וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: בנזמה יקבל חוזה חדש, חסה מפרגן לרונאלדו

הבלאנקוס מתכוננים לחטאפה (א', 18:00, ספ' +5) וצפויים להציע לצרפתי חוזה ארוך טווח. חסה: "לומד מכריסטיאנו המון"

חסה שחקן ריאל מדריד חוגג שער. Alvaro Barrientos, AP
מחמאות לרונאלדו. חסה/AP, Alvaro Barrientos

ריאל מדריד תעלה מחר (ראשון, 18:00, ספורט 5 פלוס ו-HD) לדרבי הקטן מול חטאפה במסגרת המחזור ה-24, אחרי שכבר תדע מה עשו יריבותיה ברצלונה ואתלטיקו מדריד. זהו כמובן המשחק המסקרן ביותר במחזור הזה בליגה הספרדית, כשפרט אליו יתקיימו מחר עוד שלושה משחקים: גרנאדה תארח לקרב תחתית את בטיס האחרונה, אתלטיק בילבאו תנסה לבסס את מעמדה במקום הרביעי במשחק ביתי מול אספניול ואילו סביליה תארח את ולנסיה בקרב בין שתיים החולמות על כרטיס לאירופה.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד חוגג שער. AP
הארכת חוזה בקרוב. קארים בנזמה/AP

חטאפה - ריאל מדריד (18:00, ספורט 5 פלוס ו-HD)

אחרי שסגרה פערים מברצלונה ואתלטיקו בפסגה וגם הדיחה את היריבה העירונית מחצי גמר גביע הליגה עם ניצחון כפול, ריאל מדריד מקווה להמשיך במומנטום גם על חשבון חטאפה. בעונה שעברה הבלאנקוס הפסידו 2:1 בקוליסאום אלפונסו פרס, אך בשני המפגשים האחרונים ניצחו 0:4 ו-1:4, כאשר כריסטיאנו רונאלדו כובש שלושער בעונה שעברה ועוד צמד במפגש בסיבוב הראשון העונה.

הפעם הכוכב הפורטוגלי מורחק, ומי שיצטרך להמשיך בכושרו הטוב ולמלא את החלל הוא חסה הצעיר, שרואה ברונאלדו מודל לחיקוי. "למדתי מכריסטיאנו המון, במיוחד אני לוקח ממנו את האמביציה שהוא מראה מדי יום", פרגן בראיון ל"מארקה" ולא שכח גם את המאמן קרלו אנצ'לוטי: "הוא ווינר שתמיד דורש יותר מהקבוצה. הוא עזר לי להשתפר גם מבחינה טקטית".

קארים בנזמה, שכבש צמד במחזור הקודם לרשת ויאריאל והגיע ל-13 שערי ליגה, ימשיך להוביל את ההתקפה ואף צפוי לקבל בקרוב חוזה חדש. החלוץ הצרפתי החל במגעים עם המועדון על הארכת חוזהו שמסתיים בקיץ הבא, כאשר ריאל מתכוונת להציע לו חוזה עד 2018 או 2020.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

משחקים נוספים

גרנאדה - בטיס (13:00)

אתלטיק בילבאו - אספניול (20:00)

סביליה - ולנסיה (22:00, 5 לייב)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully