וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 יום לפני מכבי תל אביב: באזל ניצחה במשחק העונה

אלופת שוויץ נקלעה לפיגור 2:0 בבית מול יאנג בויז, אבל ביצעה מהפך דרמטי וניצחה 2:3. הפער בפסגה צמח לחמש נקודות

מרקו שטרלר שחקן באזל. רויטרס
סיום דרמטי. מרקו שטרלר/רויטרס

קצת פחות משבועיים לפני שהיא מגיעה לבלומפילד למפגש הראשון מבין שניים מול מכבי תל אביב בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, באזל גילתה הערב (שבת) הרבה אופי, חזרה מפיגור 2:0 וניצחה 2:3 במשחק העונה שלה את השנייה בטבלה, יאנג בויז ברן. בעקבות הניצחון השני שלה מאז חזרה הליגה השוויצרית מהפגרה, באזל פתחה פער של חמש נקודות בפסגה. גראסהופרס, אליה הצטרף בשבוע שעבר מונס דאבור, תוכל לעלות למקום השני ולצמק את הפער לשלוש נקודות בלבד, אם תנצח מחר את אראו.

כ-28 אלף צופים הגיעו לסט. יקוב פארק ונותרו בהלם בדקה ה-29, כשלאונרדו ברטונה העלה את יאנג בויז ליתרון עם כדור חופשי מסובב שהפתיע את יאן זומר. ארבע דקות לאחר מכן, ההלם רק גבר בעקבות שער של אלכסנדר גרנדט השבדי, שקבע 0:2 מפתיע למדי בבעיטה חדה ממרחק וגרם לכולם להתגעגע לכוכב המצרי מוחמד סלאח, שערך הערב את הבכורה במדי צ'לסי.

למרות זאת, באזל ידעה לצמק בדקה קריטית, כשהקפטן מרקו שטרלר נתן תקווה בדקה ה-43 עם שער הליגה התשיעי שלו העונה, כשבעט מהאוויר מחוץ לרחבה וקיבל עזרה מהשוער האורח איבון אמבוגו. באזל הגבירה את הלחץ במטרה להשוות לקראת הסיום, ובדקה ה-80 היה זה המחליף הצ'יליאני מרסלו דיאס שחזר אחרי היעדרות בת שלושה חודשים (פציעה בצלעות) ואיזן עם גולאסו. לאלופה היה מספיק זמן כדי להשיג הכרעה, ודקה אחת לפני שריקת הסיום השלים פביאן פריי את הקאמבק עם פנדל מוצלח. כמו בסיבוב הראשון, יאנג בויז שוב איבדה יתרון מול הקבוצה של מוראט יאקין. אז זה נגמר ב-1:2, הפעם ב-2:3.

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק העונה מול באר שבע

מרסלו דיאס שחקן באזל. EuroFootball, GettyImages
הביא את השינוי מהספסל. מרסלו דיאס/GettyImages, EuroFootball
  • עוד באותו נושא:
  • באזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully