וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה את פרנקפורט, קאמבק לריברי

האלופה פתחה פער 13 נקודות בפסגה עם 0:5 קל, שער ובישול לצרפתי שחזר מהפציעה, גצה, רובן, דאנטה ומנדז'וקיץ' השלימו

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן עם פיליפ לאהם. GettyImages
שער 60 בבונדסליגה. ריברי חוגג עם לאהם/GettyImages

המחזור ה-19 בליגה הגרמנית ננעל הערב (ראשון) עם האלופה באיירן מינכן, שהגדילה את יתרונה בפסגה ל-13 נקודות אחרי ניצחון 11 ברציפות, 0:5 על פרנקפורט. ההפתעה הגדולה הגיעה מהמשחק שבו נירנברג חזרה מפיגור וגברה 1:3 בחוץ על הרטה ברלין. היה זה ניצחון שני רצוף של נירנברג, שלא ניצחה בכל הסיבוב הראשון וכעת נמלטה סוף כל סוף מהקו האדום.

מריו גצה שחקן באיירן מינכן חוגג מול פרנקפורט. GettyImages
שער חמישי בשבעה משחקים. גצה/GettyImages

באיירן מינכן - פרנקפורט 0:5

העונה בבונדסליגה רחוקה מסיומה אבל כבר עכשיו אפשר לומר ששום דבר לא ימנע מהקבוצה המדהימה של פפ גווארדיולה זכייה בתואר שני ברציפות. הבווארים לא התקשו לכתוש בביתם את פרנקפורט והגדילו את הפער בפסגה ל-13 נקודות אחרי עוד משחק גדול. כבר אחרי 12 דקות התכבד מריו גצה בשערו החמישי בשבעה מחזורים. מריו מנדז'וקיץ' הוריד לגצה כדור בראש וזה בעט מזווית קשה ברגל ימין לפינה הרחוקה. בדקה ה-44 הגיע הרגע של פרנק ריברי שחזר מהפציעה שלו וכבש את שערו ה-60 בבונדסליגה. אריאן רובן נכנס כמחליף בדקה ה-65 ואחרי שתי דקות בלבד כבש את השלישי מבישול של גצה. בדקה ה-69 המשיך דאנטה את ההצגה עם שער נוסף מבישול של ריברי ובדקה ה-89 מריו מנדז'וקיץ' שנתן משחק מצוין הגיע על שכרו והתכבד בשער שחתם עוד הצגה גדולה של הבווארים שמנצחים 11 משחקי ליגה ברציפות ומסתכלים על כל הליגה מלמעלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יוסיפ דרמיץ' שחקן נירנברג מול אדריאן ראמוס שחקן הרטה ברלין. GettyImages
ניצחון שני רצוף, צמד שני רצוף. יוסיפ דרמיץ'/GettyImages

הרטה ברלין - נירנברג 3:1

נראה שניצחון הבכורה המרשים על הופנהיים (0:4) פתח את התיאבון לאנשי נירנברג. קבוצת התחתית יצאה לברלין ורשמה ניצחון שני ברציפות כדי להימלט מהקו האדום. אדריאן ראמוס אמנם העלה את הרטה ליתרון בדקה הרביעית, אבל מרקוס פוילנר השווה בדקה ה-20, לפני שיוסיפ דרמיץ' הנהדר כבש בדקה ה-68 והבטיח את הניצחון עם פנדל בתוספת הזמן שהשלים עבורו צמד שני רצוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully