וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה: "אנחנו במשבר עמוק. בירנבוים הוא לא הבעיה"

11.2.2014 / 11:52

הלם בקבוצה מהשרון אחרי איבוד 24 נקודות יתרון באילת. שחקן בקבוצה: "זה היה השיא, אין תירוץ לאיך שנראינו"

שחקני בני הרצליה. מגד גוזני
עמוק בתחתית. הרצליה/מגד גוזני

הלם בבני הרצליה מההפסד אמש (שני) 104:97 להפועל אילת במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל. הקבוצה של אפי בירנבוים הוליכה ב-24 נקודות הפרש קרוב למחצית הראשונה ו-36:57 בסיום המחצית, אלא שמרגע זה היא פשוט לא תפקדה, קלעה רק 30 נקודות במחצית השנייה והפסידה בהארכה. ההפסד היה השביעי ברציפות של הקבוצה, שתארח בשבוע הבא את מכבי ראשון לציון למשחק חשוב מאוד, כשהמקום האחרון, שמוביל לליגה הלאומית, נמצא במרחק שתי נקודות בלבד.

אפי בירנבוים מאמן בני הרצליה. יוסי ציפקיס
יציב ובטוח. בירנבוים/יוסי ציפקיס

אחת השאלות שעולות מאז אמש היא תפקודו של המאמן אפי בירנבוים במהלך המשחק. בהנהלת הקבוצה טוענים כי מעמדו יציב ובטוח, ולא רצו להתייחס לאי שיתופו של דן גרונפלד בשלבים המכריעים. המתאזרח קלע 24 נקודות במחצית הראשונה, אלא שבמחצית השנייה זכה לחמש דקות בלבד, כשאת רוב הריצה עשתה הקבוצה הדרומית כשהוא לא על המגרש.

גורם בהרצליה התייחס לבירנבוים: "אי אפשר לנקות אותו מאחריות למה שקורה בקבוצה, אבל הוא לא הבעיה שלנו. נכון שהיו ציפיות שאיתו לא נגרר לתחתית ונוכל לעשות עונה גדולה, אבל יש לו סגל שחקנים מסוים, והסגל הישראלי הוא לא מספיק טוב למאבקים האלה. יחד עם זאת, הסגל של אשדוד, גליל או נתניה לא יותר טוב משלנו. לא חושב שיש מאמן יותר טוב ממנו כרגע בשביל הקבוצה".

"אנחנו נמצאים במשבר עמוק, משבר שרק ניצחון יסיים אותו", אמר אחד משחקני הקבוצה הבוקר, "כל הדברים הרעים קורים לנו השנה. שחקנים בכירים נפצעים, שחקנים מוחלפים ואנחנו מתפרקים ומאבדים הפרשים גדולים במשחקים. אתמול היה השיא מבחינתנו, אין תירוץ לאיך שנראינו במחצית השנייה, במיוחד כשמדובר במשחק כל כך חשוב. בשבוע הבא יש לנו את ראשון לציון, ואם נפסיד שם, המאבק על הירידה יהיה בינינו לבין אשדוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן בני השרון דן גרונפלד. מגד גוזני
ספסול תמוה. גרונפלד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully