וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "דברי מוריניו מביכים אותו ואת צ'לסי"

ארסנל חגגה עלייה לרבע גמר הגביע אחרי ניצחון על ליברפול, ונגר ענה למיוחד: "מטופש ומיותר". רוג'רס זעם: "היה פנדל ברור"

מאמן ארסנל ארסן ונגר. AP
חלום הדאבל של ארסנל עדיין חי/AP

ארסנל הגישה לליברפול את הנקמה חמה: שמונה ימים אחרי שהתותחנים ספגו 5:1 משפיל בליגה, הם גמלו לאדומים עם 1:2 בשמינית גמר הגביע האנגלי. ארסנל הייתה פחות טובה ופחות מסוכנת, ליברפול החמיצה לא מעט, אבל חסרה מזל וסבלה מיום מצוין של לוקאס פביאנסקי בשער התותחנים. ארסנל, שתתמודד בשלב הבא נגד אברטון, יכולה לחלום על דאבל. ליברפול תסתפק במרוץ לאליפות.

מאמן ארסנל ארסן ונגר אמר בסיום: "אני מרוצה מהאינטנסיביות שהצגנו, אני גאה מאוד בדרך שבה הגבנו לתבוסה שספגנו מהם". על יכלותו של השוער לוקאס פביאנסקי, שהצטיין במדי ארסנל ומנע מליברפול לנצח, אמר המאמן הצרפתי: "פביאנסקי היה נהדר. אני מרוצה ממנו, הוא שוער גדול. אמרתי לו את זה וזה היה הזמן שלו להראות את יכולתו במגרש".

כמו כן, ונגר נשאל על האמירות האחרונות של ז'וזה מוריניו. כזכור, מוריניו הגדיר את ונגר כ"מומחה לכישלונות", ומאמן התותחנים הגיב: "אני לא רוצה להיגרר להערות המטופשות והמיותרות האלה. מעולם לא דיברתי עליו במסיבות עיתונאים, ולא אתחיל עכשיו. הדבר היחיד שאני יודע שזה היה מביך יותר עבור צ'לסי מאשר עבורי. אני נבוך בשבילו, באמת. אני יותר מאוכזב עבור צ'לסי מאשר עליי".

שחקן ארסנל אלכס אוקסלייד-צ'מברליין. AP
זריקת מרץ. אוקסלייד-צ'מברליין/AP

כובש השער הראשון לארסנל, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין: "הגול שלי העניק לנו פתיחה טובה, שיחקנו כקבוצה". על ההכשלה של סוארס ברחבת התותחנים, אמר אוקסלייד-צ'מברליין: "בהרבה משחקים יש פנדלים, צריך לדאוג מאלה שלא נשרקים ולמזלנו הפנדל הזה לא נשרק. היה לנו משחק קשה נגד ווסט ברומיץ' ביום רביעי, והניצחון הזה נותנת לנו זריקת מרץ".

אחרי שבועיים של פרסומים, שחקנה של ארסנל אוליבייה ז'ירו הודה שבגד באשתו. הצרפתי צולם בחדר בית המלון בו בילה עם דוגמנית, והיום כתב: "אני מתנצל בפני אשתי, משפחתי וחבריי, מתנצל בפני המאמן, חבריי לקבוצה ואוהדי ארסנל. אני חייב להילחם על משפחתי ולבקש את סליחתם, דבר לא חשוב יותר כרגע".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן ליברפול, ברנדן רוג'רס. AP
קצת יותר מזל בפתיחה ואולי היה דרבי ליברפולי ברבע הגמר. רוג'רס/AP

מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס היה מאוכזב בסיום: "אני חושב שהקבוצה הטובה יותר הפסידה. היינו זכאים לפחות לגומלין. בשש-שבע הדקות הראשונות היינו צריכים להוביל 0:2. אני מאוכזב מהשערים שספגנו. הגיע לנו פנדל ברור, הרבה יותר ברור מהראשון, זה מאכזב מאוד. עכשיו נתמקד בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully