וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל אובמה: "מייקל סם, אתה השראה עבור כולנו"

ארצות הברית התגייסה על מנת להביע תמיכה בכוכב מיזורי, שיצא מהארון. ג'ייסון קולינס: "הוא הפגין אומץ אדיר ומנהיגות"

מייקל סם, מכללת מיזורי. GettyImages
אמריקה תומכת. סם/GettyImages

עולם הספורט האמריקאי קם לבוקר סוער במיוחד היום (שני). מייקל סם, כוכב קו ההגנה של אוניברסיטת מיזורי, שחקן ההגנה של השנה בחטיבת ה-SEC ומי שאמור להיבחר גבוה בדראפט הקרוב, יצא מהארון בראיון נדיר בפתיחותו והתגובות לא איחרו לבוא.

כוכבי ה-NFL השתמשו בטוויטר כדי להביא תמיכה. דאנג'לו וויליאמס, שחקן הפנת'רס: "כל כך לא אכפת לי מה ההעדפות המיניות של מישהו! חשוב לי רק לנצח משחקים ושיהיה כבוד בחדר ההלבשה!". מלקולם סמית' מסיאטל, ה-MVP של הסופרבול האחרון: "צריך הרבה אומץ כדי לשנות את התרבות". קונור בארווין מפילדלפיה: "שמח עבור מייקל סם, המון כבוד והצלחה בדראפט". פאט מקאפי, הפאנטר של אינדיאנפוליס: "כל הכובד למייקל סם... בתקווה שזה ייתן השראה לאחרים להרגיש נוח לגבי מי שהם". כוכב העבר דיון סנדרס: "מייקל סם הוא לא שחקן ה-NFL ההומו הראשון, אבל הוא הראשון שיוצא מהארון. בואו נעניק לו אהבה, כמו לכל בן משפחה".

אפילו ריצ'י אינקוגניטו, שחקן הדולפינס שהואשם העונה בהתעללות בחברו לקבוצה ג'ונתן מרטין, מצא זמן לכתוב: "המון כבוד למייקל סם. צריך אומץ לעשות את מה שהוא עשה. אני מאחל לו את כל הטוב". ג'ונתן מרטין עצמו, אגב, צייץ: "אני מסיר את הכובע בפניו מייקל סם".

הגברת הראשונה, מישל אובמה כתבה בטוויטר: "מייקל סם, אתה השראה עבור כולנו. אנחנו כל כך גאים באומץ שלך, על המגרש ומחוצה לו". השחקנית בט מידלר, שנחשבת לסמל בקהילה: "מייקל סם הוא אחד השחקנים הכי אמיצים בעולם, צריך אומץ אמיתי כדי לצאת מהצל אל האור. ברוכים הבאים".

וכמובן, ג'ייסון קולינס. שחקן ה-NBA לשעבר, שהחל את "טרנד" היציאה מהארון, שנמשך בשנה האחרונה עם שחקן נבחרת הכדורגל של ארצות הברית רובי רוג'רס, מחליק העבר האמריקאי בריאן בויטאנו וכדורגלן העבר תומאס היצלספרגר, צייץ את תמיכתו לסם: "במהלך היומיים האחרונים נפגשתי עם מייקל בלוס אנג'לס. הוא בחור צעיר ונהדר, שהפגין אומץ אדיר ומנהיגות". רוג'רס עצמו צייץ: "מאוד שמח עבור מייקל סם. האומץ שלו ייתן השראה למיליונים רבים לחיות את האמת שלהם".

מייקל סם, כוכב הפוטבול של מיזורי, יצא מהארון

  • עוד באותו נושא:
  • מייקל סם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully