וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 2:2 דרמטי בין ורונה ליובנטוס, 0:0 בדרבי הרומאי

שער של גומס בתוספת הזמן השלים קאמבק אדיר של ורונה מול האלופה. רק 0:0 לרומא מול לאציו. 0:1 לאינטר על ססואולו

מאמן ורונה אנדראה מנדורליני חוגג שער שוויון דרמטי. AP
קלקלו ליובנטוס את החגיגה. החגיגות בוורונה/AP

המחזור ה-23 בסרייה A כלל משחק דרמטי במיוחד כאשר המוליכה יובנטוס התארחה אצל ורונה והוליכה 0:2 מצמד של קרלוס טבס, אולם המארחת חוללה קאמבק דרמטי בזכות שערים של לוקה טוני וחואניטו גומס, שכבש בתוספת הזמן וקבע 2:2. במקביל, רומא נעצרה אחרי שלושה ניצחונות כשסיימה את הדרבי נגד לאציו ב-0:0. אינטר טיפסה למקום החמישי אחרי 0:1 על ססואולו מהתחתית.

קפטן רומא פרנצ'סקו טוטי (שמאל למטה). AP
למזלו גם יובנטוס איבדה נקודות. טוטי/AP

לאציו - רומא 0:0

המארחת הגיעה לדרבי דלה קאפיטלה במומנטום טוב אחרי שלא הפסידה במשך חמישה מחזורים, וניצחה בשלושה מהם. רומא, מנגד, הגיעה אף היא בכושר טוב אחרי שלושה ניצחונות רצופים בליגה. בדרבי הראשון העונה בין השתיים היא ניצחה 0:2 אבל הפעם הדרבי הסוער נגמר ללא שערים ועבור לאציו התוצאה היא בבחינת ניצחון. הפתיחה הייתה של רומא, ששלטה ברבע השעה הראשונה והגיעה להזדמנות מצוינת בדקה ה-15 כשמייקון מצא את אלסנדרו פלורנצי חופשי ברחבת המארחת, אך זה בעט מהאוויר החוצה. בדקה ה-24 ז'רביניו הבקיע לרומא, אך השער נפסל בשל נבדל. רומא פתחה את המחצית השנייה בלחץ על לאציו, ובדקה ה-53 התקפה יפה של הג'אלורוסי הסתיימה בבעיטה של מיראלם פיאניץ' החוצה. דקה אחר כך טוטי הפציץ מרחוק ורומא הייתה קרובה. בדקה ה-85 מישל באסטוס בעט מתוך הרחבה, אך שוער לאציו הדף לקרן ורומא המתוסכלת והלחוצה רשמה עוד החמצה. בסיום השתיים נפרדו ב-0:0.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה, משמאל, אחרי התיקו מול ורונה. AP
הפנים שלו אומרות הכול. קונטה אחרי השוויון הדרמטי/AP

ורונה - יובנטוס 2:2

האלופה התארחה בביתה של הפתעת העונה בליגה האיטלקית עד כה, והחמיצה הזדמנות לברוח לרומא אחרי שספגה שער שוויון בדקה ה-90. ההפתיחה הייתה שייכת ליובנטוס, שעלתה ל-0:1 כבר בדקה החמישית. אסאמואה מסר כדור רוחב, רפאל הדף רע למרכז הרחבה וקרלוס טבס עט על הריבאונד, בעט פנימה וחגג שערו הראשון ב-2014. ורונה ניסתה להפתיע את האלופה אבל בדקה ה-21 הביאנקונרי הכפילו את יתרונם והפכו את ההתמודדות לקלה. פול פוגבה מסר לארגנטינאי וזה בעט משבעה מטרים פנימה וקבע 0:2. בדקה ה-52 ורונה חזרה למשחק בזכות שער של לוקה טוני. רומולו הרים כדור חופשי מצד ימין וטוני נגח פנימה את שערו ה-11 העונה וצימק ל-2:1. בדקה ה-76 טוני בעט משמונה מטרים אבל ג'אנלואיג'י בופון הציל את יובנטוס בזינוק גדול והשאיר את התוצאה על כנה. בדקה ה-90 הכדור פגע בידו של ליכשטיין אבל השופט לא שרק פנדל לזכות ורונה, ושחקני המארחת זעמו על החלטתו. בתוספת הזמן וידאל בעט למשקוף שערה של ורונה. בתוספת הזמן קרה הלא יאמן ויובנטוס ספגה שער שוויון. רומולו הרים מצד ימין והמחליף חואניטו גומס, שנכנס למשחק בדקה ה-86, נגח בעוצמה פנימה, וקבע 2:2.

חלוץ יובנטוס קרלוס טבס (מרכז) חוגג שער. AP
שערים ראשונים ב-2014. טבס/AP

אינטר - ססואולו 0:1

הנראזורי הגיעו למשחק במטרה ברורה: להתאושש מההפסד ליובנטוס במחזור הקודם ובעיקר לרשום סוף סוף ניצחון ליגה שיחזיר אותם למאבק על מקום באירופה בעונה הבאה. עם הרנאנס שערך הופעת בכורה במדי קבוצתו החדשה אחרי המעבר המתוקשר מלאציו, המארחים גילו עליונות מול היריבה החלשה מהתחתית, והשיגו ניצחון ראשון אחרי שישה מחזורים. שלוש דקות מתחילת המחצית השנייה השליטה של אינטר באה לידי ביטוי גם עם כדור ברשת אחרי שהרנאנס עם כדור קרן מצא את וולטר סמואל שהתרומם לנגיחה ושיגר פנימה. ססואולו שרק לא מזמן חגגה 3:4 גדול על מילאן רושמת מאז הפסד רביעי ברציפות וממשיכה לשקוע בתחתית.

וולטר סמואל שחקן אינטר חוגג עם הרנאנס. AP
סוף סוף ניצחון. וולטר סמואל עם הרנאנס/AP

יתר המשחקים:

טורינו - בולוניה 2:1
לטורינו: צ'ירו אימובילה (7). לבולוניה: ג'ונתן כריסטאלדו (11, 24)

סמפדוריה - קליארי 0:1
לסמפדוריה: דניאלה גאסטאלדלו (11)

פארמה - קטאניה 0:0

ליבורנו - גנואה 1:0
לגנואה: לוקה אנטלי (10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully