וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:3 את אינטר בדרבי ד'איטליה

האלופה סגרה חשבון עם הנראזורי על ההפסד בעונה שעברה, עם ניצחון זהה 1:3. ליכשטיינר, קייליני ווידאל חגגו. נאפולי הובסה

שטפן ליכטשטיינר שחקן יובנטוס חוגג. GettyImages
שער נהדר. סטפן ליכשטיינר/GettyImages

המחזור ה-22 בסרייה A סיפק לנו הערב (ראשון) את הדרבי ד'איטליה, בו יובנטוס חגגה על חשבון אינטר ונקמה בה על ההפסד בעונה שעברה עם 1:3 מרשים שהגדיל את יתרונה בפסגה לתשע נקודות. עוד לפני כן, המשחק בין רומא לפארמה באולימפיקו הופסק עקב גשם חזק ושלוליות ענק שהציפו את משטח הדשא. נאפולי, שמדורגת שלישית ועדיין חולמת על אליפות, מעדה במשחק החוץ בברגמו נגד אטאלנטה והובסה 3:0. המחזור יושלם ביום שני בדרבי בין גנואה לסמפדוריה.

רודריגו פלאסיו שחקן אינטר מול פול פוגבה שחקן יובנטוס. רויטרס
פספס את ההזדמנות הטובה של אינטר. רודריגו פלאסיו מול פול פוגבה/רויטרס

יובנטוס - אינטר 1:3

בעונה שעברה הייתה זו אינטר שקטעה לאלופה ריצה של 49 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, עם ניצחון 1:3 ביובנטוס סטדיום. הערב, בדרבי ד'איטליה ה-162, הוגשה הנקמה. יובנטוס הגיעה אחרי שני מפגשים מתסכלים באולימפיקו (הפסד בגביע לרומא, תיקו בליגה מול לאציו שעצר ריצת 12 ניצחונות רצופים) ופרקה את העצבים על יריבתה הוותיקה. אינטר הנוכחית רחוקה מלאיים על קבוצה אלגנטית מסוגה של יובנטוס, במיוחד כשהיא עדיין ללא ניצחון ב-2014. גם ללא ג'יג'י בופון המורחק, זה לא היה כוחות. אנדראה פירלו הדהים את ההגנה האורחת עם מסירת אומן לסטפן ליכשטיינר בדקה ה-18, ג'ורג'ו קייליני הזכיר כמה הוא אוהב לכבוש במשחקים גדולים עם שער בדקה ה-47, ומי אם לא ארתורו וידאל השלים עם שערו ה-11 העונה בדקה ה-56. רולאנדו רק צימק בדקה ה-72. יובה עם תשע נקודות יתרון בפסגה, לפחות עד השלמת משחקה של רומא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אנדראה פירלו שחקן יובנטוס בין שחקני אינטר. Claudio Villa, GettyImages
בישול אומנותי. אנדראה פירלו/GettyImages, Claudio Villa

יובנטוס קיבלה הזדמנות לעלות ליתרון כבר אחרי שלוש דקות, אבל סמיר הנדאנוביץ' הפליא עם עצירה כפולה מול שני הניסיונות של טבס. בדקה ה-15 גם השוער לא עזר לאינטר. פירלו הפתיע את הגנת הנראזורי עם כדור עומק מדוד מעל כולם למגן ליכשטיינר, שזינק קדימה ונגח לפינה השמאלית. 0:1 ליובנטוס. ההזדמנות הטובה ביותר של אינטר נפלה לרגליו של רודריגו פלאסיו בדקה ה-40, אך הוא בעט מ-10 מטרים מעל המשקוף.

גם למחצית השנייה עלתה המארחת נחושה יותר, וגם השיגה שער מהיר. הרחקה רעה של יוטו נגאטומו אפשרה לווידאל לנסות לבעוט. הבעיטה הייתה רעה, אבל פול פוגבה השתלט ושמר על הכדור עם הרבה נחישות, עד שקייליני ירה מקרוב פנימה. 0:2 ליובנטוס בדקה ה-47. תשע דקות לאחר מכן, זה כבר הפך לתבוסה. הנדאנוביץ' הדף את הניסיון של פוגבה, אך וידאל היה על הריבאונד ובעט בקלות פנימה. שער ליגה מספר 11 לקשר הצ'יליאני העונה. דנילו ד'אמברוסיו ורובן בוטה עלו להופעת בכורה כמחליפים בשורות אינטר, ודווקא הבלם רולאנדו הפתיע עם שער מצמק בדקה ה-72, אחרי שיובה נכשלה בהתמודדות עם כדור קרן. מירקו ווצ'יניץ' כמעט הבקיע את הרביעי מול הקבוצה אליה אמור היה לעבור בטרייד, אך נעצר בקורה בתוספת הזמן.

פאבלו אוסבלדו שחקנה החדש של יובנטוס ביציע. רויטרס
נהנה מקבוצתו החדשה. פאבלו אוסבלדו/רויטרס

רומא - פארמה (המשחק הופסק)

הג'אלורוסי חזרו לעצמם בתקופה האחרונה וקיוו לרשום ניצחון רביעי רצוף, אבל למזג האוויר היו תכניות משלו. גשמים רבים ירדו בבירת הנצח והמשטח באולימפיקו היה רווי מים ומלא בשלוליות שהקשו על שחקני שתי הקבוצות לפתח משחק מסירות. בדקה ה-13 עצר השופט את המשחק ובדק אם הכדור יכול לקפץ על הדשא. שחקני שתי הקבוצות התווכחו עמו, והקהל צעק "אולה" בכל פעם שהשופט השליך את הכדור על הדשא. לבסוף החליט השופט לעצור את המשחק. לאחר כעשר דקות של המתנה תחת גשם חזק, החליט השופט לשרוק לסיום והמשחק בין שתי הקבוצות יושלם במועד אחר.

רומא כבר הודיעה כי היא נתקלת בקשיים למציאת תאריך חלופי למשחק. "החלטת השופט בלתי נמנעת", אמר מנהל רומא בלאדיסוני, צריך להתחשב גם בלוח הזמנים של לאציו, והאצטדיון משמש למשחקיה הביתיים של נבחרת איטליה בטורניר שש האומות בראגבי. ייקח זמן עד שהמשחק ישוחק שוב". לפי חוקי ההתאחדות האיטלקית, המשחק יחודש מהדקה בה הופסק, הדקה ה-13.

קשר רומא קווין סטרוטמן מחליק על שלולית באולימפיקו. AP
הגשם ניצח. קווין סטרוטמן טובע/AP

אטאלנטה - נאפולי 0:3

כשהיא בפיגור של 12 נקודות מיובנטוס המוליכה, המשחק בברגאמו היה אולי ההזדמנות האחרונה של הנאפוליטנים להשאיר את תקוות הסקודטו בחיים. אולם, למארחים היומרניים היו תוכניות משלהן והם הצליחו להשיג ניצחון יוקרתי במגרש הבוצי ולחסל את חלומות האליפות של נאפולי. חרמן דניס, מלך שעריה של אטאלנטה היה זה שכבש את השער הראשון שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה אחרי בישול של חברו הארגנטינאי מקסימיליאנו מוראלס. בדקה ה-65 השלים דניס צמד אישי והבטיח את הניצחון, לפני שמקסי מוראלס מבשל השער הראשון התכבד בשלישי והפך את ההפסד של נאפולי לתבוסה להשפלה של ממש. גונסאלו היגואין נכנס מהספסל בדקה ה-58 אבל לא הצליח לעזור לקבוצתו וראה את הארגנטינאים מהעבר השני חוגגים ניצחון גדול.

חרמן דניס שחקן אטלאנטה חוגג. GettyImages
צמד וניצחון גדול מול נאפולי. חרמן דניס חוגג/GettyImages

משחקים נוספים:

קייבו - לאציו 2:0
ללאציו: אנטוניו קנדרבה (6), באלדה קייטה (70).

ססואולו - ורונה 2:1
לוורונה: תומאס מנפרדיני (50, עצמי), לוקה טוני (86), לססואולו: אנטוניו פלורו פלורס (90).

קטאניה - ליבורנו 3:3
לקטאניה: גונסאלו ברחסיו (61), פאבלו באריינטוס (75), סרחיו אלמירון (88). לליבורנו: אינוסנט אמגארה (51, 77), פאוליניו (72, בפנדל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully