וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבס: "אלו שלא הגיעו למשחק הם לא אוהדים אמיתיים"

ברצלונה ניצחה 0:2 את סוסיאדד בגביע, המגן כעס על כמות הקהל המועטה (38,505 צופים). מרטינו: "מבין את אלו שלא הגיעו"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה לפני דויד סורוטוסה שחקן ריאל סוסיאדד. GettyImages
הבצורת בליגה נמשכת. מסי מול סוסיאדד/GettyImages

ברצלונה ניצחה אמש (רביעי) את ריאל סוסיאדד 0:2 במשחק הראשון של חצי גמר גביע המלך ועשתה צעד משמעותי לקראת מפגש אפשרי בגמר מול ריאל מדריד היריבה המושבעת. למרות הניצחון החלק, בתקשורת הספרדית עסקו דווקא בכושרו של ליאונל מסי, הכוכב הארגנטינאי שמאז החזרה שלו מהפציעה כבש רק שער ליגה אחד וגם הוא היה בפנדל בהפסד מול ולנסיה במחזור הקודם בקאמפ נואו.

טאטה מרטינו המאמן נשאל האם הוא מודאג מהעובדה שהארגנטינאי לא כובש ואמר: "זה ממש לא מדאיג אותי שמסי לא כובש. היו לו שלוש הזדמנויות במשחק מול סוסיאדד ובקרוב יגיעו גם השערים". מרטינו הודה שהוא חשש שההפסד לוולנסיה בליגה ישפיע על משחק הגביע: "היינו בדאון אחרי ההפסד לוולנסיה ואני חושב שלהוציא את הדקות הראשונות, הקבוצה שטפה ושיחקה טוב. הבקענו שני שערים יותר במזל מאשר במהלכים מתוכננים אבל זה הכדורגל".

סרחיו בוסקטס שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
בדרך למפגש מול ריאל? בוסקטס חוגג/רויטרס

אז בבארסה אומנם ניצחו בקלות ויהיה ככל הנראה בגמר הגביע, אבל נתון מדאיג נוסף מהמשחק הזה היה כמות הקהל שהגיעה לקאמפ נואו כאשר רק 38,505 צופים הגיעו לצפות בקבוצה בשעת הלילה המאוחרת, שיא שלילי למעמד חצי גמר הגביע.

מרטינו התייחס גם לעובדה הזו וגיבה את הקהל: "אני לא מוחל על כלום, אבל אם הייתי אוהד ברצלונה והייתי צריך לעבוד ביום חמישי, גם אני לא הייתי בא למשחק הזה". המאמן סירב להתייחס למפגש הצפוי בגמר מול ריאל: "אנחנו צריכים להיות מאוד זהירים ומודעים למה שאנחנו עושים. יש לנו עוד משחק בסן סבסטיאן וזה אצטדיון שהקבוצה סבלה בו בשנים האחרונים. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד".

מי שלא נשאר אדיש למיעוט הקהל ביציעים היה דני אלבס, שחקנה הברזילאי של הקבוצה שתקף את האוהדים אחרי המשחק ואמר: "יש אוהדים שהופכים להיות פסימיים אחרי תוצאות רעות. אלו שלא באו למשחק הם לא אוהדים אמיתיים. כולם צריכים לעשות את התפקיד שלהם. מי שמטיל ספק בקבוצה הזו עדיף שלא יבוא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully