וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצה: "המשחק נגד באר שבע חשוב כמו שאר המשחקים"

במכבי ת"א לא מתרגשים ממשחק העונה. פריצה: "לא תפקידי להגיד מי עדיפה". מרבאל ובדש יכללו בסגל. פרץ שוחרר לרמה"ש

one

מכבי תל אביב מוכנה למשחק העונה. השחקנים של פאולו סוזה דילגו אמש (ראשון) בקלילות על פני בני סכנין עם ניצחון 0:2 והחזירו את הפער מהפועל באר שבע שבמקום השני לשלוש נקודות. בשבוע הבא האלופה תארח את הקבוצה מבירת הנגב ואחרי שהשחקנים ייהנו מיומיים חופשיים, הם ישובו לאימונים ביום רביעי ויתחילו להתכונן למשחק העונה.

סוזה ערך אתמול לא פחות משבעה שינויים בהרכב הפותח, לעומת זה שפתח בהפסד למ.ס אשדוד בגביע המדינה. הפורטוגלי שדיבר אחרי אותו הפסד על כך שהוא מאמין בכל שחקניו, החזיר להרכב בין השאר השוער חואן פאבלו והעלה בחלק הקדמי את ערן זהבי, ברק יצחקי וראדה פריצה. למעשה שרן ייני, גל אלברמן, עומרי אלטמן ומהראן ראדי היו היחידים שפתחו גם באשדוד וגם אתמול.

אגב ראדי, הקשר שבישל את שני השערים הוקפץ להרכב בזמן החימום, במקומו של הבלם קרלוס גרסיה שסבל מכאבי גב בימים האחרונים ולא עבר מבחן כשירות למרות שתוכנן לפתוח. בשל חסרונו של הבלם הספרדי, הוסט הקשר ניקולה מיטרוביץ' למרכז ההגנה. הסרבי סיפר בסיום שתקופה בה שיחק בבהונגריה, הוא תופקד פעמיים כבלם. גרסיה ודור מיכה, שבעצמו סבל בדקות הסיום ממתיחה בשריר הירך האחורי והוחלף, יעברו טיפולים ויקבלו מנוחה וזמן התאוששות.

ניקולה מיטרוביץ' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שיחק בעבר במרכז ההגנה. מיטרוביץ'/ברני ארדוב

"זה היה ניצחון חשוב מאוד, במיוחד אחרי ההפסד בגביע", סיכם כובש השער השני ראדה פריצה, "היה משחק קשה, אבל בכל זאת הרגשנו די בנוח במהלכו. יש לנו סגל נפלא וחשוב ששחקנים כאן ישותפו. במשחק נגד אשדוד שיחקנו טוב מאוד בחצי השני וגם בהארכה והיינו ראויים לנצח, אבל זה הכדורגל לפעמים".

פריצה שלא נכלל בסגל למשחק הגביע, אבל אתמול פתח וכבש את שער הליגה השמיני שלו העונה, הוסיף: "תמיד כיף להבקיע שערים. החמצתי גם מצב אחד של מאה אחוז, אולי של מיליון אחוז לקראת הסיום וזה היה מעט מעצבן, אבל הדבר החשוב באמת הוא שניצחנו. אתה אף פעם לא יודע אם תשחק או לא ועדיין - אתה צריך להיות מוכן וערוך לשחק".

על משחק העונה אמר החלוץ השבדי: "עכשיו יהיו לנו יומיים חופשיים ואז נתחיל להתכונן למשחק נגד באר שבע. זה לא תפקידי להגיד מי הקבוצה הטובה יותר, אני משאיר את עניין השיפוט לכם העיתונאים. זו עונה ארוכה וכל משחק חשוב עבורנו. זה עוד משחק כמו שאר המשחקים, אבל ברור שהוא חשוב".

פריצה נשאל כיצד הוא מרגיש עם הבאתו של החלוץ ברק בדש, שמשחק באותו תפקיד כמוהו במרכז ההתקפה, והשיב: "אני בטוח שברק בדש יעזור למכבי. על פי המשחקים שראיתי אותו מדובר בשחקן טוב וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים: שחקנים טובים. זה תמיד טוב שיש תחרות בקבוצה. אנחנו מרגישים שהקבוצה תצמח מהתחרות על ההרכב ואני חושב שאפילו נהיה טובים יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"תמיד כיף להבקיע". פריצה/ברני ארדוב

בסיום המשחק אתמול קיבל הבלם הצעיר ריף פרץ את ברכתם של המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף והמאמן סוזה, לעזוב ולעבור בהשאלה להפועל ניר רמת השרון. פרץ שמוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי, צפוי לחתום ביום שלישי במורשה ולקבל שם דקות משחק, כאשר התכנון הוא להחזירו לסגל בעונה הבאה.

מי שנכחו במשחק וישבו ביציע הם צמד שחקני הרכש החדשים, החלוץ ברק בדש והמגן הצרפתי רמי מרבאל, שחתמו אתמול על חוזיהם והפכו באופן רשמי לשחקני הקבוצה. בדש ומרבאל צפויים לערוך אימון בכורה ביום רביעי וככל הנראה יכללו לראשונה בסגל במשחק העונה נגד באר שבע בבלומפילד. גם המגן יואב זיו שלא שיחק אמש בשל הרחקה, סיים לרצות את עונשו וצפוי לשוב לסגל ביום ראשון.

ברק בדש שחקן מכבי תל אביב עם רמי מרבאל. ברני ארדוב
יצטרפו לאימונים ביום רביעי. בדש ומרבאל אתמול בנתניה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully