וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל באר שבע, מועדון עם ניחוח של הליגה הבלגית"

באתר הרשמי של היופילר ליג לא נותרו אדישים להגעתו של דויד הובר לבירת הנגב. גם ברדה, בוזגלו ופלט הגיעו העונה מבלגיה

one

בעולם הכדורגל הבלגי אמנם עסוקים בליגה המקומית ובהצלחות של כוכבים דוגמת אדן הזאר, וינסנט קומפאני, רומלו לוקאקו ואחרים מעבר לים, אבל גם ישראל זוכה לאיזכור. ישראל? יותר נכון הפועל באר שבע.

באתר הרשמי של הליגה הבלגית הופיעה ידיעה שהכותרת שלה "הפועל באר שבע, מועדון עם ניחוח של הליגה הבלגית" - זאת אחרי ההחתמה של דויד הובר במדי סגנית מוליכת ליגת העל. הקשר שהושאל לקבוצה מגנט עד תום העונה, הוא השחקן הרביעי העונה שמגיע מבלגיה לקבוצה של אלישע לוי. באתר הרשמי של היופילר ליג הזכירו שלהובר קדמו מאור בוזגלו ששיחק בעונה שעברה בסטנדרד ליאז' ואליניב ברדה וגליינור פלט ששיתפו פעולה.

בנוסף, לא שכחו להזכיר בבלגיה שרמי מרבאל, ששיתף פעולה עם הובר בגנט, עזב בעצמו לישראל וחתם השבוע במכבי תל אביב. אגב, לכל אלו אפשר להוסיף את לנדרי מולמו ששיחק בעונה שעברה בקורטרייק והתחיל את העונה הנוכחית בבית"ר ירושלים, בעוד מוחמד גדיר וברק בדש חזרו מהשאלות בבלגיה למכבי חיפה ועירוני קרית שמונה בהתאמה.

כזכור, אחרי הסיכום עם הקשר הבלגי, בבאר שבע אמרו: "הובר כבר זכה באליפות בלגיה, הבאנו לכאן שחקן עם ניסיון במאבק על תארים. הוא יוכל לעזור לנו ולהפוך את הפועל באר שבע לקבוצה חזקה ומסוכנת יותר, ולשפר את הנעת הכדור במרכז השדה. הבאנו שחקן ענק".

אליניב ברדה מאור בוזגלו הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
נוסחה מנצחת. ברדה ובוזגלו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully