וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ברבע הגמר אחרי 0:2 על צ'לסי

יובטיץ' (16) ונאסרי (67) העניקו לסיטיזנס ניצחון בשמינית גמר הגביע האנגלי ונקמו על ההפסד בליגה. גם סנדרלנד עלתה

סטבן יובטיץ' שחקן מנצ'סטר סיטי כובש מול פטר צ'ך שוער צ'לסי. Clive Brunskill, GettyImages
עשה מקצה שיפורים. סטבן יובטיץ' כובש/GettyImages, Clive Brunskill

שלב שמינית גמר הגביע האנגלי העניק למנצ'סטר סיטי הזדמנות לסגור חשבון עם צ'לסי על ההפסד בליגה, והיא עשתה זאת עם ניצחון 0:2 ששלח את ז'וזה מוריניו הביתה ואת יריבו מנואל פלגריני לרבע הגמר. סנדרלנד, היריבה של הסיטיזנס בגמר גביע הליגה, העפילה אף היא לרבע גמר הגביע עם 0:1 על סאות'המפטון. מחזיקת הגביע וויגאן הדיחה את קרדיף סיטי של סולשיאר עם 1:2, בעוד המשחק בין שפילד וונסדיי לצ'רלטון נדחה. ביום ראשון יתקיימו שלושה משחקים, ביניהם המפגש בין ארסנל לליברפול וביום שני ברייטון תארח את האל סיטי למשחק השמיני והאחרון.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
יש נקמה. שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 0:2

כשבועיים אחרי ההפסד הביתי 1:0 במסגרת הליגה ורגע לפני הגעתה של ברצלונה, מנצ'סטר סיטי נקמה בצ'לסי והדיחה אותה מהגביע האנגלי בשמינית הגמר. האורחים, שזכו בגביע ארבע פעמים בשבע השנים האחרונות, קיוו להאריך עבור ז'וזה מוריניו את רצף ההצלחות שלו מול מנואל פלגריני, אלא שהפעם היה זה הצ'יליאני שצחק וציין את ניצחונו השני בעשרה מפגשים מול המיוחד. פלגריני הימר על סטבן יובטיץ' בהרכב, כחלק מהשינויים לקראת משחק ליגת האלופות מול ברצלונה ביום שלישי, והמונטנגרי החזיר בגדול עם שער נאה בדקה ה-16. סיטי הייתה טובה יותר, צ'לסי המאכזבת (לא בעטה כדור אחד למסגרת, בפעם השנייה בלבד העונה) לא מצאה דרך לחזור גם לאחר כניסתו של פרננדו טורס והמחליף מהצד השני, סמיר נאסרי, היה שם כדי לסגור עניין בדקה ה-67 לאחר שיתוף פעולה נהדר עם דויד סילבה. מנצ'סטר סיטי עדיין חזק בכל ארבע המסגרות, לצ'לסי נותרו רק שתיים.

אחרי רבע שעה חלשה, יאיא טורה הפציץ מרחוק ופטר צ'ך שמט, אבל יובטיץ' עט על הריבאונד ובעט כדור שליטף את המשקוף. מיד בהתקפה הבאה, בדקה ה-16, יובטיץ' כבר הכניע את צ'ך. דויד סילבה מסר לדז'קו שהסיט ימינה ליובטיץ', והחלוץ המונטנגרי בעט מזווית אלכסונית לקורה ופנימה. 0:1 למנצ'סטר סיטי. דז'קו כמעט הכפיל את התוצאה בדקה ה-25, אבל צ'ך הדף טוב.

במחצית השנייה מוריניו זרק למערכה את טורס, אבל דווקא החילוף בצד השני הניב שער. נאסרי, שנכנס במקום יובטיץ' בדקה ה-61, ביצע דאבל פס מופלא עם דויד סילבה, שלא היה בנבדל וסידר לצרפתי לגלגל באין מפריע לרשת החשופה בדקה ה-67. 0:2 למנצ'סטר סיטי. שמונה דקות לאחר מכן ג'ולאון לסקוט חשב שכבש את השלישי, אבל השער שלו נפסל בטענת נבדל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. Clive Brunskill, GettyImages
מאין יבוא עזרו? ז'וזה מוריניו/GettyImages, Clive Brunskill
סמיר נאסרי שחקן מנצ'סטר סיטי. Shaun Botterill, GettyImages
שש דקות על המגרש הספיקו לו. סמיר נאסרי/GettyImages, Shaun Botterill
אדן הזאר שחקן צ'לסי לפני פאבלו סבאלטה שחקן מנצ'סטר סיטי. Shaun Botterill, GettyImages
לא היום של צ'לסי. אדן הזאר מול פאבלו סבאלטה/GettyImages, Shaun Botterill

סנדרלנד - סאות'המפטון 0:1

גוסטבו פוייט הצהיר כי התוצאה הכי גרועה מבחינתו תהיה תיקו שיכפה משחק חוזר, בחר לתת מנוחה לכמה משחקניו מתוך מחשבה על ארסנל בליגה וגם הקהל לא ממש הגיע בהמוניו למשחק הצהריים באצטדיון האור. ובכל זאת, גם בלי להתכוון - סנדרלנד עלתה לרבע גמר הגביע. סאות'המפטון, שדווקא ניצחה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה, חיפשה ניצחון ראשון באצטדיון האור מאז 2003, אך נכנעה לשער מרהיב של קרייג גארדנר בדקה ה-49. הקשר השתחרר מהשמירה והפתיע עם כדור אדיר בימין מ-22 מטרים למשקוף ופנימה. הסיינטס קיבלו הזדמנות טובה להגיב בדקה ה-81, אבל ריקי למברט הצליח איכשהו להחטיא ממטר מול שער חשוף. איגנסיו סקוקו הארגנטינאי ערך בכורה במדי החתולים השחורים, שישחקו מול מנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה ונותרו גם בתמונת הגביע.

קרדיף סיטי - וויגאן 2:1

היא אמנם בליגת המשנה, אבל מחזיקת הגביע לא מוותרת כל כך מהר על התואר שלה. כריס מקאן העלה את וויגאן ליתרון בדקה ה-18, פרייזר קמפבל השווה בחלוף תשע דקות עבור קרדיף סיטי, אבל מי אם לא בן ווטסון, כובש שער הניצחון בגמר הגביע מול מנצ'סטר סיטי, היה שם כדי להכריע את המשחק בדקה ה-40.

קרייג גארדנר שחקן סנדרלנד (מימין) כובש מול סאות'המפטון. GettyImages
איזה גול. קרייג גארדנר מפציץ מול סאות'המפטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully