וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן שוב מאבדת גובה, הפסד לפיורנטינה

הבלאנקוס מנסה להשיג ניצחון שלישי בתוך חודש מול היריבה המושבעת ולפתוח פער של שש נקודות בפסגה. רונאלדו סיים את ההשעיה ופתח בהתקפה לצידם של בנזמה ובייל. דייגו קוסטה חזר לחוד האורחים שמחפשים ניצחון ביתי ראשון על הבלאנקוס מאז יוני 2009

שחקן קליארי מאוריסיו פינייה. AP
העניק ניצחון יוקרתי לקליארי. מאוריסו פינייה חוגג/AP

המחזור ה-22 באיטליה יצא לדרך הערב (שבת) עם שלושה משחקים. פיורנטינה היומרנית שרוצה לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה נחלה הפסד 1:0 בחוץ מול קליארי ופספסה הזדמנות להיצמד לנאפולי השלישית. אודינזה השיגה ניצחון חוץ 0:2 על בולוניה. מילאן אירחה את טורינו וסיימה ב-1:1 בסן סירו.

קליארי - פיורטינה 0:1

במחזור האחרון הוויולה שמטו יתרון יקר נגד גנואה וסיימו ב-3:3 בלבד, מה שהותיר אותם במרחק שלוש נקודות מנאפולי שבמקום השלישי. הערב הם פגשו קבוצה שלא ניצחה בששת משחקיה האחרונים וקיבלו הזדמנות נדירה להיצמד לצמרת הגבוהה, אך פספסו אותה בצורה נאיבית. בהיעדרם של מריו גומז וג'וזפה רוסי הפצועים, אלסנדרו מאטרי חלוץ הרכש פתח בחוד של הסגולים אבל ראה את מאוריסיו פינייה הצ'יליאני כובש בפנדל בדקה ה-39 ומכריע את המשחק הזה.

אדיל רמי שחקן מילאן חוגג. AP
שער שהספיק לנקודה. ראמי/AP

מילאן - טורינו 1:1

הרוסונרי ממשיכים לא להרשים תחת קלרנס סיידורף, ואחרי שני ניצחונות תחת המאמן ההולנדי, הערב הם איבדו נקודות כשסיימו ב-1:1 בסן סירו מול טורינו. בדקה ה-17 הס הושלך בסן סירו כשצ'ירו אימובילה פרץ עם הכדור ושחרר בעיטה מדויקת ברגל ימין לפינה הרחוקה של כריסטיאן אביאטי, והעלה את טורינו ל-0:1 מפתיע. זאת הייתה הפעם הרביעית העונה שמילאן נקלעת לפיגור בסן סירו. השער עורר את מילאן שהחלה ללחוץ את שערו של דניאלה פאדלי, אבל השוער תסכל את ג'אמפאולו פאציני כשעצר פעמיים כדורים ששלח לעבר שערו. בדקה ה-29 טורינו הייתה קרובה מאוד לשני שלה, כשאלסיו צ'רצ'י הרים כדור לעבר אלכסנדר פרנרוד, שנגח משישה מטרים החוצה. מילאן פתחה מצוין את המחצית השנייה ובדקה ה-50 אדיל ראמי השווה ל-1:1, לאחר שקיבל כדור מסולי מונטארי, ובעט בעוצמה מ-16 מטרים פנימה. בדקה ה-59 נפסל שער של רוביניו בגלל נבדל. מילאן לא הרפתה, אבל לא הצליחה לכבוש ואספה רק נקודה מהמשחק.

קלרנס סיידורף, מאמן מילאן. AP
עדיין לא משכנע. סיידורף/AP

בולוניה - אודינזה 2:0

נקודה בלבד הפרידה ערב המחזור הזה בין בולוניה לססואולו שמתחת לקו האדום. המארחים אירחו קבוצת חוץ חלשה והיו נואשים לניצחון, אבל נחלו הפסד 11 העונה. אנטוניו די נטאלה, החלוץ הבלתי נגמר של אודינזה כבר לאורחים כבר אחרי רבע שעה בפנדל. בולוניה חיפשה את השוויון אבל חטפה את השני בתוספת הזמן מרגלי ניקולאס לופס החלוץ האורוגוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully