וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו: "המטרה היא רבע הגמר, לא חושבים על פיינל פור"

12.2.2014 / 21:48

גרינברג התמוגג: "בר מזל שמאמן את החבורה הזו". על פציעתו של קיצ'ן: "לא נראית חמורה". דאנקן: "רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר"

שחקני הפועל ירושלים ליאור אליהו, רונאלד דופרי, לצד המאמן בראד גרינברג. ברני ארדוב
יש סיבה למסיבה. גרינברג עם אליהו ודופרי/ברני ארדוב

העונה הנהדרת שרושמת הפועל ירושלים נמשכה גם הערב (רביעי) כשהחבורה של בראד גרינברג הבטיחה את מקומה בשלב ההצלבה ביורוקאפ, כשהיא זוכה במקום הראשון בבית. ירושלים ניצחה 77:86 את אולימפיה לובליאנה בבית, ותפגוש בשלב הבא את מי שתסיים שנייה בבית ח' - אולם או נאנטר.

מאמן הפועל ירושלים, בראד גרינברג היה נלהב מאוד בסיום ואמר: "זה מרגש. יש לי צוות נהדר עם אורן עמיאל ושי סגלוביץ' ולא הייתי יכול לעשות את העבודה בלעדיהם. יש לנו חבורה נהדרת של שחקנים, האופי שלהם הוא אדיר וזו הסיבה שיש לנו הצלחה. החבר'ה שלנו באים כל יום לחדר ההלבשה, עובדים קשה ועוזרים זה לזה. אי אפשר לבקש יותר. אני בר מזל שאני מאמן את החבורה הזאת". על פציעתו של דרווין קיצ'ן, שנטש במהלך הרבע השני אמר גרינברג: "הקרסול לא התנפח יותר מדי, אני לא יודע לכמה זמן הוא ייעדר, אבל נראה שזו לא פציעה כזאת קשה".

שחקן הפועל ירושלים ג'וש דאנקן. ברני ארדוב
מכניס אנרגיה בכמויות. דאנקן/ברני ארדוב

השחקן המצטיין של ירושלים, ג'וש דאנקן, אמר לאחר הניצחון: "זה היה מאמץ קבוצתי. הגענו לכאן, נלחמנו, התכוננו טוב למשחק הזה כי ידענו שזה משחק חשוב. כל החבר'ה הגיעו ונתנו משחק טוב והשגנו את הניצחון. המטרה שלי היא להיכנס ולהביא אנרגיה לקבוצה, למצוא זריקות פנויות. אנחנו משחקים כל כך טוב כקבוצה אז אני מנסה להשתלב". כשנשאל כמה רחוק יכולה הקבוצה להגיע, אמר הפורוורד: "אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר. אף אחד מהמשחקים האלה לא היה קל אבל נמשיך להתכונן לכל משחק כאילו אנחנו עלולים להיות מודחים, וננסה לנצח".

ליאור אליהו: "מגיע כל הכבוד לחבר'ה פה, שהראו יציבות לאורך זמן ולאורך כל המשחקים. לא נשברנו ונלחמנו לכל אורך המשחק, היה עלינו הרבה לחץ לקראת המשחק היום ולמרות רבע שלישי נוראי שלנו השגנו ניצחון. יש הרגשה שכולם שמחים, הרגשה גדולה על הניצחון. עשינו עבודה גדולה ואני מאוד שמח אבל אין לזה חשיבות כבר לקראת הסיבוב הבא". כשנשאל על המטרות של קבוצתו העונה ענה אליהו: "כרגע המטרה היא רבע הגמר, אנחנו לא מסתכלים על הפיינל פור. בשיטה הזו אתה מגיע לשני משחקים שהם כל כך מכריעים שזה קריטי".

סייע בהכנת הכתבה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. מגד גוזני
כבר חושב על השלב הבא. אליהו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully