וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "המזל הולך עם מי שראוי לו"

ליאז' השיגה עוד 0:1 קטן, והמאמן מרוצה: "תנאי המגרש לא התאימו, אבל יש לנו קבוצה גדולה ובמחצית השנייה השתפרנו"

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
עוד צעד בדרך לתואר. לוזון/GettyImages

גיא לוזון ממשיך להתקרב לאליפות חלומית בבלגיה. אמש (שבת), ניצחה סטנדרד ליאז' 0:1 קשה בחוץ את שרלרואה מהתחתית במסגרת המחזור ה-26 והיא בפער של עשר נקודות על פני השנייה קלאב ברוז'. לעונה הסדירה נותרו עוד ארבעה מחזורים ולאחר מכן יתרחש הקיזוז המפורסם, כך שכל נקודה קריטית במיוחד בשלב זה.

המוליכה מליאז' התקשתה מאוד במשחק החוץ, אבל ניצלה את העובדה ששרלרואה נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-65 וכעבור עשר דקות, מהדי קארסלה המחליף כבש את שער הניצחון.

לוזון זכה בבלגיה למחמאות על החילופים המוצלחים שביצע, ושהכריעו למעשה את המשחק. הוא עצמו התפנה להחמיא ליריבה ולמאמנה, פליסה מאזו: "אני רוצה לברך אותם על הסדר במשחק שלהם. במחצית הראשונה הם לחצו אותנו מצוין והיו טובים יותר. אחרי ההפסקה השתלטנו על המשחק. מתחילת העונה, אנחנו כובשים הרבה ברבע השעה הראשונה, אבל בשבוע שעבר וגם הפעם הוכחנו שיש לנו יכולת להבקיע גם ברבע השעה האחרונה ואלו חדשות טובות". מאזו הגיב לדברים: "אני מודה למר לוזון על המחמאות, כי נדיר לשמוע מאמן שמדבר כך על יריבה. זה גורם לי להראות טוב. אני חושב שב-11 על 11 לא היינו מפסידים".

לוזון גם נשאל על ה'מזל של אלופים' שיש לקבוצתו: "המזל הולך עם מי שראוי לו. אנחנו עובדים קשה מתחילת העונה כדי להשיג תוצאות. היו משחקים בהם שיחקנו הרבה יותר טוב מאשר הפעם, אבל לא ניצחנו. תנאי המגרש לא התאימו לנו במיוחד במשחק הזה והם ניצלו זאת בהתחלה, אבל יש לנו קבוצה גדולה וזה עושה את ההבדל. המשחקים שלנו תמיד מעניינים ויש לנו הרבה כוחות מנטליים. זה נהדר".

0:1 ללוזון וליאז’ על שרלרואה

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully