וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס מגאת מונה למאמן פולהאם במקום רנה מולנסטין

חודשיים לאחר מינויו, ההולנדי פוטר: "המועדון בפאניקה". הגרמני, שזכה בשלוש אליפויות גרמניה, חתם לשנה וחצי

פליקס מגאת מאמן וולפסבורג. Daniel Maurer, AP
יושיע את פולהאם? מגאת/AP, Daniel Maurer

רק חודשים אחרי שמינתה אותו למאמן, פולהאם נפרדה הערב (שישי) מרנה מולנסטין ומינתה במקומו את פליקס מגאת. עבור הקוטג'רס, שנאבקים על חייהם בפרמיירליג, פתחו את העונה עם מרטין יול על הקווים, אולם לאחר שהשתרכו בתחתית מינו את ההולנדי רנה מולנסטין לתפקיד, אולם התוצאות לא השתנו לטובה, ועתה המועדון הלונדוני החליט לבצע זעזוע נוסף. מג'את' חתם לשנה וחצי במועדון.

מגאת בן ה-60 שיחק בעברו בנבחרת גרמניה והיה מכוכביה של המבורג. הוא זכור בעיקר כמאמן באיירן מינכן, איתה זכה בשתי אליפויות. לאחר מכן אימן את וולפסבורג, עמה זכה באליפות היסטורית ב-2009, ואת שאלקה, אך מאז סיום הקדנציה השנייה שלו בוולפסבורג באוקטובר 2012 נותר מחוץ לעניינים. למגאת נכונה עבודה רבה על הקווים משום שפולהאם מדורגת אחרונה בטבלת הפרמיירליג עם 20 נקודות מ-26 משחקים, והיא רחוקה ארבע נקודות מהקו האדום.

אלכס פרגוסון עם רנה מולנסטיין. Alex Livesey, GettyImages
פגוע. מולנסטין עם פרגוסון/GettyImages, Alex Livesey

"הם לחצו על כפתור הפאניקה, אבל זה הכדורגל", הגיב מולנסטין לפיטוריו, "אני יודע שהבעלים פוחדים מירידת ליגה. לא היה לי הרבה זמן בקבוצה, ואנשים שראו אותנו נגד מנצ'סטר יונייטד וליברפול ראו מה תכננתי שיקרה. למען האמת, לא אכפת לי מה המועדון יגיד על פיטוריי". יו"ר פולהאם שאהיד ח'אן אמר: "נותרו 12 משחקים לסוף העונה, ואסור לנו להסתפק במה שהיה עד עכשיו. היינו חייבים לנקוט בפעולה".

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully