ניצחון על מכבי חיפה. ברני ארדוב
טיפסו למקום השמיני בטבלה. שחקני בית"ר חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully