וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: ללוז נשאר הבעלים, מאנה יסייע לגייס כספים

בפגישה שנערכה בהשתתפות השניים הבטיח מאנה לסייע בגיוס רבע מיליון שקל. ללוז יישאר בתפקידו לפחות עד תום העונה

חלוץ הפועל פתח תקוה ליאור אסולין חוגג עם שחקני הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
ימנעו מהורדת נקודות? שחקני הפועל פתח תקוה/ברני ארדוב

בהפועל פתח תקוה נהנים מעונה טובה עד כה בליגה הלאומית וממוקמים במקום השני המוליך לליגת העל בתום העונה, אך הבעיות הכלכליות ממשיכות לאיים על עתיד המועדון, ובעלי הקבוצה אבי ללוז ללוז ממשיך לחפש פתרונות. היום (חמישי) נערכה פגישה בין ללוז לאיש העסקים רוני מאנה, שבה נכחו גם גל חצור ודורון בן דקון. בפגישה שהוגדרה כחיובית הבטיח מאנה לסייע לקבוצה בגיוס של רבע מיליון שקל שחסרים כדי לכסות על הגרעון התקציבי ולהסיר את איום בקרת התקציבים מהורדת נקודות בשל הפרת התקנון.

יש לציין כי בשלב זה אין שינוי במבנה הבעלות על הפועל פתח תקוה וללוז הוא עדיין הבעלים, כשמאנה משמש כספונסר שמסייע כספית למועדון. כזכור, רק לפני יומיים שלח ללוז מכתב לכלי התקשורת ובו הוא טען כי לקבוצה חסרים חצי מיליון שקלים, ואם לא יצליח לגייס את הכסף, הוא יעמיד אותה למכירה. אחרי שהשיג חלק מהסכום, ההבטחה של מאנה לגייס כסף נוסף תסייע לקבוצה לסיים לפחות את העונה הקרובה ללא גרעון.

מחר (שישי) תנסה הקבוצה להתאושש מהפסד הליגה המפתיע במחזור החולף להפועל עפולה כשתתארח בנס ציונה אצל מכבי יבנה. החלוץ ליאור אסולין שפספס את המפגש מול עפולה בשל צהובים צפוי לחזור להרכב. גיא משפתי הבלם הפצוע ימשיך להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully