וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון: "יש לנו תיאבון גדול להשיג תארים"

13.2.2014 / 10:53

בעלי ירושלים מרוצה מההעפלה להצלבה. דאנקן שמחוזר על ידי מכבי ת"א: "מתרכז במה שקורה עכשיו". קיצ'ן ייעדר כשבועיים

27 שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. מגד גוזני
"הייתה דרך נהדרת". יותם הלפרין/מגד גוזני

הפועל ירושלים המשיכה אתמול (רביעי) ביכולת המרשימה שלה והשיגה ניצחון 77:86 על לובליאנה בדרך להבטחת המקום בהצלבה שם היא תפגוש את אולם או נאנטר. לא מעט חיוכים נראו בחדר ההלבשה בסיום המשחק, כשבאסיפה שקיים בראד גרינברג המאמן החמיא לשחקנים, אך ציין כי המטרות לא הסתיימו וכדי לשמור על הדריכות הוא הדגיש כי המטרה הבאה היא המשחק החשוב מול הפועל תל אביב.

הבעלים של הפועל ירושלים אורי אלון. יוסי ציפקיס
"אנחנו רוצים לבנות קבוצה שהקהל יתחבר אליה, לבנות קבוצה עם המשכיות לכמה שנים". אורי אלון/יוסי ציפקיס

מה שהעיבה על הניצחון הייתה פציעתו בקרסול של דרווין קיצ'ן. השחקן עבר בדיקה, אובחן אצלו נקע בקרסול והוא ייעדר בין עשרה ימים לשבועיים. גרינברג סיפר: "זה עלול להיות בעייתי כי הפציעה היא באותו איזור שבו הוא היה פצוע כבר העונה ולכן אנחנו צריכים להיות זהירים איתו".

יותם הלפרין ערך סיכום ביניים לעונה הנוכחית של הקבוצה, ואמר: "אני חושב שהדרך הייתה נהדרת. בסך הכול שיחקנו בבית הזה בצורה יוצאת מהכלל. יש בבית שלנו קבוצות עם ניסיון ביורוליג, עם גביע בטורקיה. זה לא בית קל, אבל עשינו דרך מדהימה. אנחנו עולים עכשיו מהמקום הראשון וכל הכבוד לכולם כי כל אחד מאיתנו נותן כל כך הרבה ותורם בקבוצה".

הלפרין הוסיף: "הרבה אנשים מדברים על הליגה בארץ, אבל מי שחווה את אירופה כמו שאני שיחקתי, מבין שזה משהו אחר ושונה. זה נורא כיף שגם באירופה באמצע השבוע הזה עשינו את זה. זה מעניק כוח וביטחון לקבוצה, ועכשיו ממשיכים הלאה. לפי מה שהבנתי נשחק מול אולם, אבל קודם כל אנחנו חושבים על המשחק מול הפועל תל אביב ביום ראשון. יש קבוצות ברמה של היורוליג וקבוצות יורוקאפ ברמה הכי גבוהה. אנחנו עדיין לא שם כדי לחשוב על הגביע, ומסתכלים אל עבר השלב הבא ורוצים לשחק כמו שצריך".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ג'וש דאנקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
יעזוב בתום העונה? ג'וש דאנקן/מגד גוזני

הבעלים אורי אלון: "מה שמרגש אותנו זה לשמוע את הקהל ואת האווירה פה. זה משהו שרצינו לעשות כשהגענו העונה למלחה: להחזיר את האווירה של שנות התשעים, ואני מרגיש שאנחנו בדרך הנכונה לשם. אנחנו רוצים לבנות קבוצה שהקהל יתחבר אליה, לבנות קבוצה עם המשכיות לכמה שנים".

אלון התייחס לאפשרות לסיים את העונה עם תארים, ואמר: "יש לנו תיאבון גדול מאוד, אבל אנחנו מבינים שבניית קבוצה זה תהליך של כמה שנים. בסופו של תהליך של שלוש-ארבע שנים מעכשיו הפועל ירושלים תהיה קבוצת יורוליג לגיטימית שתהיה שם שנה אחר שנה".

בתוך כך, בקבוצה קיימת שביעות רצון מג'וש דאנקן. כזכור, דאנקן מסיים חוזה העונה, וכפי שפורסם בוואלה! ספורט לא מעט קבוצות, בהן מכבי תל אביב, מעוניינות בו לעונה הבאה ולא מן הנמנע שיפנו אליו בתום העונה כשיסיים את חוזהו. דאנקן סירב להתייחס לנושא, ואמר: "אני מתרכז במה שקורה עכשיו ואחשוב על העתיד רק בתום העונה".

במקביל, בירושלים מעוניינים להאריך את החוזה של ארטיום פרחוסקי כשבשיחות שנערכו עימו הוא הביע רצון להישאר בקבוצה. פרחוסקי לא הסתיר את קיומן של השיחות ואף נשמע אופטימי לגבי הצלחתן: "דברים הולכים טוב בירושלים, אני אוהב את הפועל. אין לי שום דבר רע להגיד על הקבוצה, אני מקווה שנוכל לעבוד על זה. לא יודע אם זה יקרה עכשיו, אבל ייתכן שבעתיד הקרוב זה יקרה ונסכם".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully