וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר מאמן בארסה לשעבר: "מסי איבד מהתשוקה שלו לכדורגל"

אנחל קאפה, שעבד במועדון בשנות השמונים, מנתח את בן ארצו: "זה כאילו שהוא התחתן עם הכדורגל לפני 15 שנה והתחיל להשתעמם מזה"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
באמת הרגשנו שמשהו עובר עליו. מסי/GettyImages

לא מעט אנשי כדורגל לא ממש מבינים מה עובר על ליאונל מסי, שמאז החזרה מפציעה לא נראה אותו שחקן גדול שהכרנו. כידוע, הפנומן הארגנטינאי נעדר במשך חודשיים, ואמנם במשחק החזרה שלו מול חטאפה הוא הבקיע צמד, אבל בשמונת המשחקים הבאים הוא הבקיע בסך הכול שלושה שערים, הרבה פחות ממה שהוא הרגיל אותנו. למסי יש שער ליגה אחד מאז הקאמבק, וגם הוא הובקע בפנדל.

ויש גם מי שמנסה להסביר את התופעה הזו. קוראים לו אנחל קאפה, והוא שימש כעוזר מאמן ברצלונה תחת ססאר לואיס מנוטי בשנות השמונים. לדעתו של קאפה, ארגנטינאי בעצמו, נראה שהפרעוש איבד את התשוקה שלו למשחק. "כדי לשחק כדורגל אתה צריך תשוקה ללא גבולות, כמו שהיה למסי, או כמו שחקנים נהדרים כמו מראדונה וכל שחקן חשוב אחר בליגה הספרדית: צ'אבי, אינייסטה ובוסקטס".

שחקני ברצלונה חוגגים. AP
ומה עובר עליהם? שחקני ברצלונה/AP

ומכאן קאפה עובר לדבר על מה שראה במשחק הגביע מול סוסיאדד: "אתה צריך תשוקה אדירה, אתה צריך אנרגיה שמגיעה מאהבה מוחלטת למשחק. נגד סוסיאדד, מסי נטל חלק יותר במשחק, אבל מאז שברצלונה שיחקה נגד ולנסיה, לא יכולתי להבין איך שחקנים יכולים לשחק כדורגל בצורה כל כך חסרת תשוקה. במיוחד הדברים נכונים לגבי מסי מכיוון שאם מסתכלים על המשחק שלו לפני שלוש או ארבע שנים, היה טירוף מהתשוקה שהייתה לו למשחק. אני לא יודע למה או מה הסיבה, אבל זה לא קיים".

קאפה המשיך בניתוח שלו, ואמר: "האהבה למשחק, ההתלהבות שגורמת לו לחפש את הכדור בשמאל, בימין, במרכז, לקחת שחקן ולגבור עליו, אחרי זה שני שחקנים. אני רואה שמסי איבד את זה. יש לו יכולת אדירה, הוא מדהים ובכל רגע נתון הוא יכול לבצע מהלך יפה, אבל זה כאילו שהוא התחתן עם הכדורגל לפני 15 שנה והתחיל להשתעמם מזה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מאמן ברצלונה, חרארדו מרטינו. AP
לא מודאג מהיכולת של הפרעוש. מרטינו/AP

אבל לא רק מסי זוכה לביקורת, אלא ברצלונה כולה: "אני מדבר אמנם על מסי, אבל ברצלונה איבדה גם היא את התשוקה. לפני כן לא היית יכול להחמיץ שנייה מ-90 הדקות מכיוון שתמיד היה משהו. כעת בארסה מחזיקה בכדור, והיא חוזרת ועושה את אותם דברים. היא איבדה את ההתלהבות ללא גבולות שהייתה לה".

ומי שנשמע דווקא פחות מודאג הוא מאמנו של מסי, חרארדו מרטינו, שאמר לאחר הניצחון בגביע: "זה ממש לא מדאיג אותי שמסי לא כובש שערים. היו לו שלוש הזדמנויות טובות במשחק מול סוסיאדד ובקרוב יגיעו גם השערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully