וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללוז: עסקיי בקשיים. אולי אציע את הפועל פ"ת למכירה

4.2.2014 / 9:59

בעלי הפועל פתח תקוה: "אני נלחם נגד הבקרה, בעלי מועדונים ואינטרסנטים שרוצים לרסק אותנו. הקבוצה בימים קריטיים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הקבוצה בימים קריטיים". ללוז בימים אחרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבי ללוז, הבעלים של הפועל פתח תקוה, הודיע היום (שלישי) שהוא עשוי להציע את הקבוצה למכירה. ללוז כתב במכתב פומבי כי "בחודש האחרון, מרגע שעסקיי נקלעו לקשיים, עשיתי ואני עושה מאמצים גדולים לשמור על הקבוצה ועל המועדון, להבטיח את המשך הפעילות של המועדון.

"זאת במיוחד לאור העובדה שהצלחתי לשקם את המועדון בשנתיים האחרונות, ולהצעיד אותו לאחת התקופות הטובות של הפועל פתח תקווה בשנים האחרונות, לרבות שיקום מחלקת הנוער, והפיכתה לאחת המחלקות המצליחות בכדורגל הישראלי, וכן הקבוצה הבוגרת, שנאבקת בהצלחה על מקומה הראוי בליגת העל.

"אני מודה שבחודש האחרון הרגשתי שאני מנהל מלחמה נגד כולם, הבקרה, בעלי מועדונים, ואינטרסנטים, שרואים לנגד עיניהם את התרסקות הפועל פתח תקוה. למען האוהדים ולמען ההצלחה של המועדון לא ויתרתי. היום הקבוצה בימים קריטיים. הצלחנו לגייס ולחסוך בהוצאות מעל למיליון שקל, ועדיין חסרים לקבוצה 500 אלף שקל כדי לסיים את העונה ללא גירעון.

"ב-48 השעות הקרובות אמשיך לנסות לגייס את הסכום הזה. במידה שלא אצליח לגייס את הסכום, אציע את הקבוצה למכירה. וזאת למען האוהדים, ולטובת המועדון המופלא הזה, זה הסיכוי היחידי לדעתי, שיוכל לשמור על הקבוצה מהתפרקות".

בשבועות האחרונים מתנהל מו"מ בין איש העסקים רוני מאנה לללוז לגבי אפשרות רכישה של המועדון. מאנה אף נפגש עם עם ראש עיריית פ"ת בנושא ונכח אתמול במשחק ההפסד להפועל עפולה במושבה. עם זאת, גורמים במועדון מביעים סקפטיות לגבי האפשרות שהמהלך אכן ייצא לפועל ונכון לעכשיו האפשרות הריאלית יותר היא שמאנה יסייע כספית למועדון אך לא ירכוש אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully