וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וז'ה מוריניו: "לא נכשלנו, לסיטי הגיע לנצח"

מנג'ר צ'לסי פירגן ליריבה לאחר ההדחה מהגביע. פלגריני: "לא מדובר בנקמה". קומפני חלק עליו: "חדר ההלבשה רצה נקמה"

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. Clive Brunskill, GettyImages
יודע שלא הגיע להם. מוריניו/GettyImages, Clive Brunskill

פחות משבועיים לאחר שנכנעה בליגה 1:0 לצ'לסי, השיגה אתמול (שבת) מנצ'סטר סיטי נקמה על הקבוצה של מוריניו, כשגברה עליה 0:2 בשמינית גמר הגביע והדיחה אותה מהמפעל.

מנג'ר מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני, שהחליף העונה לא מעט עקיצות עם מנג'ר צ'לסי, ז'וז'ה מוריניו, אמר בסיום: "לא מדובר בנקמה, פשוט לא רצינו להפסיד שני שמקחים נגדם בבית. היה לנו חשוב לא לשחק ביום רביעי מול סנדרלנד. הקבוצה שלנו שיחקה 18 משחקים בחודשיים האחרונים, וזו הסיבה שהיכולת שלנו לא היתה טובה מול נוריץ' ומול צ'לסי בליגה. היום היה לנו כוח והייתי בטוח שהולך להיות לנו משחק טוב".

על משחקה הבא של הקבוצה, בשמינית גמר ליגת האלופות מול ברצלונה המאיימת אמר פלגריני: "נתחיל לחשוב על ברצלונה מחר. היום נתרכז ביכולת שלנו, שהיתה חשובה מכל הבחינות - הגנה והתקפה. לצ'לסי לא היו הזדמנויות מול השער שלנו. הצורה בה ניצחנו היום היא חשובה עבור האמונה בקבוצה לקראת ההמשך בגביע".

מנג'ר מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. GettyImages
עכשיו יכול לחשוב על ברצלונה. פלגריני/GettyImages

וינסנט קומפני חגג בסיום ואמר: "זה ניצחון גדול נגד קבוצה חזקה. אנחנו אוהבים את המפעל הזה וזה היה משחק נהדר, כך שאני מאוד מרוצה מהתוצאה. לפני 12 ימים (אז הפסידה סיטי לצ'לסי 1:0) היה לנו משחק רע מאוד. נתנו להם הרבה מצבים. היום התאמנו את עצמנו, בעוד שהם שיחקו אותו זה, וזה היה נוח. חדר ההלבשה שלנו רצה נקמה היום. מהרגע הראשון נכנסו חזק לתיקולים ויצרנו הרבה הזדמנויות. זה היה ניצחון נהדר עבורנו".

מנג'ר צ'לסי, ז'וז'ה מוריניו הודה בסיום כי קבוצתו לא היתה ראויה לנצח את המשחק. "לא הייתי אומר שהקבוצה שלי נכשלה", אמר מוריניו, "הייתי אומר שסיטי שיחקה הרבה יותר טוב מאיתנו, ושהגיע לה לנצח יותר מאיתנו. קל לנתח את המשחק הזה - הם היו הקבוצה הטובה יותר וניצחו". על המשחק עצמו אמר המנג'ר: "השער השני היה בנבדל, אבל עדיין היינו מפסידים 1:0, כי לא היינו קרובים בשום שלב להבהיל את סיטי. המשחק היום הבהיר כמה קשה לנצח כאן, מה שמראה עד כמה טובה היתה הקבוצה שלי בפעם הקודמת כאן".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
וינסנט קומפני שחקן מנצ'סטר סיטי. Alex Livesey, GettyImages
רצו נקמה והשיגו אותה. קומפני/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully