וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "יש לי הזדמנות, מעדיף שתראו אותי על המגרש"

הרכש הטרי של נאנט לתקשורת הצרפתית: "אני יכול לשחק בעמדה 9 או באגף, טוב באחד על אחד ואני חושב שאני מהיר". ואיך הוא מסכם את הקריירה האירופית שלו עד כה?

איתי שכטר חתם רק בשבוע שעבר בקבוצתו החדשה נאנט, וכבר הערב (שלישי) הוא עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בצרפת במשחק המסקרן מול פריס סן ז'רמן בחצי גמר גביע הליגה. לקראת המשחק התעניינה התקשורת הצרפתית ברכש הישראלי הטרי, שנדרש להציג את עצמו.

"שיחקתי בליגת האלופות ובליגה האירופית, כולל נגד ליון", אמר שכטר. "אני חושב שזו הזדמנות טובה בשבילי להראות את היכולות שלי בצרפת. הרמה של הליגה הצרפתית היא טובה מאוד, ואני יודע שנאנט הוא מועדון טוב מאוד ומשפחתי. הקבוצה רצה טוב מאוד בליגה עד עכשיו, ואני מקווה שאוכל לעזור".

איתי שכטר חתם בנאנט: "זה מעבר טוב לכל הצדדים"

ענבל מנור על סיר הלחץ שמחכה לשכטר בנאנט

איתי שכטר שחקנה החדש של נאנט עם המנכ"ל פרנק קיטה. האתר הרשמי של נאנט, אתר רשמי
"הרמה של הליגה הצרפתית טובה מאוד". איתי שכטר בהצגתו/אתר רשמי, האתר הרשמי של נאנט

על הקריירה האירופית שלו עד כמה אמר שכטר: "הייתה לי התחלה נהדרת בבונדסליגה, הקבוצה שיחקה טוב וכבשתי שלושה שערים. אבל אז נפצעתי, הקבוצה ספגה 7-8 הפסדים, המאמן פוטר והעונה השתנתה עבורי. אבל הייתה לי פתיחה טובה מאוד. כשירדנו ליגה עברתי לסוונסי, שם המאמן מיכאל לאודרופ רצה אותי. שיחקתי שם 19 משחקים, חלקם טובים וחלקם לא טובים, ולאודרופ ביקש ממני לעזוב. הוא חשב על הקריירה שלי, ועל כך שיהיה טוב יותר בשבילי לשחק יותר. משם עברתי לישראל וחתמתי בהפועל תל אביב".

כשנשאל לגבי התפקיד המועדף עליו, השיב: "אני לא אוהב לדבר על עצמי, אבל אני יכול לשחק בעמדה מספר 9 או באגף. אני טוב באחד על אחד ואני חושב שאני מהיר. אבל אני מעדיף שתראו אותי בעצמכם לפני שתשאלו אותי על היכולות שלי על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully