וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קבוצה כבשה שמונה שערים עצמיים בשמונה דקות

שיאי ביזאר ב"קופה סיציליה": בגאריה הבינה שלא תעלה שלב והתפנתה לעזור ליריבה. ההתאחדות כבר הודיעה על חקירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הם הרוויחו. שחקני בורגטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדיוק כשחשבנו ששמענו את כל הסיפורים הכי מוזרים מהכדורגל האיטלקי, מגיע היום (שישי) שובר שיאים חדש - שמונה שערים תוך שמונה דקות. כולם שערים עצמיים דרך אגב.

הכול החל כאשר ביום רביעי החולף נפגשו ב"קופה סיציליה" קבוצות בגאריה ובורגטה למחזור האחרון בבית משולש. הבית כלל גם את קבוצת פרטיניקאודס. כל השלוש משחקות במסגרת הפרימה קטגוריה, הליגה השמינית בגובהה בסולם הליגות האיטלקי.

בגאריה הייתה זקוקה לנקודה אחת בלבד על מנת להעפיל לשלב הבא של המפעל, אולם עשר דקות לסיום המשחק, היא מצא את עצמה בפיגור 4:3. אם לא די בכך, בתוך דקות ספורות (82 ו-83), בורגטה כבשה שני שערים נוספים ושחקני בגאריה הבינו שאת הנקודה שלהם, הם כבר לא ישיגו ולכן, התפנו לקלקל לצד השלישי.

בדקות הסיום של המשחק, לעיניהם הנדהמות של שחקני בורגטה, החלו שחקני בגאריה לכבוש שערים עצמיים. אחד אחרי השני אחרי השלישי. שמונה בסך הכול, בין הדקות 84 ל-92, כולם מרגליהם של שלושה שחקנים, עד שתוצאת הסיום התייצבה על 3:14 לבורגטה. הסיבה: בזכות הפרש השערים שנוצר, בורגטה היא זו שעלתה לשלב הבא, על חשבון פרטיניקאודס.

"זה היה קרב אמיתי עד ששחקני בגאריה החלו בפארסה הזו", אמר מאמן בורגטה, איגנציו צ'יאנטה, "הקפטן שלהם אמר לי שהם מעדיפים שאנחנו נעלה.

ההתאחדות כבר הודיעה כי תיפתח בחקירה ומאמן פרטיניקאודס, ג'ובאני קמראטה, אמר: "אני לא מצליח להבין למה הם עשו את זה". נשיא ההתאחדות האיטלקית באזור סיציליה, סנדרו מורגנה, הוסיף: "באופן אישי אדאג לחקירה הזו ואקבע איזה סנקציות יינקטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully