וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "המציאות מראה שארסן ונגר מומחה לכישלונות"

הצרפתי טען שמוריניו מפחד להצהיר שצ'לסי רצה לאליפות, והפורטוגלי הגיב: "8 שנים בלי תואר? הייתי עוזב ולא חוזר"

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. Ian Walton, GettyImages
אם ונגר אומר שאני מפחד מכישלון זה בגלל שלא נכשלתי הרבה פעמים". מוריניו/GettyImages, Ian Walton

המהלומות המילוליות בין ז'וזה מוריניו לבין ארסן ונגר נמשכות. כשמאמן ארסנל נשאל היום (שישי) מדוע חוץ ממנו ומאמן מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני שאר מאמני קבוצות הצמרת חוששים להצהיר על רצונם לזכות באליפות, הוא השיב: "הם מפחדים מכישלון". ונגר הוסיף: "המרוץ פתוח, כל קבוצה יכולה לזכות. כשאתה לא במרוץ, אתה לא יכול לזכות באליפות, ואם אתה מכריז על עצמך שאתה לא במרוץ אז אתה לא יכול להפסיד אליפות, זה מאוד פשוט. אני אומר - כן, אנחנו בפנים, ונעשה הכול כדי לזכות באליפות".

בהמשך, מוריניו לא נשאר חייב וניצל את מסיבת העיתונאים לקראת משחקם של הבלוז נגד מנצ'סטר סיטי בשמינית גמר הגביע (שבת, 19:15, ספ'1 ו-HD) כדי לגמול לצרפתי. "אם ונגר אומר שאני מפחד מכישלון זה בגלל שלא נכשלתי הרבה פעמים, אז אולי הוא צודק?", אמר המאמן הפורטוגלי, "המציאות היא שוונגר הוא מומחה לכישלונות כי שמונה שנים ללא תואר זה כישלון. אם זה היה קורה לי בצ'לסי הייתי עוזב את לונדון ולא חוזר". כשמוריניו נשאל מדוע לדעתו ונגר ציין את צ'לסי כפייבוריטית לזכייה, השיב: "האלופה היא מנצ'סטר יונייטד, והתואר שלה עד שמישהו ייקח אותו".

צ'לסי מוליכה את צמרת הליגה האנגלית עם 57 נקודות מ-26 משחקים, כשאחריה ארסנל עם 56 נקודות. מנצ'סטר סיטי, מדורגת שלישית עם 54 נקודות, וליברפול רביעית עם 53 נקודות.

מאמן ארסנל, ארסן ונגר. GettyImages
לא מפחד לומר שהוא רץ לאליפות. ונגר/GettyImages

שמינית גמר הגביע: מנ' סיטי - צ'לסי (ש', 19:15, ספ' 1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully