וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "אני ראוי להיות קפטן מכבי תל אביב"

פניני התייחס למינויו המחודש. בלאט: "אין אצלנו עייפות, זה לא תירוץ לשום דבר". שרף: "אי אפשר לנצח כשסופגים כל כך הרבה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כצפוי, מכבי תל אביב עלתה הערב (שני) לגמר גביע המדינה, לאחר שהביסה את מכבי ראשון לציון 83:99. הצהובים מחכים כעת להפועל אילת ביום חמישי, ורוצים להשלים זכייה 41 בגביע וזכייה רביעית רצופה בתואר. החבורה של בלאט ברחה במהלך הרבע השלישי והבטיחה את הניצחון הודות לעוד משחק טוב של טייריס רייס, שקלע 19 נקודות. ג'ייק כהן, שעצם השתתפותו במשחק גרמה לסערה בעקבות הסכם שאילתו ממכבי תל אביב להפועל אילת.

מכבי תל אביב בגמר הגביע אחרי 83:99 על ראשון לציון

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
מכבד את היריבה. בלאט/ברני ארדוב

גיא פניני: "אני ראוי להיות קפטן מכבי תל אביב"

"זה משחק גביע ובשלב הזה אין משחקים קלים", אמר דיוויד בלאט בסיום. "ראשון נתנה לנו פייט מצוין ואני שמח, עדיף להיכנס לגמר אחרי משחק לא קל מאשר לעלות אחרי שאתה מביס ואתה אולי עולה לגמר קצת שאנן. אילת נתנה הופעה אדירה ועודד נתן הופעה גדולה הערב, אילת תהיה יריבה קשה. עכשיו נחשוב על אילת ואיך עוצרים את הקבוצה הבאה שלנו. אין לנו עייפות. אנחנו קבוצה מקצוענית שיודעת למה מצפים ממנה. אנחנו צריכים לבוא פעמיים ולפעמים אפילו שלוש בשבוע ולתת את היכולת שאנחנו רוצים. העייפות היא לא תירוץ לשום דבר".

גיא פניני, ששב לשמש כקפטן מכבי תל אביב ועשוי להניף את הגביע ביום חמיש, התייחס למינויו המחודש בלקוניות ואמר: "אני ראוי להיות קפטן מכבי תל אביב".

עוד הוסיף פניני: "תמיד קשה לשחק נגד מוטי אמסלם, יהיה מפגש מעניין. לאילת יש סגל מעולה, אחד מהארבע הכי טובים בישראל. אנחנו צריכים להתכונן בצורה טובה ולתת הופעה טובה לקהל שלנו, שבטח יבוא בהמוניו. ראשון קבוצה מצוינת, ידענו את זה כל הזמן, יש שם אנרגיות אחרות מאז שצביקה שרף הגיע. בסוף אולי העומק והניסיון גברו, ועשינו את הפעולות הטובות בסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי תל אביב גיא פניני מול שחקן מכבי ראשון לציון טזמין מיטשל. ברני ארדוב
ראוי להיות קפטן? פניני/ברני ארדוב

דאוסן: "שיחקתי טוב, אבל אף אחד לא יזכור את זה, כי הפסדנו"

"אי אפשר להתמודד מול מכבי תל אביב כשהיא קולעת 90 ומעלה", הסביר המאמן המפסיד, צביקה שרף, שפגש את הקבוצה עימה הוא מזוהה יותר מכל. "היו לי שתי מטרות: לתת ליותר שחקנים צעירים לשחק, ולצאת בחיים כדי שהקבוצה תהיה מוכנה להמשך הליגה. מכבי תלך למשחק הגמר ששם מקומה". על הביקורת כנגדו אמר שרף: "אני מבין שבכל דבר בכדורסל הישראלי מבחן התוצאה הוא מה שקובע. ניצחת אתה אלוהים, הפסדת אתה כלום. אבל יש תהליכים, אנחנו קבוצה פחות טובה ממכבי והצלחנו לשחק טוב. אני מיואש שהפסדתי אבל ממשיכים הלאה".

לקראת הגמר ניתח שרף את יחסי הכוחות: "מכבי תל אביב פייבוריטית בכל משחק בכדורסל הישראלי, היא בכושר טוב עכשיו, למרות שאילת מגיעה אחרי כמה ניצחונות".

שון דאוסן, שהצטיין עם 18 נקודות וכמה מהלכים מרהיבים, אמר בסיום: "הצגתי את האתלטיות שלי, אני שמח מזה, אבל הפסדנו בסוף וזה חבל. באנו כי במעמדים כאלה הכל יכול לקרות, לצערנו לא עשינו הגנה. כשזה מגיע לסקור כזה גבוה, אי אפשר לנצח את מכבי. היכולת שלי לא משנה, כי הפסדנו ואף אחד לא יזכור את זה. הגביע היה רק בונוס, יש לנו משחק חשוב מול אשדוד ונתחיל להתכונן אליו. חייבים לנצח את זה. אבא שלי נותן לי טיפים ועוזר לי להתקדם בתור בן אדם ושחקן".

אור סולומון הוסיף: "באנו עם תוכנית משחק וידענו מה אנחנו צריכים לעשות. צביקה אמר לנו שאם נקבל 100 נקודות ממכבי אז יהיה לנו קשה להתמודד. אנחנו לוקחים את המשחק בערבון מוגבל, אנחנו במצב בעייתי בליגה ואנחנו עם הראש ביום שני נגד אשדוד".

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. ברני ארדוב
אי אפשר ככה. שרף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully