וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלוטלי: "אנשים מתעסקים יותר מדי בחיים הפרטיים שלי"

חלוץ מילאן שכבש טיל אדיר נשאל על הבכי בחילוף מול נאפולי. סיידורף: "אני מאמין בו מאוד. אנשים אוהבים לעוות את דבריי"

חלוץ מילאן מריו באלוטלי. AP
זיהה את השוער מחוץ לשער. באלוטלי/AP

מילאן אולי חווה התעוררות מחודשת מאז שקלרנס סיידורף מונה למאמנה, אבל הרוסונרי ממשיכים להקיז דם בכל משחק. אתמול (שישי) הקבוצה גברה 0:1 על בולוניה מהתחתית אחרי שמריו באלוטלי שחרר טיל אדיר מ-35 מטר בדקה ה-86 והעניק שלוש נקודות יקרות שהחזירו את מילאן למאבקים על מקום באירופה. הניצחון הזה הגיע אחרי ההפסד הכואב בתחילת השבוע לנאפולי 3:1.

"הסתכלתי על השוער וראיתי שהוא לא על הקו, ולכן בעטתי במלוא העוצמה ולשמחתי הרבה זה נכנס", הסביר באלוטלי את הביצוע המושלם שסיפק. "זה שער טוב. המאמן נותן לי ביטחון כשחקן שצריך לקחת את הקבוצה קדימה ולכן האחריות שלי היא להבקיע את השערים האלה. זה לא היה משחק טוב הלילה".

באלוטלי נשאל כמובן על הדמעות שנראו כשהוחלף במשחק נגד נאפולי. כזכור, בתחילת השבוע טענו באיטליה כי הבכי הגיע אחרי שנמנע ממנו לראות את בתו וב"גאזטה דלו ספורט" הוסיפו שעורכי הדין של האקסית רפאלה פיקו אף איימו להוציא צו נגדו. ומה יש לכוכב להגיד בנושא? "אנשים מסתכלים יותר מדי על החיים הפרטיים שלי ואני ממליץ להם להימנע מזה. אני חלוץ נבחרת, ולכן אתם צריכים לאפשר לי לחיות את חיי". החלוץ נשאל למי הוא מקדיש את השער, וסיכם: "אני רוצה להקדיש אותו לחברה שלי פאני לרגל יום האהבה. אני אוהב אותה מאוד".

מאמן מילאן קלרנס סיידורף. GettyImages
"אתלטיקו לא משחקת ככה לעומת בולוניה שהתעסקה בהגנה". סיידורף/GettyImages

סיידורף עצמו אמר לאחר המשחק: "זה מסוג השערים שמריו יודע איך לכבוש אותם. יש לו את הנשק הזה בנשקייה. הדבר הטוב הוא שהקבוצה ממשיכה להאמין בתוצאה. אתה לא מבקיע שערים כאלה אם אתה לא מאמין". המאמן גם נשאל על דברים שאמר השבוע לפיהם באלוטלי אולי לא מוכן עדיין לזכות באליפות, וכעת הבהיר: "אנשים אוהבים לקחת את המילים שלי ולהוציא אותם מהקשר. לא אמרתי שמריו לא אלוף, אלא שהוא יהיה אלוף. אני מאמין בו מאוד ומאמין באדם שהוא יהיה. אני חושב עליו רק דברים חיוביים".

לקראת המשחק באמצע השבוע בליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד, הוסיף סיידורף: "הקבוצה נלחמה. אמנם לא היה לנו משחק טוב, אבל זה לא קל כשהיריבות שלך יושבות ומחכות 90 דקות. אתלטיקו לא משחקת ככה לעומת בולוניה שהתעסקה בהגנה. מייקל אסיין ישחק נגד אתלטיקו ולכן החלטתי שלא לסכן אותו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully