וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליברפול מסוגלת ללכת עד הסוף"

ה-1:5 על ארסנל שיכנע את פרשני אנגליה שהאדומים חזרו למירוץ האליפות: "מה מעשנים באנפילד? בוודאי סיגרים גדולים". הצהובונים: ז'ירו בילה עם דוגמנית עד 3 לפנות בוקר לפני המשחק, ולמה מרטסקר שיחק עם פנס בעין?

ראהים סטרלינג שחקן ליברפול. Michael Regan, GettyImages
חזרו למאבק האליפות? ראהים סטרלינג/GettyImages, Michael Regan

בבוקר שאחרי ה-1:5 האדיר של ליברפול על ארסנל, הממלכה עדיין מעכלת את התוצאה. המייטי רדס השפילו את התותחנים עם ארבעה שערים ב-20 הדקות הראשונות בדרך לניצחון היסטורי, שעלה לארסנל באיבוד המקום הראשון לצ'לסי, שמחצה 0:3 את ניוקאסל, בעוד שמנצ'סטר סיטי מעדה עם 0:0 בנוריץ', וליברפול ניצבת כעת במרחק של שש נקודות בלבד מהפסגה.

"מי אמר שליברפול מחוץ למירוץ האליפות?", כתב פול ווילסון ב-'גרדיאן'. "האמת היא שברנדן רוג'רס ורבים מאוהדי קבוצתו, אבל אם הוא ימשיכו בכושר הבלתי ייאמן שלהם בבית הם בהחלט מסוגלים ללכת עד הסוף". הנרי ווינטר מה-'טלגרף' הילל גם הוא: "המשחק הזה היה אישור להברקה של מינויו של רוג'רס לפני שנה וחצי. אם ג'ון הנרי היה שואל 'מה הם מעשנים שם, באנפילד?', התשובה הייתה בוודאי סיגרים גדולים אחרי ההצגה מול ארסנל. תכנית האב של רוג'רס מבטיחה לליברפול עתיד של התרגשות אמיתית".

ליברפול הביסה את ארסנל 1:5 במשחק בלתי נשכח באנפילד

ג'ונסון: "20 הדקות הראשונות היו הכדורגל הכי טוב שראיתי בחיי"

שלושער להזאר ב-0:3 על ניוקאסל, מוריניו טוען שהיהלום שלו מקופח

ברנדן רוג'רס מאמן ליברפול. Michael Regan, GettyImages
מרגש את אנפילד. ברנדן רוג'רס/GettyImages, Michael Regan

והייתה גם מפסידה, שהמשיכה לספוג מהלומות גם אחרי שריקת הסיום שגאלה אותה מייסוריה. ארסנל התפרקה לחלוטין באנפילד, והדיווחים שהחלו לצוץ כבר אמש גילו לא מעט בעיות חברתיות אצל התותחנים. אחת מהן הגיעה מכיוון צהובוני הממלכה, שציטטו דוגמנית אלמונית שטענה שבילתה עם אוליבייה ז'ירו בחדרו במלון עד 3 לפנות בוקר בלילה שלפני המשחק, ואחרת כבר הייתה בולטת יותר בדמותו של הפנס בעינו של פר מרטסקר, אותו ספג על פי הדיווחים בקטטה עם חברו לקבוצה יאיא סאנוגו באימון השבוע.

"זה היה פאקינג מביך", אמר השוער ההמום וויצ'ך שצ'סני. "אני מתנצל בפני כל מי שישב וראה את 90 הדקות הללו". מאמנו ארסן ונגר לא הצליח כמובן לחמוק מהביקורות הקשות, ופיל מקנולטי כתב ב-BBC: "ארסנל שלו החלה את היום כמוליכת הטבלה בעיצומה של עונה מרשימה, וסיימה אותו אחרי שכל הספקות לגביה התממשו, עם מהלומה שיכולה להשפיע פסיכולוגית ומקצועית".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פר מרטסקר שחקן ארסנל מול לואיס סוארס שחקן ליברפול. Michael Regan, GettyImages
חטף מכה עוד לפני המשחק. פר מרטסקר והפנס בעינו/GettyImages, Michael Regan

כל המספרים מההצגה ההיסטורית של המייטי רדס

* הסטטיסטיקה בסיום המשחק: ארסנל החזיקה בכדור 57 אחוזים מהזמן, ליברפול ב-43. ליברפול בעטה 22 לשער, 11 מהן למסגרת. ארסנל סיימה עם 11 ו-6. על לוח התוצאות: ליברפול 5, ארסנל 1.

* אחרי 20 דקות היום הסטטיסטיקה הראתה שארסנל מחזיקה בכדור 58 אחוזים מהזמן וליברפול מחזיקה ב-42 האחוזים הנותרים. אבל היא הראתה גם שהתותחנים לא איימו אפילו פעם אחת על השער ושהרדז בעטו לשער תשע פעמים, מהן שש למסגרת. ארבע מהן הסתיימו ברשת בדיוק באותה דקה.

* אם ליברפול כובשת ארבעה שערים במחצית אחת, אז כמובן שזה יהיה בראשונה. אחרי המשחק היום, הקבוצה של ברנדן רוג'רס סופרת כבר 41 שערי פרמיירליג במחצית הראשונה העונה. הרבה יותר מכל קבוצה אחרת.

* עד היום ארסנל ספגה רק פעם אחת ארבעה שערים או יותר במחצית הראשונה של משחק פרמיירליג. ב-25 בפברואר 2001 מנצ'סטר יונייטד כבשה נגדה לא פחות מחמש פעמים במחצית הראשונה, בדרך לניצחון 1:6.

* ארסנל ספגה חמישה שערים או יותר בפעם הרביעית בהיסטוריית הפרמיירליג שלה. שתיים מהן היו השנה (היום ובהפסד 6:3 למנצ'סטר סיטי).

* ליברפול עם 22 שערי ליגה במצבים נייחים. מקום ראשון בפרמיירליג בקטגוריה הזו.

* נחמה פורתא לארסנל? התבוסה הגדולה ביותר של מוליכת פרמיירליג הייתה 7:1, התוצאה בה נוריץ' הפסידה לבלקבורן באוקטובר 1992. התותחנים לא שברו או השוו את השיא הזה.

* ליברפול עם רביעייה רביעית במחצית הראשונה בהיסטוריית הפרמיירליג שלה. הפעם האחרונה הייתה בניצחון החוץ 0:4 על וויגאן בדצמבר 2006. כבשו אז: קרייג בלאמי (9, 26), דירק קאוט (40), לי מקולוך (45, עצמי).

* ליברפול כבשה חמישייה לרשת של ארסנל בפעם הראשונה מאז אפריל 1964, אז היא ניצחה את התותחנים 0:5. זה הניצחון הגדול ביותר של הרדז על התותחנים בכל הזמנים.

* מרטין שקרטל שהבקיע שני שערים ב-10 הדקות הראשונות, כבש צמד ראשון בקריירה. הוא גם העלה את מאזן השערים שלו העונה לארבעה - הכי הרבה בקריירה בעונה אחת (השיא הקודם היה שניים).

* צמד ראשון לראהים סטרלינג בקבוצת הבוגרים של ליברפול. הוא כבר כבש צמד ב-0:9 של אנגליה הצעירה על סן מרינו הצעירה במוקדמות אליפות אירופה בנובמבר האחרון.

ליברפול - ארסנל 1:5. Michael Regan, GettyImages
ליברפול - ארסנל 1:5/GettyImages, Michael Regan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully