וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "לא תהיה לנו בעיה לשמור על ריכוז"

אחרי ה-0:3 המוחץ במפגש הראשון, מאמן ריאל מדריד מוכן לגומלין בדרבי, בחצי גמר גביע המלך (שלישי, 22:00, ספורט 1)

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
הקבוצה שלו רוצה להמשיך במומנטום המצוין. אנצ'לוטי/AP

חצי גמר גביע המלך הספרדי אמור היה להיות קרב נוסף על מדריד, אבל במקום, הוא הפך לנוקאאוט. ביום רביעי שעבר ריאל הביסה את אתלטיקו 0:3 בבית במשחק הראשון ופחות או יותר סגרה את הסיפור הרמטית ושמה את עצמה עם רגל וחצי בגמר המפעל, בפעם השנייה ברציפות והשלישית בארבע שנים.

על הדרך, הבלאנקוס גם החזירו לעצמם את השליטה בעיר לאחר שהקולצ'ונרוס ניצחו שני דרבים רצופים (בגמר הגביע האחרון ובליגה העונה, שניהם בברנבאו) ואם כל זה לא מספיק, הם גם הכניסו את אתלטיקו, שנאבקת איתם על האליפות לסוג של משבר שעלה לקבוצה של דייגו סימאונה בהפסד ליגה מפתיע באלמריה ואובדן מהיר של המקום הראשון בליגה.

חסה שחקן ריאל מדריד חוגג שער. Alvaro Barrientos, AP
דווקא בשיא הכושר הוא יירד לספסל?/AP, Alvaro Barrientos

בגלל כל הדברים האלה, המשחק מחר (שלישי, 22:00, ספורט 1 ו-HD), בגומלין חצי הגמר, אומנם יהיה ככל הנראה לפרוטוקול, אלא אם לאתלטיקו יהיו תוכניות סנסציוניות, אבל הוא גם עשוי להשפיע רבות על המשך דרכן של שתי הקבוצות, כאשר אנחנו נכנסים לרגעי ההכרעה של העונה.

איקר קסיאס ימשיך בין הקורות של ריאל וינסה להמשיך את שיא הדקות שקבע במשחק הקודם ולשמור פעם נוספת על רשת נקייה. מי שיפתח קרוב אליו, במרכז ההגנה, יהיה רפאל וראן רווי הפציעות, שיחזור להרכב אחרי שלושה חודשים. כריסטיאנו רונאלדו, שמושעה משני מחזורי ליגה נוספים, יכול לשחק בגביע ואילו חסה, שנמצא בכושר שיא, עשוי לקבל מנוחה. המאמן קרלו אנצ'לוטי בטוח: "לא תהיה לנו בעיה לשמור על ריכוז. חייבים לשחק באותה גישה איתה הגענו למשחק הראשון כדי להימנע מבעיות".

בינתיים, באתלטיקו לא מרימים ידיים. ארדה טוראן הבטיח: "התוצאה במשחק הראשון הייתה פחות טובה ממה שהגיע לנו, אבל אנחנו אתלטיקו מדריד ולעולם לא נזרוק משחק. ניתן הכול גם הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully