וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן חזרה לנצח, הפסד למנשנגלאדבך

דרדיוק וקיסלינג העניקו לשנייה 1:2 על שטוטגרט, גלאדבך הפסידה 3:1 בהאנובר, שאלקה - וולפסבורג 1:2

פייר אמריק אובמיאנג שחקן דורטמונד. Stuart Franklin, GettyImages
11 שערי ליגה העונה בדורטמונד. פייר אמריק אובמיאנג/GettyImages, Stuart Franklin

המחזור ה-19 בבונדסליגה הגרמנית יצא לדרך אמש (שישי) עם משחקה של דורטמונד, שאחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון גברה בקושי 1:2 על נועלת הטבלה בראונשוויג. בעוד המוליכה הגאה באיירן מינכן תשחק רק בראשון נגד פרנקפורט, לברקוזן השנייה עצרה את רצף ההפסדים שלה עם 1:2 על שטוטגרט, כששאלקה ניצחה באותה תוצאה את וולפסבורג בקרב צמרת מרתק. בורוסיה מנשנגלדבאך היומרנית הפסידה 3:1 אצל האנובר במפגש שנעל את משחקי השבת.

איינטרכט בראונשוויג - בורוסיה דורטמונד 2:1

אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, סגנית אלופת אירופה הזיעה לא מעט לפני שהשיגה שלוש נקודות במגרשה של נועלת הטבלה. מאטס הומלס חזר להרכב ושיחק לראשונה מאז שנפצע בתחילת נובמבר, אך מי שהיה חתום על הניצחון הוא פייר אמריק אובמיאנג. הסילון מגאבון נגח לרשת החשופה את הראשון בדקה ה-31, אחרי דאבל פס נהדר של מרקו רויס והמבשל רוברט לבנדובסקי. בראונשוויג היממה את דורטמונד עם השוויון של בנג'מין קסל בדקה ה-51 אחרי כדור קרן, אבל אובמיאנג השלים צמד עם בעיטה חדה מצד שמאל אחרי אסיסט של רויס. הנריך מחיטריאן יכול היה להרשית את השלישי, אך נעצר בקורה בדקה ה-88. דורטמונד שלישית עם 36 נקודות, אחת פחות מלברקוזן השנייה.

באייר לברקוזן - שטוטגרט 1:2

שלושה הפסדים ברציפות הם יותר מדי עבור לברקוזן, שאיבדה לחלוטין אחיזה במאבק האליפות אך עצרה הערב את הסחף ופתחה פער של ארבע נקודות מדורטמונד במקום השני. האורחת עלתה ליתרון מפתיע כבר בדקה ה-12, כשמוריץ לייטנר סובב כדור נפלא מ-20 מטרים אל החיבורים, אלא ששטפן קיסלינג מצא עצמו לבד לגמרי מול סוון אולריך בדקה ה-24 והשווה ל-1:1, וארדן דרדיוק השלים מהפך בדקה ה-84 כדי לסדר לקבוצתו שלוש נקודות חשובות מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן לברקוזן שטפן קיסלינג מול שוער שטוטגרט סוון אולריך. GettyImages
ניצח את הדו-קרב הזה. קיסלינג מכניע את אולריך/GettyImages

שאלקה - וולפסבורג 1:2

הרויאל בלוז הגיעו מעודדים אחרי 0:3 בחוץ על המבורג, המשיכו את המומנטום ועל הדרך נקמו בוולפסבורג על התבוסה 4:0 מהסיבוב הקודם. פליפה סאנטנה הגיע ראשון לכדור קרן כדי להעלות את המארחת ליתרון כבר בדקה התשיעית, אלא שוולפסבורג היתה טובה יותר בדקות הבאות, ובישול של איבן פרישיץ למקסימיליאן ארנולד קבע 1:1 בדקה ה-65. שאלקה ניצלה בעזרתו של קווין פרינס בואטנג, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-81.

האנובר - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:3

הבכורה של טייפון כמאמן האנובר הייתה נהדרת והקבוצה שלו ניצחה את וולפסבורג החזקה 1:3 בחוץ. והערב הטורקי-גרמני השיג עוד שלוש נקודות מול קבוצת צמרת. אחרי מחצית ראשונה מאופסת השיגה האנובר הביתית את פריצת הדרך משער של ארטומס רודבנס החלוץ הלטבי מבישול של סאבולץ' הוסטי ההונגרי הנפלא. הוסטי היה זה שבישל גם את השער השני של דיוף שקבע 0:2 בדקה ה-82. מפוקו אמפלה צימק אחרי שתי דקות, אבל המילה האחרונה הייתה של דיוף שהשלים צמד וקבע 1:3 ממש בדקה ה-90. גלאדבך פספסה הזדמנות להיצמד לבורוסיה דורטמונד במקום השלישי ונותרה חמישית עם שלוש נקודות פחות מסגנית האלופה. האנובר מצידה פתחה פער מבטיח מהתחתית בעקבות שני הניצחונות הרצופים.

שחקן שאלקה קווין פרינס בואטנג מול שחקן וולפסבורג קווין דה ברוין. GettyImages
שער ניצחון דרמטי. פרינס בואטנג מול דה ברוין/GettyImages

משחקים נוספים

הופנהיים - המבורג 0:3

כבשו להופנהיים: רוברטו פירמינו (4), ניקלאס שולה (44), אנדראס בק (61)

אוגסבורג - ורדר ברמן 1:3

לאוגסבורג: טוביאס ורנר (11), חליל אלטינטופ (49), אנדרה האן (55). לברמן: יאן אינגוור קלסן-ברקר (עצמי, 3)

מיינץ - פרייבורג 0:2

למיינץ: פרקו יו-הו (24), קו יא-צ'ול (85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully