וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תרעדי, סיטי: מסי חזר"

אחרי ה-0:6 מול ראיו, האוהדים שוב מרוצים ובקטאלוניה מוכנים לסיטיזנס. ביקורת על החגיגה של ניימאר: "חוסר כבוד". וגם: צפו במפגש של מסי עם ילדים שחלו בסרטן

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול ראיו וייקאנו. David Ramos, GettyImages
מנצ'סטר סיטי בלחץ ממנו? מסי/GettyImages, David Ramos

ביום שלישי תתארח ברצלונה אצל מנצ'סטר סיטי למפגש הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות ואמש (שבת) הקבוצה של טאטה מרטינו נראתה בהחלט מוכנה למפגש הזה עם הצגה גדולה ו-0:6 משכנע על ראיו וייקאנו. המאמן יכול להתעודד בעיקר מהיכולת של ליאונל מסי, שכבש צמד במשחק הזה והשתווה לראול במקום השלישי בטבלת כובשי כל הזמנים בליגה הספרדית עם 228 שערי ליגה. גם הקאמבק של ניימאר, שנכנס כמחליף אחרי שהיה פצוע בחודש האחרון וכבש שער נפלא בדקה ה-88, בוודאי משמח את הקטאלנים.

"תרעדי, סיטי: מסי חזר", הייתה הכותרת הלוחמנית של "ספורט", מיד עם סיום המשחק: "לאוהדי הבלאוגראנה יש סיבות לאופטימיות, רגע לפני הביקור אצל מנצ'סטר סיטי המפחידה. ליאו מסי מגיע לרגע המפתח של העונה בכושר מצוין".

עוד לפני המשחק ליאונל מסי הקדיש מזמנו כדי להיפגש עם שלושה ילדים שחלו בסרטן, והוטסו לברצלונה במיוחד כדי לפגוש את הפנומן הארגנטיני. המפגש של מסי עם הילדים תועד במצלמות.

אגב, נראה שלא רק שחקני בארסה מוכנים ומזומנים לקראת מנצ'סטר סיטי, אלא גם האוהדים: אחרי שבשבועות האחרונים אוהדים רבים הדירו רגליהם מהקאמפ נואו, והורידו משמעותית את ממוצע הצופים למשחק (38,505 איש בלבד הגיעו לחצי גמר הגביע מול סוסיאדד - המספר הנמוך ביותר מאז 1984) - נראה כי נרשמת התעוררות. אמש הגיעו לקאמפ נואו 74,517 איש, שמהווים יותר משלושת רבעי מתכולת האצטדיון.

טאטה מרטינו אמר בסיום: "כשהשחקנים האלה נהנים, הם משחקים טוב יותר. הקהל נהנה הפעם יותר מאשר במשחקי הגביע. אם נמשיך לשחק ככה, הקהל יחזור למלא את האצטדיון".

ניימאר הוסיף: "אני שמח שחזרתי וכבשתי שער יפה. כל מה שאמרו עליי לא נכון. סנדרו רוסיי תמיד היה טוב אליי, הוא איש נהדר ותמיד אודה לו על כך שאביא אותי לברצלונה". לראיו הייתה ביקורת על ניימאר, שחגג את השער שכבש בריקוד מופגן יחד עם דני אלבס. בתקשורת הספרדית צוטט אחד משחקני ראיו כאומר "זה היה אקט חסר כבוד", ומאמנו טאטה מרטינו, הגן עליו: "זה לא היה חוסר כבוד, הוא רק שחרר קצת מתח. היה עליו הרבה לחץ בתקופה האחרונה, זה טבעי".

מי שפתח את חגיגת השערים היה אדריאנו, הברזילאי שקיבל קרדיט בהרכב ופתח כמגן שמאלי. אדריאנו התייחס ליכולת של קבוצתו מול ראיו ואמר: "שיחקנו טוב מאוד גם התקפית וגם הגנתית. המאמן היה מרוצה מההופעה שלנו ואנחנו מנסים להשתפר בכל משחק, היום חגגנו. כולם ראו את ברצלונה האמיתית היום, אנחנו מקווים שנמשיך ביכולת הזו כעת".

על המפגש שמצפה לבארסה מול סיטי בצ'מפיונס: "נצטרך להיות ב-100 אחוזי יכולת נגדם כמו ששיחקנו מול ראיו". על השער שכבש מול ראיו: "זה גול טיפוסי שלי, אני מאוד שמח לחזור לכבוש וגם לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן ברצלונה ניימאר חוגג. David Ramos, GettyImages
התנהג בזלזול? ניימאר חוגג אתמול/GettyImages, David Ramos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully