וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמדי סליחי: "לא זוכר מתי הייתי שותף למשחק כזה"

16.2.2014 / 6:43

הרכש האלבני שהבקיע צמד ב-3:4: "לא מגיע לנו להיאבק בתחתית". וגם: השיחה הקשה במחצית והקמע החדש של עכו

one

אנחת רווחה השתחררה אתמול (שבת) בהפועל עכו אחרי הניצחון הגדול 3:4 על הפועל ניר רמת השרון. במחצית הקבוצה של יובל נעים עוד פיגרה 3:1, אבל קאמבק מרשים שכלל צמד של חמדי סליחי, הרכש האלבני, ושער ניצחון של גיא דיין שהצטיין במשחק סיפקו שלוש נקודות חשובות שהרחיקו את הצפוניים תשע נקודות מהמקו האדום.

אדי גוטליב שחקן הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
ענה, ומיד ננזף, גוטליב/קובי אליהו

הסערה בחדר ההלבשה במחצית

מי שזכה למרבית המחמאות הוא דיין שהוכיח פעם נוספת שכשהוא על המגרש הוא מצליח להדביק בהתלהבות שלו את השחקנים שסביבו. דיין, אגב, אמר בחדר ההלבשה לשחקנים: "אנחנו מנצחים פה". נעים הגיב ואמר לו: "אתם טובים רק בלדבר", אבל הקשר התעקש וסידר למאמן ניצחון מתוק שהעלה את הקבוצה למקום התשיעי.

בחדר ההלבשה במחצית התלהטו היצרים אחרי שנעים והמנהל המקצועי אלון חרזי העירו לאדי גוטליב, ואמרו לו: "אתה כל פעם משאיר את האדז'יץ' לבד". הבלם הצעיר שענה לשניים, ספג נזיפה כאשר נעים וחרזי אמרו לו: "סתום, אל תענה. רק תקשיב". גם ננאד מרינקוביץ' ("כמה צ'אנס אתה רוצה? תתחיל להתעורר") וקלמי סבן ספגו ביקורות מהצוות המקצועי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חמדי סליחי שחקן הפועל עוכ מודה לאוהדים אחרי הניצחון על הפועל ניר רמת השרון. יגאל סוויסה, דף הפייסבוק של הפועל עכו, אתר רשמי
מרגיש ביטחון. סליחי/אתר רשמי, יגאל סוויסה, דף הפייסבוק של הפועל עכו

סליחי: "לא רוצה להיות פה עוד שחקן"

מי שסיפק את הסחורה במשחקו השני בלבד בקבוצה הוא סליחי שאמר לוואלה! ספורט: "זה היה ניצחון קשה. אני שמח מאוד שהצלחנו לחזור מפיגור אחרי שפתחנו רע. אני שמח בשבילי ובשביל הקבוצה על המשחק הזה. מהיום הראשון ראיתי שיש איכויות רבות בקבוצה הזו, יש אימונים טובים ומגיע לנו להגיע להישגים".

על הפתיחה הרעה של המשחק אמר החלוץ: "הלכנו קדימה כדי להיאבק. כולם רצו לנצח, אבל היינו צריכים להיות מבוקרים יותר בהגנה. כנראה שכחנו שהיריבה יכולה להבקיע שערים. הגענו לסיטואציה קשה מאוד ואסור שיקרה לנו כזה דבר כי לא בכל משחק נוכל להבקיע ארבעה שערים. אם הייתי בסיטואציה כזו בעבר שהייתי שותף לקאמבק כזה? אני משחק הרבה זמן ואני לא זוכר מתי הייתי שותף למשחק כזה. בכל מקרה, ידענו כל הזמן הזה שאנחנו מסוגלים לחזור".

סליחי התייחס גם להשתלבות שלו בקבוצה, ואמר: "לפני שהגעתי לכאן היו לי עוד אופציות, אבל חשבתי שהחבר'ה בעכו מאמינים בי והם בטוחים ביכולת שלי. הם נתנו לי ביטחון. אני רוצה להיות שחקן שלוקח אחריות ולא עוד שחקן. הקבוצה נותנת לי את ההזדמנות ואני מעריך את זה מאוד ומנסה לעשות את המיטב".

על עתידה של עכו הוסיף האלבני: "יש פה סגל איכותי שלא אמור להיות במצב הזה שבו הקבוצה נאבקת על המקום בליגה. אנחנו רוצים להימנע מהטעויות שאנחנו מבצעים בכל משחק כדי להשתפר ולהגיע למקום טוב יותר".

אוהדת הפועל עכו שליו חדד עם המאמן יובל נעים. יגאל סוויסה, דף הפייסבוק של הפועל עכו, אתר רשמי
דורש ממנה להגיע בכל משחק. נעים עם שליו חדד/אתר רשמי, יגאל סוויסה, דף הפייסבוק של הפועל עכו

"זה לא כדורסל"

אגב, בעכו כבר סימנו קמע חדש. מדובר בבתו של מנהל הקבוצה מיקי חדד, שליו חדד שהגיעה בפעם השנייה ברציפות למשחק של עכו וראתה ניצחון. עוד לפני המשחק היא אמרה לשחקנים שיהיו שבעה שערים, ואלו השיבו לה: "זה לא כדורסל". בסיום המשחק ניגש אליה נעים, חיבק אותה וביקש ממנה להתייצב לכל משחק עד לסיום העונה.

ביום שבת הבא תצא עכו לבלומפילד למשחק חוץ קשה נגד האחרונה בני יהודה כשניצחון ירחיק עוד יותר את העכואים מהאיזור המסוכן רגע לפני סיום העונה הסדירה. במשחק שלאחר מכן נגד מכבי חיפה הקבוצה תחסר את מירקו אורמוש וסטיבן כהן שייעדרו בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, ואת ריאל המושאל שעל פי ההסכם עם חיפה לא יוכל לשחק. ברניסלב יובאנוביץ' שמתח את השריר והוחלף צפוי להיות כשיר לשבת. מהראן אבו ריא שמחלים מווירוס עשוי לחזור לעמדת המגן השמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully