וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: "מקבל את ההתנצלות של אנצ'לוטי"

בתו של מאמן ריאל התלוננה: "למה לכולם אכפת מקסיאס ולא מדייגו לופס?" והאיטלקי נאלץ להסביר את הדברים לשוער. הבלאנקוס חגגו שיאים בדרבי, אתלטיקו חוששת מעונש כבד

שוער ריאל מדריד איקר קסיאס. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
לא סופג, לא מפסיד בדרבי. קסיאס/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

נוקאאוט. רק כך אפשר להגדיר את חצי גמר גביע המלך הכפול בקרב על מדריד, בין ריאל לאתלטיקו. אם אחרי הניצחון בגמר האחרון והניצחון בליגה העונה (שניהם בברנבאו), הקולצ'ונרוס עוד חשבו על מהפך עירוני, הגיע השבוע האחרון והזכיר להם שהדרך עוד ארוכה.

כריסטיאנו רונאלדו, שהורחק מול בילבאו ויחמיץ שני משחקי ליגה נוספים, הוציא את כל העצבים על היריבה העירונית ועם שני פנדלים כבר בדקות 7 ו-16, סידר לריאל 0:2 בחוץ בגומלין ו-0:5 בסיכום שני המשחקים.

כל זה גם עלה לרונאלדו במצית שפגע בראשו בירידה לחדרי ההלבשה, כאשר הזורק טרם נתפס, אך באתלטיקו טוענים כי זהותו ידועה והוא נקלט במצלמות האבטחה. כעת, הכול תלוי בדו"ח השיפוט, כאשר אם שופט המשחק ייקבע כי מדובר היה בפעולה חמורה, אתלטיקו עלולה להיענש קשות והאצטדיון שלה יכול להיסגר אפילו לארבעה משחקים. במדריד כבר מיהרו לסנגר והזכירו איך הקאמפ נואו לא נסגר בעבר לאחר שרוברטו קרלוס ספג מצית בראשו בעת ששיחק בריאל מדריד.

רונאלדו כבש צמד פנדלים, ריאל ניצחה את אתלטיקו 0:2 ועלתה לגמר הגביע

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא נעים. רונאלדו סופג את המצית בראשו/רויטרס

ריאל קבעה הישג מדהים כאשר העפילה עד לגמר הגביע מבלי לספוג אפילו שער אחד בדרך. היא הראשונה לעשות זאת מאז 1916 והיא גם שברה את שיא הדקות ללא ספיגה בגביע, שהיה שייך לברצלונה מודל 1989. הבלאנקוס העמידו את השיא החדש על 741 דקות ללא כדור ברשת, בעוד איקר קסיאס סוגר בעצמו 862 דקות ללא ספיגה בגביע ושומר על מאזן נטול מהפסדים גם אחרי הדרבי ה-26 שלו.

עוד לגבי קסיאס: בתו של המאמן קרלו אנצ'לוטי, קטיה, התלוננה בראיון השבוע "למה כולם דואגים רק לקסיאס ולאף אחד לא אכפת מדייגו לופס?". קסיאס נשאל על הדברים וענה: "המאמן ואני דיברנו וסגרנו את הנושא. אני מקבל את ההתנצלות שלו".

המאמן קרלו אנצ'לוטי היה מרוצה: "הקבוצות בספרד מעניקות חשיבות לגביע וננסה לזכות בכל אחד מהתארים. אין ספק שזה המפעל הפחות חשוב עבורנו, אבל עלייה לגמר היא תמיד טובה למועדון". דייגו סימאונה מנגד, אמר: "ניסינו להתחרות, אבל אפשר לעשות דברים בצורה טובה יותר". הארגנטינאי נשאל על ההרכב המשני שעלה אמש והשיב: "כשאני מעלה את ההרכב הראשון, אתם שואלים מה עם אלה שלא משחקים. תיסגרו על עצמכם". מסתבר שלא רק פאולו סוזה צריך להתגונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully