וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "זה היה מביך, אסור שניראה ככה. ניצלנו בנס"

10.2.2014 / 22:26

מאמן אילת ראה את שחקניו הופכים מינוס 24 לניצחון. אלפסי: "שופטים צריכים לשפוט ולא לקחת החלטות שגומרות משחק"

שחקני הפועל אילת אלישי כדיר, יינסי גייטס. ברני ארדוב
קאמבק שנגמר בדרמה מתוקה. גייטס וכדיר/ברני ארדוב

כשבני הרצליה הובילה ב-24 נקודות יתרון, היה נדמה שהראש של הפועל אילת עדיין בהפסד בגמר הגביע. דן גרונפלד צלף מכל עבר, ההגנה של עודד קטש הייתה מפורקת והרצליה כבר פינטזה על קטיעת רצף ששת ההפסדים שלה. אבל זו הייתה רק תחילתה של הדרמה. אילת חוללה קאמבק גדול, כפתה הארכה וניצחה בסיום 97:104, כשאפיק ניסים הוליך אותה עם 30 נקודות וקווין פאלמר הוסיף 26 משלו (9 מ-9 מהשדה). אפי בירנבוים ספר הפסד שביעי רצוף.

עודד קטש: "מאוד חששתי מהמשחק הזה. אחרי החילופים שהרצליה עשתה, הם קבוצה הרבה יותר טובה וגם אחרי השיא שהגענו אליו בשבוע שעבר, זה בדיוק המשחקים שאפשר ליפול בהם. ניסינו שזה לא יקרה וזה כמעט קרה. רודריק היה שחקן מאוד משמעותי והיינו צריכים לשחק בהרכבים לא רגילים, אבל אין הסבר למחצית הראשונה שלנו, זה היה מביך. לא מגיע לשחקנים ובטח לא לקהל שניראה ככה ואמרתי את זה לשחקנים בהפסקה. אמרתי להם שאפשר לחזור למשחק, אני שמח שזה הצליח. ניצלנו בנס כאן".

מאמן הפועל אילת עודד קטש עם יינסי גייטס. ברני ארדוב
"לא מגיע לשחקנים ובטח לא לקהל שניראה ככה". קטש/ברני ארדוב

בית מכבי בראשון לציון היה מלא, על אף חרם ארגון אוהדי מכבי ראשון לציון "גוש ד'", כשהנהלת הקבוצה דאגה להביא מאות ילדים מהעיר וחילקה להם תופים וחולצות כדי ליצור אווירה חמה במשחק החשוב. בסיום החגיגה מכבי ראשון לציון ניצחה 69:83 את מכבי אשדוד, והתרחקה מנועלת הטבלה.

ליאור ליפשיץ: "היה לי כיף להתכונן למשחק אחרי שלושה חודשים שלא יכולתי לשחק. אני מתאמן שלושה או ארבעה ימים, לא ציפיתי לשחק, אבל אם אפשר להודות לפיזיולוג של הקבוצה עודד גפני שעבד איתי בחודשיים הלא פשוטים אז אני מעריך את מה שכל המערכת. אין ספק שאנחנו מאוד מאוכזבים אחרי המשחק הזה, היו לנו שבועיים טובים מאוד כקבוצה, עשינו את כל מה שצריך כדי להגיע למשחק הזה מוכנים. ראשון שיחקו היום מעולה, היו אגרסיביים, ברבע השלישי הם היו טובים יותר בכמה דרגות".

דבין ווייט: "כל משחק הוא חשוב עבורנו בשלב הזה של העונה. היו לנו אימונים טובים והראינו את זה על המגרש. המשחק נגד מכבי הפך אותנו לטובים יותר למשחק הזה, ידענו שלא בכל משחק ננצח. הרווחנו מההפסד הזה, לא באנו עם הראש למעלה, עבדנו קשה באימונים. אם יהיו לנו אותם הצלחות כמו השבוע באימונים אז יש לנו סיכוי גם בהרצליה, זה יהיה משחק קשה".

צביקה שרף: "ניצחון מאוד חשוב בשבילנו, כי אם כל הדיבורים מסביב וחצי גמר הגביע היה אסור לנו לצאת מהריכוז למשחק הזה שזה היה המטרה העיקרית שלנו. אנחנו משתפרים, אשדוד היא קבוצה טובה, בטח ברמה של התחתית, שמנו לעצמנו מטרה לעצור את הקליעות שלהם מהשלוש, כי כשהם קולעים הם מנצחים, החזקנו אותם על 4 שלשות, 2 מיותרות. ברבע השני ההרכב ששיחקנו איתו, גם בגלל עבירות של שון וטזמין, לא היה טוב ופגע לנו בשטף של המשחק. ברבע השלישי והרביעי שיחקנו כמעט עם אותה חמישייה, ונצטרך לשחק עם יותר שחקנים במשחקים הבאים. מקווה שזה לא יפגע בביטחון של השחקנים האחרים. חשוב לשחק עם שמונה או תשעה שחקנים, היום לא הייתה דרך חזרה. כל החמישייה הזאת שיחקה טוב.

על היכולת של שון דאוסן ואור סולומון: "אנחנו עובדים עם שון על קבלת החלטות, אנחנו עובדים על שיפור של דברים, שיפור שהוא יוכל להוביל כדור ועוד דברים כאלה. אור זה המשחק הכי טוב מאז שהגעתי.

על הפסק זמן שלקח 16 שניות לסיום: "אם מישהו נפגע מהפסק הזמן בסוף המשחק אני מצטער, רציתי לקלוע סל מ-3 שניות בהוצאת חוץ. לא התכוונתי לפגוע באף אחד. כשאני רוצה לפגוע, אני פוגע".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. ברני ארדוב
לא רצה לפגוע באף אחד. שרף/ברני ארדוב

אריק אלפסי: "התכוננו למשחק הזה כמו שצריך אבל באנו לכאן ולא היינו מספיק אגרסיביים. אני רואה הרבה משחקים ורואה קבוצות שמשחקות חזק ושומרות טוב ובסופו של דבר מנצחות את המשחקים, הייתה לנו בעיה בהתקפה, גם הכרחנו דברים ולא ייצרנו אחד לשני ולא מסרנו מספיק אסיסטים. דברים קטנים כמו ריבאונד הגנה של ראשון, הם לקחו הזדמנות שנייה ושלישית וזה גמר את המשחק. ביקשתי שלא נפסיד בצבע והפסדנו את המשחק בצבע, הפסדנו בסלים קלים שקיבלנו ובריבאונד התקפה. לא הגיע לנו להפסיד".

על העבירה הטכנית לקראת סיום המשחק אמר אלפסי: "היה מומנטום עם החטיפה של מילסאפ, ולא יודע אם הייתה עבירה עליו, ואז קיבלנו את העבירה הטכנית ושם הם ברחו לנו ל-10 הפרש ועשו סל. אנחנו צריכים להיות חזקים מנטאלית ולדעת לעמוד בדברים כאלה ולחזור מבורות שאנחנו חופרים לעצמנו. שופטים צריכים לשפוט ולא לקחת החלטות שגומרות משחקים. לא חושב שהשופטים הכריעו את המשחק, אבל ב-6 הפרש כדור שלנו לקבל פאול טכני היה גורלי בשבילנו. אני מעדיף שהשחקנים יכריעו את המשחקים ולא השופטים.

על העתיד של אשדוד: "זה מאוד מתסכל אותי באופן אישי, כל הקלישאות שאנחנו באים ונראים טוב באימונים אבל מגיעים למשחק ולא מבצעים את הדברים. כמו שאמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה אני לא מרים ידיים עד הסוף. זה קרב קשה מאוד, אנחנו שלושה משחקים מראשון ושניים מהרצליה. אני ממשיך להאמין וממשיך לנסות לשפר ולהביא יכולת יותר טובה במשחקים הבאים ומקווה שזה יספיק לניצחונות שאנחנו חייבים אותם כמו אוויר לנשימה".

מאמן מכבי אשדוד אריק אלפסי. קובי אליהו
מתוסכל, אבל לא מרים ידיים. אלפסי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully