וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה: "רציתי שאתלטיקו תהיה קבוצה שמפריעה לכולם"

לפני הגומלין בגביע מול ריאל (22:00, ספ'1) מאמן הקולצ'ונרוס יצא במתקפה נגד השופטים והתקשורת בטענה שאינם תומכים בקבוצתו

מאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה. AP
לא מחפש תירוצים, מחפש מלחמה. סימאונה/AP

ספרד מתמרקת לקראת משחק הגומלין בחצי גמר גביע המלך, בו אתלטיקו מדריד תארח את יריבתה הגדולה ריאל מדריד (22:00, ספורט1 ו-HD). הקולצ'ונרוס הובסו 3:0 במשחק הראשון וסיכוייה לחולל סנסציה נמוכים מאוד, אבל גם הכבוד מונח כאן על הכף, ואתלטיקו שואפת לגמול לריאל בניצחון משלה.

דייגו סימאונה החליט לצאת למתקפה, לא בדיוק ברור מול מי, אבל הכיוון הכללי הוא ככל הנראה השופטים, והתקשורת הספרדית, שלא ממש תומכת בקולצ'ונרוס: "תמיד אמרתי שאני רוצה שאתלטיקו תהיה קבוצה שמפריעה לכולם וזה בדיוק מה שאנחנו עושים. אנחנו קבוצה תחרותית, עברו 24 מחזורים ואנחנו צלע שלישית במאבק בו לא הייתה קבוצה שלישית כבר הרבה שנים. אנחנו קבוצה שמציקה לכל מי שמסביב, כי אנחנו משחקים, נלחמים ועובדים קשה. אנחנו לא צריכים לתת תירוצים לשום דבר, רק להמשיך בדרך שלנו".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד (מימין) עם דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
"צלע שלישית במאבק בו לא הייתה קבוצה שלישית כבר הרבה שנים"/רויטרס

"הגענו לאן שהגענו בזכות עבודה קשה. אני לא תומך בביקורת נגד שופטים, אני מתרכז בעצמי ובקבוצה שלי ולא מחפש תירוצים", הוסיף סימאונה. "תירוצים מחלישים, כשאתה מדמם זה לא עוזר. מחכה לנו משחק קשה, אבל אין שום דבר שהוא בלתי אפשרי בחיים, אני מקווה שהוויסנטה קלדרון יהיה מלא ונעשה את זה".

נשיא אתלטיקו אנריקה קרסו אופטימי: "יהיה משחק מעניין נגד ריאל מדריד, ואנחנו נאיבק עד לנשימה האחרונה כדי להשיג תוצאה טובה. אי אפשר לדעת מי ינצח, זה 50:50, בדבר אחד אין לי ספק, נילחם עד הסוף, בשבילנו זה כמו משחק אליפות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully