וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: תיקו דרמטי בין סנט אטיין למארסיי

שער של ברנדאו בתוספת הזמן סידר לסנט אטיין 1:1 מול היריבה הגדולה והשאיר אותה רביעית. 2:2 לליל באוויאן

ברנדאו שחקן סנט אטיין. רויטרס
שער שוויון דרמטי. ברנדאו/רויטרס

המחזור ה-25 בצרפת ננעל הערב (ראשון) עם משחק מסקרן בין שתי היריבות וותיקות שבו נפרדו סנט אטיין ומארסיי ב-1:1 דרמטי. במשחק הראשון של היום ליון ניצחה את אז'קסיו 1:3, ליל ואניימה המשיכו לאכזב עם 2:2 בחוץ מול אוויאן.

סנט אטיין - מארסיי 1:1

כששתי היריבות הוותיקות הללו נפגשות תמיד מדובר במשחק חם, על אחת כמה וכמה כשמדובר במאבק ישיר על המקום הרביעי הנכסף. סנט אטיין הגיעה למשחק הזה אחרי חמישה ניצחונות ביתיים בליגה אבל חילצה בקושי תיקו מול הקבוצה מדרום צרפת שנאבקת איתה על מקום באירופה. המפגש הזה היה טעון וקשוח ללא מצבים ממשיים עד שבדקה ה-64 כבש ניקולא אנקולו הקמרוני את שער היתרון לאורחים כשהגיע ראשון לבעיטה חופשית של דימיטרי פאייה מצד שמאל ודחק מקרוב לרשת. המארחים שלא הפסידו בבית למארסיי מאז ינואר 2010 תקפו בחמת זעם ובתוספת הזמן הגיעו על שכרם עם שער נגיחה של ברנדאו אחרי כדור מדוד שקיבל מצד שמאל. התיקו הזה השאיר את סנט אטיין במקום הרביעי עם יתרון של שתי נקודות על פני מארסיי וליון.

ליון - אז'קסיו 1:3

אחרי ההדחה הכואבת מהגביע על ידי לאנס מליגת המשנה, ליון התעודדה עם ניצחון קל על נועלת הטבלה. גיידה פופאנה כבש את הראשון בדקה ה-43 וג'ימי בריאן המחליף הכפיל בדקה ה-68 אחרי בישול של הנרי בדימו. דניס אולייש צימק ל-2:1 בדקה ה-81, אבל באפה גומיס חתם את התוצאה בדקה ה-90. בזכות הניצחון ליון עלתה לפחות זמנית למקום החמישי.

אוויאן - ליל 2:2

ליל נתנה פייט צמוד לשתי המוליכות לאורך תקופה ארוכה ויש שספרו אותה כמועמדת ריאלית לזכות בתואר האליפות, אבל הקבוצה של וינסנט אניימה המשיכה את השקיעה שלה וחילצה תיקו באוויאן. המארחים עלו ליתרון בזכות שער של קווין בריגאוד אחרי רבע שעה בלבד, אבל סלומון קאלו בישל לדיבוק אוריגי את השוויון בדקה ה-23. סדריק מונגונגו המגן הקונגולזי החזיר את היתרון למארחים עם פנדל מדויק בדקה ה-64 אבל ריאן מנדס חילץ נקודה לאורחים עם שער עמוק בתוספת הזמן. התיקו הזה לא עזר יותר מדי לליל שרחוקה כבר שמונה נקודות ממונאקו השנייה. אוויאן רחוקה שלוש נקודות מהקו האדום.

שוער ליל, וינסנט אניימה. רויטרס
מאבד גובה. אניימה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully