וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל ניצחה את ליברפול ועלתה לרבע גמר הגביע האנגלי

האדומים שלטו אבל אוקסלייד צ’מברליין (16) ופודולסקי (48) כבשו והתותחנים יפגשו את אברטון. ג'רארד צימק (51, פנדל)

שחקני ארסנל חוגגים. AP
לפני שבוע זה נגמר בנוקאאוט, הפעם ארסנל חגגה/AP

שמונה ימים בלבד חלפו מאז המשחק הכי גדול שסיפק הכדורגל האנגלי העונה, וכבר הגיעה הנקמה. כזכור, בשבת שעברה נדרשו לליברפול 20 דקות כדי לכתוש את ארסנל ולהוביל 0:4, בדרך ל-1:5 ענק בליגה, אבל היום (ראשון) התותחנים השלימו את הנקמה, עם ניצחון 1:2 מתוק. לא מרשים, לא נוצץ, אבל השחקנים של ארסן ונגר עלו לרבע הגמר, ליברפול בחוץ.

ימים ספורים לפני המפגש מול באיירן מינכן בליגת האלופות, ארסנל לא נראתה במיטבה, ובטח שלא הציגה יכולת שמספיקה מול הקבוצה הלוהטת באירופה, אבל הקהל באצטדיון האמירויות צהל בסיום על עוד הישג, שהושג עם הרבה אופי, עם הגנה יעילה, שוער טוב, וגם לא מעט מזל ואולי גם עזרה קטנה מהשופט, שלא שרק לפנדל על לואיס סוארס.

בהגרלת רבע גמר הגביע שהתקיימה היום נקבע:
ארסנל - אברטון
מנצ'סטר סיטי - וויגאן
ברייטון / האל - סנדרלנד
שפילד יונייטד - שפילד וונסדיי

שחקן ארסנל אלכס אוקסלייד-צ'מברליין. AP
ליברפול שלטה, הוא כבש. אוקסלייד-צ'מברליין/AP

מהלך המשחק

ליברפול רשמה החמצה כבר בדקה ה-2 כשדניאל סטארידג' קיבל כדור ברחבה, ובעט מזווית קשה אך פביאנסקי הדף. שתי דקות אחר כך ליברפול רשמה החמצה נוספת, כשסוארס הכניס כדור לסטארידג', אבל החלוץ בעט מקרוב לרשת החיצונית. אבל דווקא ארסנל עלתה ליתרון כשבדקה ה-16 הגנת ליברפול לא הצליחה להרחיק כדור חופשי, הכדור הגיע לאלכס אוקסלייד-צ'מברליין וזה בעד פנימה למרכז השער וקבע 0:1 לתותחנים. לאחר ספיגת השער ליברפול הגבירה את הלחץ על ארסנל, סוארס כמעט השווה לפני המחצית אך פביאנסקי הדף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן ליברפול ראהים סטרלינג (ימין) שחקן ארסנל מאתיו פלאמיני (שמאל). Shaun Botterill, GettyImages
שליטה, מצבים, הדחה. סטרלינג עוקף את פלאמיני/GettyImages, Shaun Botterill

פתיחת המחצית השנייה הייתה של ארסנל. התקפה מצוינת מאגף שמאל הסתיימה במסירת רוחב של אוקסלייד-צ'מברליין ללוקאש פודולסקי, שבעט כדור חד ושטוח פנימה והעלה את ארסנל 0:2 בדקה ה-48. ליברפול המשיכה לתקוף ובדקה ה-59 צימק ל-2:1. סוארס הוכשל מאחור ברחבה וסטיבן ג'רארד דייק מהנקודה הלבנה והחזיר את קבוצתו למשחק. בדקה ה-65 לואיס סוארס הוכשל ברחבה על ידי אוקסלייד-צ'מברליין, אבל השופט הווארד ווב לא שרק לפנדל למורת רוחם של שחקני ליברפול. האדומים המשיכו ללחוץ אבל פביאנסקי הדף כל ניסיון והתסכול גבר בשורות האורחים, שלבסוף נוצחו, וראו את ארסנל חוגגת העפלה לרבע הגמר נגד אברטון.

שחקן אברטון לסינה טראורה. Stu Forster, GettyImages
אברטון בין שמונה הגדולות. טראורה/GettyImages, Stu Forster

משחקים נוספים:

אברטון - סוונסי 1:3

הטופיז בין שמונה הגדולות בזכות יכולת התקפית מצוינת, שסידרה להם ניצחון ביתי על הברבורים. כבר בדקה החמישית אברטון חגגה את הראשון. סילבן דיסטין בעט ולאסינה טראורה המשיך עם העקב. 11 דקות לאחר מכן, ג'ונתן דה גוזמן הסתנן להגבהה של ניל טיילור ונגח את השוויון. היתרון חזר לאברטון 20 דקות בתוך המחצית השנייה. טיילור הפעם היה בצד הטועה והמסירה שלו לכיוון השוער נחטפה על ידי סטיבן נייסמית', ששלח פנימה בנגיעה. בדקה ה-72 המארחים הבטיחו את הניצחון עם פנדל מוצלח של לייטון ביינס, אחרי שנייסמית' הוכשל ברחבה.

שפילד יונייטד - נוטינגהאם 1:3

90 דקות של משחק פיזי וקשוח הסתיימו בהעפלה דרמטית של המארחים לרבע הגמר. נוטינגהאם עלתה ליתרון בדקה ה-28 משער של ג'יימי פטרסון ושמרה על יתרונה עד למחצית. בדקה ה-66 קונור קודי השווה ל-1:1. בדקה ה-90 נשרק פנדל לזכות שפילד, כריס פורטר דייק מהנקודה הלבנה והמארחת הוליכה 1:2. בתוספת הזמן פורטר השלים צמד וקבע 1:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully