וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א שוקלת: כרטיסים ב-1,000 שקל למשחקי הרדיוס

הצהובים שוקלים מחאה בעקבות העונש הקשה שספגו. במועדון זועמים: ”החלטה הזויה של ביה”ד”. האוהדים: ”נילחם”

צילום: קובי אליהו

במכבי תל אביב קיבלו בהפתעה גדולה את העונש שהוטל על הקבוצה על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, אבל מיהרו להודיע שהם יערערו בבית הדין הגבוה. בהודעה הרשמית של המועדון נכתב בין היתר: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מתכוון לערער לביה"ד העליון על ההחלטה חסרת ההיגיון של ביה"ד המשמעתי של ההתאחדות שעשויה להשפיע באופן ישיר על הליגה. המועדון מדגיש כי ימשיך ויפעל כנגד כל גילוי של גזענות ואלימות וינקוט באמצעים בהתאם".

בתוך כך, במועדון כבר נערכים לאפשרות שהעונש יעמוד בעינו ולא ישונה אחרי הערעור, ושוקלים לקבוע את מחירי הכרטיסים לשלושת משחקי הרדיוס על 1,000 שקלים למבוגר ו-500 שקלים לילד. הרעיון היצירתי והמחאתי הזה מגיע בעקבות העונש, על פיו הצהובים ייאלצו לארח שלושה משחקים בבתיהן של היריבות וגם למכור לאוהדים שלהן 20 אחוז מהכרטיסים. ההכנסות מאותם כרטיסים יגרפו על ידי היריבות. כידוע, למכבי תל אביב יש כ-10,000 מנויים ואלו לא יצטרכו לרכוש כרטיסים.

בכל מקרה, מעבר להודעה הרשמית, במכבי תל אביב אמרו היום: "זו החלטה הזויה שקודם כל פוגעת בעיקרון הספורטיביות גם מול הקבוצות שמתמודדות עם היריבות שלנו".

גם האוהדים זועמים על ההחלטה הקשה ואמרו: "כנראה שבהתאחדות ובבית הדין רוצים לגרום נזק למכבי תל אביב ומנסים לפגוע במועדון בכל דרך אפשרית. לא ניתן להחלטה הזו לצאת אל הפועל ונעשה כל שביכולתנו על מנת שהיא תשונה".

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המנויים בין כה וכה לא צריכים לרכוש כרטיסים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully