וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה את הפועל ניר רמת השרון 3:4

מערכת וואלה! ספורט

15.2.2014 / 19:53

צפו בתקציר: הקבוצה של יובל נעים פיגרה 3:1, אך השלימה קאמבק משוגע במיוחד משערים של ריאן (18), סליחי (53 ו-57) ודיין (61)

one

ספק אם מישהו ציפה למשחק משוגע כפי שנרשם הערב (שבת) בעכו, בין הקבוצה המקומית להפועל ניר רמת השרון. שתי הקבוצות מהתחתית היו אמונות על הצהגה נהדרת עם לא פחות משבעה שערים, וקאמבק אחד גדול של הקבוצה של יובל נעים, אותה קבוצה שרק מוקדם יותר השבוע השלימה קאמבק מול הפועל תל אביב. עכו הצליחה לחזור מבור ענק של 3:1 במחצית השנייה, בעיקר בזכות חמדי סליחי. הזר החדש שלה כבש צמד נפלא והוליך את קבוצתו לניצחון מתוק - השני ברציפות שלה, לראשונה העונה - והרחיק אותה מרחק 9 נקודות מיריבתה לתחתית. רמת השרון, שהיתה יכולה לצאת מעל לקו האדום, יורדת המומה עם הפסד רביעי ברציפות, והשאלה האמיתית היא לא רק איך היא הפסידה את המשחק הזה, אלא האם היא תצליח להתאושש מהטראומה שבהפסד.

חמדי סליחי הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
הוביל את הקאמבק המדהים. סליחי/אדריאן הרבשטיין

הפתיחה כאמור היתה כולה של המארחים, שהיממו את הקהל המקומי עם מטווח מהיר: האדז'יץ' (10) וקני סייף (19) כבשו עבור רמת השרון, ריאן (18) צימק, אך האדז'יץ' הוריד את האורחים ביתרון שני שערים, כשכבש בפנדל, דקה לפני ההפסקה. יובל נעים כנראה שטף את שחקניו, כי הם עלו בטירוף למחצית השנייה, והשלימו את המהפך המדהים בתוך 8 דקות: חמדי סליחי הראה כבר במשחקו השני את האיכויות שלו כשכבש צמד (53 ו-57), וגיא דיין כבש את הרביעי עבור קבוצתו בדקה ה-61, ושלח את האוהדים המקומיים לחגוג ככל הנראה את הניצחון הדרמטי של העונה עבורם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן הפועל עכו, גיא דיין. ברני ארדוב
חזרו מ-3:1. דיין/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 10: שער! בן בן יאיר פרץ נהדר באגף ושלח כדור רוחב טוב שמצא את אמיר האדז'יץ' ברחבה, וזה דחק מקרוב, 0:1 לעירוני ניר רמת השרון.

דקה 18: שער! עכו חוזרת למשחק כבר אחרי שמונה דקות! איסמעיל ריאן ירה כדור חופשי נהדר מ-18 מטרים שמכניע את ניצן, 1:1.

דקה 19: שער! השוויון לא החזיק אפילו דקה, כשטעות הגנה נוראית של הגנת עכו הסתיימה אצל קני סייף שדחק מקרוב, 1:2 מטורף לרמת השרון.

דקה 44: שער! האדז'יץ' קיבל את הכדור בחרבה, ניסה לעבור את גורש וזה הכשיל אותו. האדז'יץ' עצמו לקח את הפנדל וירה אותו אל הרשת, 1:3 לרמת השרון.

אמיר האדז'יץ' שחקן הפועל ניר רמת השרון לפני תומר אלבז שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
צמד נהדר שלו לא הספיק. האדז'יץ'/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 53: שער! מרינקוביץ' סידר כדור נהדר לחמדי סליחי שכבש מקרוב, 3:2 לרמת השרון.

דקה 57: שער! כדור קרן הגיע שוב לסליחי, שלא התבלבל וירה מתוך הרחבה את השני שלו, ופתאום זה כבר 3:3.

דקה 61: שער! לא ייאמן! ריאן הרים כדור מהאגף השמאלי היישר אל ראשו של גיא דיין שנגח מצויין והשלים מהפך משוגע, 3:4 להפועל עכו.

מאמן הפועל ניר רמת השרון חיים שאבו. קובי אליהו
איך הם יתאוששו ממשחק כזה? שאבו/קובי אליהו

הרכבים

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ' (יובל שבתאי, 68), קלמי סבן, מירקו אורמוש, ז'וליאנו ספדאסיו, ננאד מרינקוביץ', גיא דיין, איסמעיל ריאן (שגיב כהן, 84), חמדי סליחי (סטיבן כהן, 78).

הפועל ניר רמת השרון: איתמן ניצן, קובי מוסא, ריף פרץ, גל בראל (שלומי מראד, 54, אפרים טאקה, 85), אורי שטרית, תום מנשרוב, בן רייכרט, יוסי שבחון (מיכאל זנדברג, 71), בן בן יאיר, קני סייף, אמיר האדז'יץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully