וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו ניצחה 0:2, 72 דקות לעטר, 29 לבן בסט

הקבוצה מהנסיכות צימקה את הפער מפ.ס.ז' עם ניצחון אצל באסטיה. עטר פתח בניצחון ריימס, צהוב לבן בסט בהפסד טולוז

חאמס רודריגס שחקן מונאקו עם ואלר ז'רמן. AP
צמד מנצח מול באסטיה. חאמס רודריגס, מימין/AP

אחרי הניצחון של פריס סן ז'רמן על ולנסיין של מליקסון אתמול (שישי) נמשך המחזור ה-25 בליגה הצרפתית ובמוקד עמד משחקה של מונאקו השנייה שניצחה 0:2 בחוץ את באסטיה וצימקה לחמש נקודות את הפער בפסגה. בהמשך נכנסו לתמונה גם השגרירים הישראלים כשאלירן עטר שותף ל-72 דקות בניצחון ריימס 0:1 על בורדו. עדן בן בסט ספג צהוב ב-1:3 של טולוז על לוריין. איתי שכטר לא שותף ב-0:0 של נאנט עם ניס.

חאמס רודריגס שחקן מונאקו. Didier Baverel, GettyImages
במקום השני. חאמס רודריגס/GettyImages, Didier Baverel

באסטיה - מונאקו 2:0

שבוע אחרי התיקו במשחק העונה מול פריס סן ז'רמן, מונאקו השנייה התארחה אצל באסטיה למשחק חוץ לא פשוט במטרה לצמק את הפער מהאלופה שניצחה אתמול את ולנסיין. זה הלך קשה לקבוצה מהנסיכות אבל בדקה ה-45 הצליח חאמס הקולומביאני לכבוש את השער הראשון בבעיטה חופשית ברגל שמאל. רודריגס היה זה שחתם את הניצחון הזה כשהשלים צמד בדקה ה-77 אחרי מתפרצת והבטיח את הניצחון. הקבוצה מהנסיכות צימקה שוב לחמש נקודות את הפער בפסגה מפריס סן ז'רמן. עבור באסטיה זה היה הפסד ביתי שני בלבד העונה.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
אלירן עטר שחקן ריימס. GettyImages
72 דקות. עטר/GettyImages

ריימס - בורדו 0:1

ריימס עם ניצחון חשוב על יריבתה במרכז הטבלה, שבעקבות ההפסד ניצבת מרחק חמש נקודות ממנה. ריימס עלתה בזכות הניצחון למקום השישי בטבלה, עקפה את ליון והשתוותה למארסיי, לפחות באופן זמני. אלירן עטר פתח בהרכב של ריימס ושיחק 72 דקות, עד שהוחלף על ידי פלויד אייטה. ניקולא דה פרוויל כבש את שער הניצחון לריימס בדקה ה-64, אחרי בישול של מדס אלבק.

לוריין - טולוז 3:1

ניצחון חוץ מוחץ לטולוז, שעקפה בזכות הניצחון את לוריין הביתית בטבלה, והגיעה ל-33 נקודות, כמו באסטיה, שממוקמת במקום ה-10. עדן בן בסט נכנס כמחליף בדקה ה-61 במקום אוסקר טרחו, ו-9 דקות מכניסתו ספג כרטיס צהוב אחרי עבירה על לאמין גסאמה. לוריין הייתה זו שעלתה ליתרון מרגלי ווסלי לוטואה בדקה ה-41, אך וויסאם בן ידר (60), סרז' אורייה (73) ומרטין ברייתווייט (80) דאגו למהפך של טולוז.

משחקים נוספים:

ראן - מונפלייה 2:2
לראן: אולה טויבונן (10 ו-65). למונפלייה: דניאל קונגרה (54), סולימן קמארה (90)

סושו - גנגאן 0:1
לסושו: סטופירה סונזו (84)

ניס - נאנט 0:0

עדן בן בסט שחקן טולוז. GettyImages
נכנס כמחליף וספג צהוב מהיר. בן בסט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully