וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסטאר: וול זכה בתחרות ההטבעות, בלינלי בשלשות

כוכב הוויזארדס הוביל את המזרח לניצחון בתחרות ההטבעות עם דאנק מרשים. האיטלקי גבר על בראדלי ביל בשובר שוויון

ג'ון וול שחקן וושינגטון וויזארדס בתחרות ההטבעות. AP
מעל כולם. ג'ון וול/AP

אחרי שאתמול נפתחה חגיגת סוף שבוע האולסטאר בניו אורלינס עם הצגה של אנדרה דראמונד במשחק הצעירים, הלילה (בין שבת לראשון) נערכו תחרויות ההטבעות והשלשות. ג'ון וול גנב את ההצגה בין המטביעים, כשבין הצלפים מרקו בלינלי להט מעל כולם. בתחרות הפחות מוכרת של אתגר הכישורים, דמיאן לילארד ניצח בפעם השנייה ברציפות, כשגבר יחד עם טריי ברק על צמד הרוקים ויקטור אולדיפו ומייקל קרטר וויליאמס.

הכוכבים שהיו ראויים לאולסטאר, והנבחרים שהיו צריכים להישאר בחוץ

ג'יימס הארדן יחליף את קובי בריאנט בחמישיית המערב באולסטאר

30 נקודות ו-25 ריבאונדים לאנדרה דראמונד במשחק הצעירים אתמול

ג'ון וול שחקן וושינגטון וויזארדס בתחרות ההטבעות. AP
המזרח ניצח בפורמט החדש. וול עם רוס וג'ורג'/AP

תחרות ההטבעות נערכה השנה בפורמט חדש, בו חולקו ששת המתמודדים לשתי קבוצות - השחקנים מהמערב מול השחקנים מהמזרח, וכל קבוצה קיבלה בסיבוב הראשון 90 שניות להטביע כמה פעמים שניתן כדי להרשים את השופטים, שבחרו בנבחרת המזרח. הזכייה העניקה לשלושת הנציגים שלה - וול, פול ג'ורג' וטרנס רוס - את הזכות לבחור אם הם רוצים להטביע לפני או אחרי יריביהם בשלב הנוקאאוט, בו מתחרים שני מטביעים זה מול זה, כשהמפסיד מודח, והקבוצה הראשונה שמגיעה ל-3 ניצחונות מוכתרת כמנצחת בתחרות.

השלב הזה נפתח עם ניצחון של רוס על דמיאן לילארד (1:2 אצל השופטים), נמשך עם ניצחון של ג'ורג' על הריסון בארנס (0:3), והסתיים מוקדם מהצפוי עם ניצחון של וול על בן מקלמור (0:3), שנתן למזרח 0:3 בתחרות כולה, והכתיר את וול ל-'מטביע של הערב', בזכות דאנק נהדר עם שתי ידיים בסיבוב אחרי שקטף את הכדור מראשו של הקמע של הוויזארדס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מרקו בלינלי אחרי שזכה בתחרות השלשות. AP
24 נקודות בסיבוב שובר השוויון. מרקו בלינלי/AP

בתחרות השלשות מרקו בלינלי מנע דאבל של וושינגטון כשהניף את הגביע על חשבונו של בראדלי ביל. האיטלקי של סן אנטוניו, ששיחק בעבר בניו אורלינס, עלה לגמר אחרי שהקדים שלושה מתמודדים מהמערב עם 19 נקודות (דמיאן לילארד היה שני עם 18), שם פגש את ביל שצלף 21 נקודות (האלוף מאשתקד קיירי אירווינג סיים שני במזרח עם 16). בלינלי קלע 19 נקודות גם בסיבוב הגמר, לפני שביל קלע את שש הזריקות האחרונות שלו והגיע גם הוא ל-19, תוצאה שכפתה סיבוב שובר שוויון, בו הפגיז האיטלקי לא פחות מ-24 נקודות שהעניקו לו את הגביע היוקרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully