וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יינסי גייטס: "אני אוהב את עמדת האנדרדוג"

6.2.2014 / 10:35

סנטר הפועל אילת מתכונן לגמר הגביע מול מכבי תל אביב (20:45, ערוץ 1): "סופו השחקן הגדול ביותר ששיחקתי מולו"

עריכה: יותם בן דוד

הפועל אילת תעלה הערב (חמישי) לגמר גביע המדינה הראשון בתולדותיה כשתפגוש את מכבי תל אביב ביד אליהו (20:45 ערוץ 1). הקבוצה של עודד קטש מגיעה למשחק לאחר שהדיחה בצורה מרשימה את הפועל תל אביב ומכבי חיפה בדרך, ועם הרגשה טובה מהמשחקים האחרונים שלה. כ-2,500 אוהדים מאילת החלו לעשות את דרכם לתל אביב מאתמול בערב ויתנו לקבוצה שלהם אווירה כמה שיותר ביתית.

"יהיה כיף. אני לא חושב על המשחק האחרון שהיה לי נגד מכבי, כי זה משחק שונה", אמר יינסי גייטס, שהצטיין בחצי הגמר נגד הפועל תל אביב ובמשחק הראשון נגד הצהובים בסיבוב הראשון עם 21 נקודות, "עודד מגיע לכל משחק עם תוכנית שונה, ואני בטוח שגם ככה יהיה אצלהם, אז אנחנו צריכים להשאר בפוקוס כדי לעמוד בתוכנית משחק שלנו".

קטש יגנוב למכבי תל אביב עוד תואר בגמר הגביע? (20:45, ערוץ 1)

יינסי גייטס כריסטיאן ווטפורד שחקני הפועל אילת כדורסל. ברני ארדוב
"אני לא חושב על המשחק האחרון שהיה לי נגד מכבי, כי זה משחק שונה". גייטס/ברני ארדוב

גייטס, ששיחק במכללות גמר הביג איסט במדי סינסנטי מתכונן למאצ'אפ המרתק שלו עם סופוקליס שחורציאניטיס, "אני וסופו שני גברים גדולים. יהיה משחק פיזי כי שנינו אוהבים לשחק בתוך הצבע. אני מקווה שנוכל להאט אותו קצת. שיחקתי נגד הרבה שחקנים יותר גדולים ממני, אבל הוא הכי גדול ששיחקתי נגדו. בפעם שעברה שמרנו עליו כקבוצה, וזה לא יהיה רק אני. נצטרך להשאר בתוך תוכנית הקבוצתית שלנו בהגנה. אני חושב שנוכל להמשיך בקו ההגנתי שלנו משני המשחקים האחרונים. הוכחנו לעצמנו שכשאנחנו מרוכזים בהגנה לאורך כל המשחק, ולא רק בחלקים, אז אנחנו יכולים לעצור את היריבה די בקלות".

על העובדה שקבוצתו לא פייבוריטית לקראת המשחק הוסיף הסנטר בן ה-24, "אני אוהב את עמדת האנדרדוג. הייתי בעמדה הזאת הרבה במהלך הקריירה שלי. זה נותן לך את המוטיבציה הנוספת כדי להוכיח לאנשים שאתה מסוגל לנצח. זאת עמדה טובה בשבילי".

בנוסף מתרגש גייטס מהעובדה שכמות גדולה מאוד יחסית של קהל תגיע מעיר הנופש הדרומית, "יבואו כ-2,500 אוהדים שלנו מאילת כדי לתמוך בנו, זה יהיה כיף, ייתן לנו אנרגיה המחשבה שהם באים לעודד אותנו כל הדרך מאילת. הפועל תל אביב מילאה את כל האולם נגדנו באדום אז אנחנו יודעים להנות מהאווירה של שני הקהלים. לא חשבתי איך נחגוג, אני מתרכז בלהשיג את הניצחון כדי שיהיה בשביל מה לחגוג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully