וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "הובר יודע להתמודד על תארים"

4.2.2014 / 16:44

הקשר הבלגי, ששמו נחשף אתמול בוואלה! ספורט, חתם על חוזה עד תום העונה: ”הוא יהפוך אותנו לחזקים ומסוכנים יותר”

one

אחרי שסוכמה אתמול (שני) עסקת העברתו להפועל באר שבע, קשר גנט דויד הובר חתם היום על חוזה עד לתום העונה. הקשר, שעל מועמדותו פורסם אתמול בוואלה! ספורט נחת סמוך לשעה ארבע לפנות בוקר, שם המתין לו נהג מטעם הקבוצה שהסיע אותו לבית המלון. היום עבר בהצלחה בדיקות רפואיות.

"הובר כבר זכה באליפות בלגיה, הבאנו לכאן שחקן עם ניסיון במאבק על תארים. הוא יוכל לעזור לנו ולהפוך את הפועל באר שבע לקבוצה חזקה ומסוכנת יותר, ולשפר את הנעת הכדור במרכז השדה. הבאנו שחקן ענק", אמרו אמש במועדון. מי שעומד מאחורי העסקה הם סוכני השחקנים דוד קורן וז'ק ליכטנשטיין.

אחד התארים שעליהם מדברים בבאר שבע, הוא האליפות עם גנק וברדה ב-2011. הובר רשם גם גם זכייה בגביע ב-2009 וכן סופרקאפ בלגי ב-2011. ברזומה שלו גם שתי הופעות כמחליף במדי נבחרת בלגיה, במשחקי ידידות מול סלובניה וארצות הברית ב-2011. עוד לפני ההחתמה ביקש אלישע לוי את חוות דעתו של החלוץ אליניב ברדה, ששיחק איתו בגנק ומכיר אותו היטב. ברדה המליץ בחום להחתים את הקשר.

דוד הובר, שחקן הפועל באר שבע, והמנכ"ל אסי רחמים. הפועל באר שבע, אתר רשמי
ברוך הבא. הובר עם אסי רחמים אחרי החתימה/אתר רשמי, הפועל באר שבע

את הובר, מתברר, מכיר אלישע לוי היטב עוד מהתקופה בה היה מאמן מכבי חיפה, מה שעזר לו בבחירת השחקן אותו הוא מחפש בימים האחרונים. בתחילת עונת 2011/12 התמודדו הירוקים מול גנק על כרטיס בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. הובר פתח בשני המשחקים (2:1 לירוקים בקריית אליעזר, תוצאה הפוכה בבלגיה), שהסתיימו בדרמה גדולה שבסיומה גנק עברה לשלב הבא לאחר בעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה. הובר בעט את הפנדל השני של גנק לאחר החמצה של ולדימיר דבאלישווילי, ושלח אותו פנימה. אגב, אין זאת הפעם הראשונה שאשליע לוי מחתים שחקן שהתמודד מולו בליגת האלופות. לפני כשנה וחצי החתים את הבלם הבוסני בויאן מרקוביץ' ששיחק מול מכבי חיפה במדי בוראץ בניה לוקה.

הובר גדל בגנק וערך את הבכורה שלו במדיה בפברואר 2008, כשהיה בן 20. הוא שיחק במדיה, כאמור עד המעבר לגנט בינואר אשתקד ורשם שני שערים ב-120 הופעות. בגנט שיחק 17 משחקים בעונה שעברה ועוד 13 העונה, מבלי למצוא את הרשת. ב-2011, העתיד של הובר נראה מזהיר, אבל פציעה קשה גרמה לו להיעדרות ממושכת ולאחר מכן הוא איבד את מקומו אצל המאמן מריו ביין. הוא חתם על חוזה חדש עד 2014 בגנק בינואר אשתקד, אך אז הושאל לגנט שניצלה את האופציה בקיץ. גם הפעם הוא הסתכסך עם מאמן, מירצ'ה רדניק הרומני, שלא נתן לו לפתוח בהרכב מאז אוקטובר, אך שיתף אותו במחזור האחרון כמחליף. הובר התייחס למצבו לאחרונה ואמר: "המאמן יכול לחשוב מה שהוא רוצה, אבל הוא חסר טקט. החברה שלי קים רותחת עליו, אני רגוע. אני לא רוצה לתת לו את הסיפוק. אני מקווה שיימצא פתרון".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, היום אמור להסתיים המשא ומתן עם מ.ס אשדוד בנוגע לניקולאס פלצ'וק. אתמול, כזכור, נרשמה התקדמות בעסקה כשהשחקן עצמו אף שוחח עם המנכ"ל אסי רחמים וביקש לעזוב. הבוקר הובטח לשחקן כי ישוחרר מהקבוצה בקרוב. פיראס עוואד חתם היום רשמית בבני לוד באמצעות סוכנו, אדם קידן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבר לבני לוד. עוואד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully