וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד מויס: "שיחקנו ממש טוב, לא היה לנו מזל"

מנצ'סטר יונייטד הפסידה לסטוק לראשונה מאז 1984, אבל המאמן היה מרוצה: "הגענו להמון מצבים, נתנו הופעה טובה"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד דייויס מויס. GettyImages
ממשיך עם התירוצים. דייויד מויס/GettyImages

רק ביום שלישי חזרה מנצ'סטר יונייטד למסלול הניצחונות עם 0:2 קליל על קרדיף. חואן מאטה שחקן הרכש הנוצץ ערך בכורה מוצלחת, רובין ואן פרסי חזר מפציעה ארוכה וכבש ונדמה היה שהעתיד שמצפה לאלופה הולך להיות ורוד יותר. אולם אמש (שבת) דייויד מויס והקבוצה שלו חזרו לסורם עם הפסד מביך נוסף, 2:1 בחוץ לסטוק במסגרת המחזור ה-21 וחיצי הביקורת נגד המאמן הסקוטי שוב הושחזו.

מנצ'סטר יונייטד שוב הפסידה, סנדרלנד חגגה בדרבי

צ'רלי אדם, שחקן סטוק. GettyImages
חגג על יונייטד. צ'רלי אדם/GettyImages

יונייטד הפסידה לסטוק לראשונה מאז 1984 אבל למרות זאת, המאמן הסקוטי משום מה היה מרוצה בסיום המשחק. "אני חושב שההופעה שלנו הייתה ממש טובה", אמר מויס, "אני חושב ששיחקנו טוב אבל היה לנו חוסר מזל, באמת שהגיע לנו לנצח".

מויס ניתח את המשחק ואמר: "אחרי שהובלנו היינו חייבים לכבוש שערים נוספים לאור המצבים הרבים שהגענו אליהם. הפסדנו מבעיטה חופשית מ-30 מטרים וזה לא משקף. אני חושב שהיינו הקבוצה הטובה יותר, הם השיגו גול שהחזיר אותם למשחק ואנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו".

מויס פתח לראשונה עם חואן מאטה, רובין ואן פרסי ו-ויין רוני בהתקפה שלו ולמרות ההפסד, הסקוטי היה מרוצה מההופעה שלהם: "אני חושב שהם שיחקו טוב מאוד. רובין כבש שוב, חואן מאטה הראה הרבה יכולות וגם רוני שיחק טוב".

גם אשלי יאנג, הקיצוני של מנצ'סטר יונייטד נשמע כמו המאמן שלו לאחר המשחק כשאמר: "ברור שאנחנו מאוכזבים להפסיד משחק כזה. קיבלנו שני שערים אבל הגענו לכל כך הרבה מצבים וזה פשוט לא היה היום שלנו. אני חושב שזו הייתה הופעה טובה שלנו ועוד משחק שבו היינו צריכים להבקיע שלושה וארבעה שערים. כולם מאוכזבים אבל אנחנו חייבים ללקק את הפצעים ולחזור כמה שיותר מהר למסלול הניצחונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully