וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל בגמר הגביע הספרדי, רונאלדו נפגע ממצית

CR7 כבש צמד בפנדלים (7, 16) והוביל את הבלאנקוס ל-0:2 על אתלטיקו מדריד, למרות שנפגע על ידי אוהדי היריבה העירונית

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג מול אתלטיקו. AP
צמד מהיר שסגר עניין, ומצית מכיוון אוהדי אתלטיקו. רונאלדו חוגג עם בייל/AP

חצי גמר הגביע הספרדי אמור היה להיות קרב כפול ואדיר על העיר מדריד, אבל הרבה מאוד מהעוקץ יצא ממנו כבר בשבוע שעבר, כאשר ריאל מחצה את אתלטיקו עם 0:3 ביתי במפגש הראשון והבטיחה כמעט סופית את המקום בגמר, בפעם השנייה ברציפות. גם במשחק הגומלין הערב (שלישי) לא הרבה השתנה.

כריסטיאנו רונאלדו, מי אם לא הוא, היה שם כדי לסגור עניין מהר מאוד עם צמד פנדלים בדקות 7 ו-16 ולהעלות את הבלאנקוס ליתרון 0:2, ממנו לא הייתה שום דרך חזרה. עד הסיום CR7 עוד הספיק לעצבן את אוהדי אתלטיקו, שפגעו בו במצית במהלך הירידה למחצית, אך לפורטוגלי שלום והוא המשיך לשחק גם במחצית השנייה. ריאל תחכה בגמר לברצלונה או לריאל סוסיאדד, בהתאם לתוצאה במשחק הגומלין ביניהן שיתקיים מחר בסן סבסטיאן.

אנצ'לוטי ניצל את הדקות המתות כדי להעניק זמן מגרש לרפאל וראן, שחזר להגנה של הבלאנקוס אחרי שלא פתח במשך שלושה חודשים. הקולצ'ונרוס, שנקלעו למשבר והפסידו גם בליגה לאלמריה, המשיכו במגמת ההיחלשות, ונראה כי בשבוע האחרון הם מאבדים גובה. הפעם הם להסתדר ללא דייגו קוסטה המוצהב, דויד וייה וטיבו קורטואה הפצועים, אך עבור אוהדיהם לא היה זה תירוץ מספק, ורבים מהם עזבו במחאה את הויסנטה קלדרון כבר במחצית.

שחקן אתלטיקו מדריד אמיליאנו אינסואה מול שחקן ריאל מדריד דני קרבחאל. GettyImages
אכזבה לאוהדים. אינסואה מול קרבחאל/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 3: ריאל מדריד הייתה זו שתקפה ראשונה. בייל הגיע להגבהה לעבר הרחבה של אלתטיקו ונגח בסמוך לשער של ארנסובייה.

דקה 6: פנדל! ריאל מדריד מנצלת את השעיטה של אתלטיקו קדימה למתפרצת קטלנית. רונאלדו פרץ לרחבה והוכשל על ידי מנקיו.

דקה 6: גול! רונאלדו הוא גם זה שלוקח את הבעיטה, ולא מאכזב. ארנסובייה מזנק לכיוון הבעיטה אך לא מצליח לגעת בכדור. 0:1 לריאל, שער 33 העונה ל-CR7. אתלטיקו זקוקה כעת לחמישה שערים. זה נראה כמו משימה בלתי אפשרית.

דקה 10: ריאל לא מורידה רגל מדוושת הגז. רונאלדו שוב חדר לרחבה, והפעם נגח בסמוך לקורה של ארנסובייה.

דקה 12: אתלטיקו כמעט משווה. ראול גרסיה קיבל כדור בתוך הרחבה ושחרר בעיטה חזקה שנעצרה אך ורק בקורה של קסיאס.

דקה 16: גול! עוד פנדל לריאל! הפעם גארת' בייל הוכשל על ידי אינסואה, ספק בתוך הרחבה ספק מחוצה לה, אך השופט הצביע על הנקודה הלבנה. רונאלדו בעט גם הפעם לאותה פינה והכניע את ארנסובייה. 0:2, איזו פתיחה מהממת לריאל.

* נתון מעניין: בזכות השער בפנדל בדקה ה-7, כריסטיאנו רונאלדו השלים שער בכל דקה מ-1 ועד 90 לאורך הקריירה. הצמד הזה מביא אותו ל-405 שערים בקריירה.

דקה 43: העניינים מתחממים. רונאלדו סופג כרטיס צהוב אחרי היתקלות עם מנקיו, שנפל לדשא ונזקק לטיפול אחרי גלגול באוויר.

דקה 45: השופט מוריד את הקבוצות להפסקה, אך אוהדי אתלטיקו הזועמים עם תגובה מכוערת. אחד מהם השליך חפץ הנראה כמו מצץ, שפגע הישר בראשו של רונאלדו. CR7 נזקק לטיפול, אך כעבור דקה או שתיים קם וצועד לחדר ההלבשה.

דקה 56: רונאלדו חזר למגרש ושידר עסקים כרגיל, ובהמשך הצליח לעצבן עוד יותר את אוהדי אתלטיקו, עם נפילה תיאטרלית אחרי שהוכשל. עכשיו גם דייגו סימאונה מוחא לו כפיים בהתרסה.

דקה 64: גארת' בייל ניסה את מזלו עם בעיטה חופשית מ-25 מטר שהולכה למסגרת, אך ארנסובייה הדף לקרן.

דקה 72: הזדמנות גדולה לכריסטינו רונאלדו. הפורטוגלי קיבל כדור ברחבה ובעט מהאוויר, אך ארנסובייה דאג למנוע ממנו שלושער.

דקה 76: כריסטיאנו רונאלדו המוצהב פינה את מקומו לחסה, שקיבל דקות ראשונות הערב. הפורטוגלי זכה לשריקות בוז צורמות מאוהדי אתלטיקו.

דקה 84: מתפרצת מהירה של אתלטיקו כמעט הסתיימה בשער מצמק. סוסה קיבל כדור בקצה הרחבה אחרי חילופי מסירות ושחרר טיל, קסיאס הגיב היטב והדף לקרן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא חס על היריבה העירונית. וגם האוהדים לא חסו עליו. רונאלדו אחרי הפגיעה מהמצית/רויטרס

הרכבים

אתלטיקו מדריד: דני ארנסובייה, חאבי מאנקייו (חואנפראן, 45), מיראנדה, טובי אלדרוירלד, אמיליאנו אינסואה, מריו סוארס, קוקה, דייגו (אדריאן, 45), כריסטיאן רודריגס, חוסה סוסה, ראול גרסיה.

ריאל מדריד: איקר קסיאס, דני קרבחאל, סרחיו ראמוס (נאצ'ו, 45), רפאל וראן, אלברו ארבלואה, צ'אבי אלונסו, אסייר יראמנדי, לוקה מודריץ' (לואיס קאסמירו, 67), איסקו, גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו (חסה, 76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully