וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאל: "הוכחנו כמה אנחנו רוצים לזכות באליפות"

קשר יובנטוס מאושר אחרי ה-1:3 על אינטר: "עכשיו צריך להמשיך ככה עד הסוף". קונטה: "התכוננו לכל דקה ודקה"

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג. Claudio Villa, GettyImages
חזר לנצח. וידאל/GettyImages, Claudio Villa

הדרבי ד'איטליה ה-162 היה חד-צדדי. יובנטוס ניצחה אמש (ראשון) את אינטר בתוצאה 1:3 ואחרי שהפסידה ללאציו במחזור הקודם אחרי 12 ניצחונות רצופים, הגברת הזקנה מקווה שהניצחון על הנראזורי יפתח רצף חדש.

"היה חשוב לנצח את אינטר, כי זאת קבוצה שתמיד קשה נגדה", אמר קשר יובה ארתורו וידאל, שכבש את השלישי של הביאנקונרי. "עכשיו אנחנו צריכים להמשיך ככה עד הסוף. פתחנו חזק, בניגוד לאיך ששיחקנו נגד רומא בגביע ונגד לאציו בליגה. הוכחנו כמה אנחנו רוצים לזכות באליפות".

מירקו ווצ'יניץ נכנס כמחליף ביובנטוס וחבריו ניסו לסדר לו גול מול הקבוצה אליה כמעט עבר בשבוע שעבר. "יובנטוס היא כמו משפחה, והיה חשוב שמירקו יישאר כאן, אנחנו צריכים את כולם", הוסיף וידאל.

שערים של סטפן ליכשטיינר (18), ג'ורגי'ו קייליני (47) וארתורו וידאל(56) העניקו לזברות את הניצחון, רולאנדו רק צימק בדקה ה-72. יובה עם תשע נקודות יתרון בפסגה, לפחות עד השלמת משחקה של רומא, שהופסק בגלל שלוליות הענק באולימפיקו בגלל מזג האוויר הסוער בבירת איטליה.

מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה מחבק את ארתורו וידאל. AP
הוא יודע שצריך רגע אחד כדי שהמשחק ייפתח והמתח ייעלה. קונטה עם וידאל/AP

גם מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה מרוצה מאיך שקבוצתו שלטה במשחק. "התכוננו לכל דקה ודקה במשחק, כולל לזה שהם יסמנו את אנדראה פירלו או לא יסמנו אותו", אמר קונטה, "חבל שספגנו. אנשים שואלים למה אני מנופף בידיים כמו משוגע, זה כי אני יודע שצריך רק רגע אחד של מזל כדי להבקיע, המשחק נפתח מחדש והמתח עולה".

אינטר קיוותה להפתיע את האלופה ומאמנה וולטר מצארי לא היסס לבקר את שחקנו מתיאו קובצ'יץ': "יובנטוס הייתה מהירה יותר ואגרסיבית יותר. אנחנו צריכים להתמקד בפרטים הקטנים ולהיות נחושים כמו יובנטוס. המשחק היה פשוט מבחינה טקטית, היו צמדים על המגרש חשבתי שקובציץ' משחק בעמדה שממצה את היכולת שלו ותגרום לו לשחק בצורה מבריקה, הוא היה צריך לנוע יותר פנימה. מישהו היה צריך לשמור על פירלו וקובצ'יץ' לא עשה זאת טוב, הוא נתקע בין השחקנים והיה חסר לנו שחקן במרכז המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully