וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "אני אלך עד הסוף עם השחקנים האלו"

מאמן מכבי ת"א החמיא לשחקנים שלו. ראדי: "אני עובר כל מיני דברים בקריירה". בלבול: "מכבי לא צריכה את השופטים"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

שבוע לפני משחק העונה, מכבי תל אביב הוכיחה הערב (ראשון) שהיא מוכנה יותר מתמיד לדבר האמיתי והחזירה את פער שלוש הנקודות בפסגה אחרי 0:2 חלק על בני סכנין האנמית שהשלימה חמישה משחקים ללא ניצחון. מהראן ראדי, שכלל לא היה אמור לפתוח בהרכב, סידר עם שני בישולים לברק יצחקי (6) ולראדה פריצה (43) את השערים שהכריעו את המשחק. חאלד חלאיילה הורחק בצהוב שני ומנע כל אפשרות מהקבוצה מהמגזר, שאירחה בנתניה, לחזור.

ראדה פריצה, ערן זהבי שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מגיעים למשחק העונה עם יתרון של שלוש נקודות. פריצה וזהבי/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה, שספג לא מעט ביקורות אחרי ההדחה מהגביע בשל העובדה שפתח במשחק נגד אשדוד עם הרכב משני, אמר בסיום: "סכנין קבוצה טובה מאוד ומאורגנת. התחלנו טוב את המשחק ויצרנו הזדמנויות. הוצאנו לפועל את מה שתיכננו ויצרנו להם בעיות. לא נתנו ליריבה שלנו לבטא את עצמה כמו שהיא יודעת ומדובר ביריבה עם הרבה איכות".

על הלחץ שמפעילה באר שבע הוסיף הפורטוגלי: "אסור לנו לשכוח שמכבי זכתה באליפות אחרי עשר שנים וזו העונה הראשונה לאחר התואר וקשה מאוד לשמור עליו. כמו שאמרתי הרבה פעמים, אני אלך עד הסוף עם השחקנים האלו כי הם נותנים את הכול. הם באים עם הרבה שמחת חיים ומנצחים משחקים וזו המנטליות של המועדון. אני מרוצה מהשחקנים שלי".

סוזה נשאל האם קבוצתו מגיעה למשחק העונה בכדי להוכיח סופית מי הקבוצה הטובה בארץ וענה: "מכבי לא רוצה להוכיח כלום. מכבי תל אביב רוצה להיות מכבי וזה אומר לנצח כל משחק ולהתמודד בכל עונה בכדי לזכות באליפות. מעולם לא אמרנו לעצמנו או כלפי חוץ שאנחנו הטובים ביותר, כי כבר אמרנו שגם לנו יש חולשות. אנחנו קבוצה בהתקדמות ובתהליך כמו שאר הקבוצות. כל מה שאנחנו עושים עד כה הוא פנטסטי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מרקו בלבול מאמן בני סכנין עם פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
היו לו טענות על השיפוט. בלבול בחיבוק עם סוזה/ברני ארדוב

המאמן הפורטוגלי התייחס לצירופם של צמד שחקני הרכש ברק בדש ורמי מראבל והוסיף: "אלה שני שחקנים עם אופי ותכונות שונות ממה שיש לנו כעת. יש לנו חוסר בשחקנים בעמדות מסויימות, בעיקר בהגנה ולכן אנחנו רוצים לעבות את הסגל עם שחקנים שיעזרו לנו. מדובר בשני שחקנים עם המון נסיון ויכולת טקטית ושניהם יוסיפו לנו הרבה ואני מצפה שישתלבו מהר בתוך הקבוצה, כי לשאר השחקנים יש חצי שנה של יתרון על פניהם בכל הנוגע לדרישות שלנו. כל השחקנים כאן יקבלו אותם בצורה שתעזור להם להשתלב מכל הבחינות ולהבין מה נדרש מהם בכל עמדה. אני בטוח שהם ישתלבו ויעזרו לנו לנצח בעתיד".

מהראן ראדי, שבישל את שני השערים, סיכם: "אני בא לעשות את העבודה והיום יצא לי לבשל שני שערים. גם התנועה של השחקנים שהבקיעו עזרה לבישולים". על העובדה שלא היה אמור לפתוח בהרכב, אמר הקשר: "שחקן מקצוען צריך להיות תמיד מוכן ומפוקס, גם אם הוא על הספסל, וצריך לדעת שבכל דקה צריכים אותך. אני עובר כל מיני דברים בקריירה וזה אולי דבר חדש בשבילי וכמו שאומרים 'מה שלא הורג מחשל'.

על חשיבות הניצחון אחרי ההפסד בגביע לאשדוד אמר ראדי: "זה היה חשוב מאוד. כל ניצחון הוא חשוב, במיוחד אחרי שהפסדנו משחק גביע ועם כל מה שאמרו על ההרכב, אז אם לא ההחמצות שלנו היינו מנצחים. אישית רציתי מאוד להמשיך בגביע ומאוד צרם לי שלא המשכנו, אבל אנחנו מקצוענים וזה היופי בכדורגל שיש לך הזדמנות שבוע אחרי שבוע בשביל לתקן ולעשות תוצאות טובות".

ראדי גם התייחס למשחק העונה במחזור הבא נגד הפועל באר שבע בבלומפילד והוסיף: "מבחינת התקשורת אתם מציירים את זה כמשחק עונה אבל אנחנו במכבי תל אביב באים ונותנים את הכבוד לכל יריבה שבאה מולנו. אנחנו תמיד מנסים להיות יותר טובים ולנצח ומן הסתם זה גם מה שנרצה לעשות ביום ראשון הבא נגד באר שבע".

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אישית רציתי מאוד להמשיך בגביע ומאוד צרם לי שלא המשכנו, אבל אנחנו מקצוענים וזה היופי בכדורגל שיש לך הזדמנות שבוע אחרי שבוע בשביל לתקן ולעשות תוצאות טובות". ראדי/ברני ארדוב

מנגד, בסכנין יכולים רק להצטער על ההופעה של השחקנים שלא הגיעו למשחק והסתפקו בבעיטה אחת למסגרת במשך 90 דקות. מוחמד גדיר שהוחלף במחצית השנייה לא ירד אל הספסל ויצא היישר אל חדר ההלבשה.

מאמן סכנין, מרקו בלבול: "עשינו עבודה מצוינת עד עכשיו בליגה, אבל אני חושב שההבדלים בין המועדונים הם עצומים בכל הרמות. באנו וניסינו לנצח, אבל הם הקבוצה הכי טובה בארץ. היה לנו קשה מאוד מולם, הם הכתיבו את הקצב ואני חושב שגם השופט עזר להם בזה שהרחיק לנו שחקן והם לא צריכים עזרה.

"מכבי קבוצה מצוינת שלחצה אותנו. מכבי לא בליגה שלנו, יש להם תקציב מפלצתי ואני חושב שצריך אפילו להגביל את התקציב שלהם", הוסיף המאמן שגם התייחס לקהל שחלקו מחה, ואמר: "רוב האוהדים תומכים בנו ובאים לאימונים. יש לנו קהל נפלא וחבל שהמשחק לא היה בדוחא היום, אבל בסך הכול יש לנו אוהדים נפלאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully