וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' עלתה לגמר גביע הליגה, בכורה טובה לשכטר

צמד מצוין של זלאטן (5, 90) הוליך את האלופה ל-1:2 על נאנט וקלקל את הספתח של הישראלי, שעלה מהספסל בדקה ה-79

שחקן פריס סן ז'רמן זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
ליגה, גביע - הוא כובש בכל מקום, בכל מצב. זלאטן חוגג הערב/רויטרס

פריס סן ז'רמן העפילה הערב (שלישי) לגמר גביע הליגה הצרפתי, אחרי שגברה על נאנט 1:2. החדשות הגדולות עבור חובבי הכדורגל הישראלי מגיעות אמנם מכיוונו של איתי שכטר, שרשם הופעת בכורה טובה טובה בכדורגל הצרפתי כאשר עלה כמחליף בדקה ה-79, אולם מול זלאטן איברהימוביץ' הגדול גם לו לא היה מה לעשות. חלוץ הפועל תל אביב לשעבר שחתם בנאנט בסך הכל ביום חמישי יקווה להמשיך לקבל דקות כשקבוצתו תארח את ליון במסגרת הליגה ביום ראשון הבא.

האלופה פתחה נהדר ועלתה ליתרון כבר בדקה החמישית, כאשר זלאטן המופלא ניצל הרחקה לא טובה של שוער המארחת רמי ריו כדי להקפיץ בנגיעה אחת מעליו, מ-25 מטרים, הישר אל הרשת ולקבוע 0:1. נאנט כמעט השוותה בדקה ה-32 מרגלי פיליפ דג'ורדג'ביץ' אך מרקו וראטי הציל את קבוצתו מקו השער עם החזה, ומנגד רשמו תיאגו סילבה ואזקייל לאבצי החמצות שהיו יכולות לסגור את המשחק.

המחצית השניה התנהלה בקצב איטי יותר, אולם נאנט החלה ללכת קדימה, שכטר, כאמור, נכנס לכר הדשא כחלק מחילוף התקפי במהלכו יצא ג'ורדן ורטו הקשר, ובדקה ה-82 מצאה המארחת את השוויון: הישראלי התנהל באגף ימין, מצא את סרג' גאקפה, שהעביר כדור רוחב הישר לאוליבייה וייגנו, שבעט פנימה. הדקות הללו היו הדקות של שכטר, שהיה מאוד פעלתן ומעורב במרבית המהלכים ההתקפיים של קבוצתו, ובהחלט הותיר רושם טוב. אלא שהמשחק הוכרע ממש בדקה התשיעית, כשהגבהה של לוקאס מצאה את ראשו החופשי של זלאטן, כמובן, שנגח מצוין, השלים צמד, ושלח את קבוצתו לגמר - שם היא תחכה למנצחת בין ליון וטרואה, שייאבקו מחר על הכרטיס הנוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully