וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "אפרוש כאחד מארבעת הטובים בתולדות הכדורסל"

כוכב מיאמי בטוח: "כדאי שיפנו מקום בטופ, מישהו יהיה חייב לזוז משם". דוראנט: "אנחנו לא אוהבים את פורטלנד"

שחקני מיאמי היט, לברון ג'יימס, מייקל ביזלי. AP
מחמיא לעצמו. לברון/AP

ערב אחד של חופש הירשה לעצמו לברון ג'יימס לקחת, וזה עלה למיאמי בהפסד מביך מול יוטה. הלילה (בין שלישי לרביעי), ה-MVP ואלוף השנתיים האחרונות שוב חזר לעצמו והמטיר 37 נקודות על הראש של פיניקס בדרך לניצחון חוץ 97:103.

בראיון שהעניק ג'יימס לאתר ה-NBA, הוא נשאל מיהם שחקני "הר ראשמור" שלו, כלומר ארבעת השחקנים הגדולים בתולדות הליגה, על בסיס ההר המפורסם בארצות הברית בו חקוקים פניהם של ארבעה נשיאי עבר בולטים: "יש את השלושה הקלים", השיב לברון, "מייקל ג'ורדן, לארי בירד ומג'יק. הרביעי... זה קשה... אוסקר רוברטסון". השאלה הבאה הייתה: "האם אתה רואה את עצמך על ה'הר' בסוף הקריירה?" ועל כך ענה ג'יימס: "בהחלט. אני הולך להיות אחד מארבעת השחקנים הכי גדולים ששיחקו אי פעם את המשחק הזה. אין לי ספק. אם הם לא רוצים להוציא מישהו מההר הזה, כדאי שיפנו לי עוד מקום. מישהו חייב לצאת משם, אבל אני לא מחליט מי. זו העבודה של הארכיטקטים".

על המשחק מול הסאנס אמר ג'יימס: "הם קבוצה טובה ומפתיעה לאורך כל העונה. השגתי חמש חטיפות כי הצלחתי לקרוא דברים לפני שהם קרו, לראות מסירות מראש. אני עושה את זה כל הקריירה".

לברון התעורר, טריפל דאבל לנואה, שיאי קריירה לבנט

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט. GettyImages
ניצחון גדול. דוראנט/GettyImages

באוקלהומה סיטי, עסקים כרגיל. מי שמסתמן כ-MVP של העונה הסדירה, קווין דוראנט, תפר עוד 36 נקודות, קטף עשרה ריבאונדים והחזיר את הקבוצה מפיגור 13 מול פורטלנד ל-95:98 גדול בקרב צמרת במערב. הת'אנדר כבר ביתרון ארבעה משחקים בחטיבה והדוראנטולה אמר: "אנחנו מכבדים את הבלייזרס והם אותנו, אבל אנחנו לא אוהבים אותם והם לא אוהבים אותנו. זה כל הסיפור. נלחמנו חזק, אנחנו יודעים להתאושש מהר ונשארנו עם ראש מורם בזמנים לא קלים. אני גאה בקבוצה שלנו".

ובגזרת הרכילות: תגידו מזל טוב למייקל ג'ורדן, שיחגוג 51 ביום שני הבא והפך לאב לתאומים זהים, יחד עם זוגתו והדוגמנית לשעבר איבט פרייטו, בת ה-35. ל-MJ יש שלושה ילדים מנישואים קודמים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן שארלוט בובקאטס, ג'וש מקרוברטס. Chuck Burton, AP
שיא קריירה ושיא פרנצ'ייז. ג'וש מקרוברטס/AP, Chuck Burton

נתוני הלילה

* הניצחון של שארלוט על דאלאס הלילה היה נדיר. מאוד נדיר. הבובקאטס החזיקו במאזן 17:1 נגד המאבריקס, אבל הפעם התפוצצו עם 89:114. כמעט מיותר לציין שזה הניצחון הגבוה ביותר שלהם אי פעם על הקבוצה מטקסס.

* הבובקאטס השיגו את הניצחון שלהם הרבה הודות לשיא פרנצ'ייז של 42 אסיסטים במשחק אחד. לג'וש מקרוברטס היו 13 כאלו (שיא קריירה), קמבה ווקר חילק 9 ורמון סשנס 8. הם מסרו 42 אסיסטים מתוך 45 סלי שדה, האחוז הגבוה בליגה מאז אינדיאנה בינואר 2003.

* לוס אנג'לס לייקרס שהובסה על ידי יוטה 96:79 בעיר המלאכים, ספגה את הפסד הבית השישי שלה ברציפות - השוואת שיא פרנצ'ייז. הלייקרס הפסידו שישה משחקים ברציפות בעונת 1992-93 תחת המאמן רנדי פאנד.

* יוטה מחזיקה במאזן 9:15 כשהחמישייה הפותחת שלה כוללת את טריי ברק, דרק פייבורס, מרווין וויליאמס, ריצ'רד ג'פרסון וגורדון הייוורד. בשאר המשחקים המאזן של הג'אז עומד על 24:3.

* הלייקרס הפצועים חסרו חמישה מששת הקלעים הבולטים שלהם העונה והמאמן מייק ד'אנטוני פתח כבר עם 26 חמישיות שונות העונה. הם צפויים להחמיץ את הפלייאוף בפעם החמישית בלבד מאז המעבר ממיניאפוליס ללוס אנג'לס בעונת 1960-61.

* פיניקס החזיקה במאזן של 11 ניצחונות ברציפות במשחקים בהם ג'ראלד גרין קולע 20 נקודות או יותר. הלילה היו לו 26, אבל הסאנס הפסידו למיאמי 103:97 והרצף הגיע לקיצו.

* 37 הנקודות של לברון ג'יימס במשחק הזה היו המספר הכי גבוה שלו ב-2014 ושתיים מתחת לשיא העונתי שלו. 25 הנקודות שלו במחצית השנייה היוו שיא עונתי.

* וושינגטון הפסידה הלילה בפעם התשיעית ברציפות בממפיס (92:89). הקבוצה מ-DC לא ניצחה את הגריזליס בחוץ מאז נובמבר 2004.

* ג'ואקים נואה שכיכב בניצחון של שיקגו על אטלנטה (85:100) רשם טריפל דאבל ראשון העונה ורביעי בקריירה. הנתון הזה הספיק לו כדי לעלות למקום הרביעי בהיסטוריה של הפרנצ'ייז בקטגוריה הזו, ביחד עם מיקי ג'ונסון. מייקל ג'ורדן מוביל עם 28, סקוטי פיפן שני עם 15 וטום בורווינקל שלישי עם 5.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס, סטיב בלייק. Danny Moloshok, AP
הלייקרס יחמיצו פלייאוף חמישי מאז 1960-61. סטיב בלייק/AP, Danny Moloshok

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully