וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "צעדתי לאחור, ופשוט הבטתי בכדור צולל פנימה"

לברון ג'יימס סיפק עוד סל ניצחון קלאסי למיאמי: "זו הייתה תחושה נהדרת". וייד הפצוע בספק לאולסטאר, גל מקל ודאלאס משתקמים

רק אתמול לברון ג'יימס הצהיר שאחרי פרישתו הוא "ייזכר כאחד מארבעת השחקנים הגדולים בהיסטוריה של ה-NBA", וכבר הלילה (חמישי) הוא המחיש שוב למה. אחרי שאתמול כוכב מיאמי סיים עם 37 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 חטיפות בניצחון החוץ הקשה של האלופה בפיניקס, הלילה הוא נתן עוד הצגת על של 36 נקודות, 13 ריבאונדים, 9 אסיסטים ו-2 חטיפות בניצחון של מיאמי 110:111 את גולדן סטייט בחוץ, כולל קינוח. אחרי שסטפן קרי קבע 108:110 לווריורס כשנותרו 14 שניות לסיום, הכדור האחרון הלך ללברון, שהעביר את הזמן, כדרר לאטו, עשה צעד אחורה ושחרר שלשת ניצחון נהדרת.

לברון קבר את גולדן סטייט, יוסטון לוהטת, הפסד דרמטי לאינדיאנה

לברון ג'יימס, מיאמי היט, מעל אנדרה איגוואדלה, גולדן סטייט ווריורס. AP
"ידעתי כל הזמן שאני הולך על ניצחון". לברון ג'יימס צולף עם הבאזר/AP

"ידעתי כל הזמן שאני הולך על ניצחון", אמר לברון, "פשוט רציתי לוודא שלא יישאר להם זמן להגיב. זו הייתה תחושה נהדרת. יכולתי להיעמד ולראות את המסלול של הכדור שצולל פנימה. זה נראה טוב מהרגע שהוא עזב את היד. "אני תמיד מנסה לשתף את החברים שלי לקבוצה, אבל ברור שלא אוכל לעשות את זה כל פעם. לספק את הסחורה הלילה, ולשלוח את החברים לפגרת האולסטאר בתחושה טובה, היה חשוב יותר מהכול".

מארק ג'קסון המחיש את הקושי בהתמודדות עם לברון ומיאמי במצב הזה. "מה עושים? אתה מנסה שמירה כפולה? הם יכולים להעביר את הכדור, עם קלעים מסוכנים, ואתה לא רוצה להיות במצב הזה, במיוחד עם מוסר מצוין כמוהו. אנדרה איגוואדלה עשה מולו עבודה טובה". איגוואדלה ציין ש"צריך לתת לו את הכבוד על הסל הזה", סטפן קרי אמר ש"הפסדנו לזריקה נהדרת", ורק קליי תומפסון ציין ש"הייתי בטוח שהזריקה קצרה מדי, הייתי בטוח שניצחנו".

אגב, דווין וייד לא שיחק הלילה במדי מיאמי, לאחר שחש מיחושים ברגלו השמאלית בעקבות בעיה בעצב (את המשחק מול פיניקס, כזכור, הוא החמיץ בגלל מיגרנה). כרגע הוא גם בספק למשחק האולסטאר. "זה היה מאוד מוזר", אמר וייד, "התאמנתי ורצתי בחימום, ופשוט לא הרגשתי את הרגל, אז לא רציתי לקפוץ עליה. זה לא שאני פסימי בנוגע לאולסטאר, אני רק רוצה שמצב הרגל ישתפר".

דווין וויד שחקן מיאמי היט. AP
"זה לא שאני פסימי בנוגע לאולסטאר, אני רק רוצה שמצב הרגל ישתפר". דווין וייד/AP

דאלאס מתאוששת, אינדיאנה דועכת

הניצחון של מיאמי צימק את הפער שלה בפסגת המזרח ל-2.5 משחקים בלבד, כשאינדיאנה רשמה הלילה הפסד שני בשלושה משחקים, 81:73 לדאלאס, שהנחילה לה הפסד ביתי שלישי בלבד העונה. אינדיאנה מגיעה לפגרת האולסטאר ביכולת מקרטעת, אבל הלילה היא יודעת שהיא נכנעה לדאלאס המשתפרת, שרשמה ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים. שחקניו של ריק קרלייל נתנו הגנה קשוחה במשחק אגרסיבי, עצרו את הפייסרס בבית על 32 אחוזי קליעה ו-11 נקודות בלבד ברבע האחרון, ותחושת מומנטום במקום השישי במערב.

"זה היה המשחק הכי פיזי ששיחקתי כבר תקופה ארוכה", אמר דירק נוביצקי, שקבוצתו ניצחה למרות שקלעה רק ב-35 אחוז מהשדה, "בדרך כלל אנחנו מנצחים כשאנחנו קולעים טוב יותר מהיריבה, הפעם הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות את זה בדרך אחרת".

דירק נוביצקי, דאלאס מאבריקס, ג'ורג' היל, אינדיאנה פייסרס. AP
"המשחק הכי פיזי ששיחקתי כבר תקופה ארוכה". דירק נוביצקי/AP

עוד בדאלאס: הגארד הישראלי גל מקל החל באימוני אחד על אחד, וטוען כי הוא יהיה כשיר לאימונים מלאים אחרי פגרת האולסטאר. מקל מתאושש מניתוח ארתוסקופיה שעבר ב-17 בינואר בברכו הימנית. "יהיו לנו שלושה אימונים בארבעה ימים אחרי הפגרה, כך שאוכל לראות איך אני מגיב", אמר מקל, "עד עכשיו זה נראה טוב". כזכור, לאחרונה ריק קרלייל רמז שמקל הפצוע עשוי לעבור את השיקום בליגת הפיתוח, בעוד הישראלי רומז שהוא מעדיף להישאר עם חבריו בדאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully